|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
FireFox en Black Lily wensen iedereen een fijn, gelukkig, goed. etc. 2003 Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
BESTE WENSEN ALLEMAAL! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Iedereen een supergezellig, gezond en vooral een gelukkig 2003 toegewenst! En dat er maar veel (goede) metalcd's moge uitkomen, en dat er maar veel leuke concerten en festivals mogen plaatsvinden. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: die komen toch nie uit! lol... gelukkig nieuwjaar, mensen! |
|
quote: Maar daarom wens ik je ze nog wel toe. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Gelukkig nieuwjaar met veel biertjes en veel goede concerten enz... |
|
IK KAN DAT WOORD BLASPHEMISCH NIET MEER HOREN!!! onze geheid kankerverwekkende blasphemische nieuwjaarsrookbom wou niet fikken maar allemaal een dronken nieuwjaar gewenst Je moeder. |
|
gelukkig nieuwjaar! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Iedereen een goed jaar gewenst |
|
wooow best wel kansloos dat er gewoon mensen om 12 uur op zm zaten.... shiiiit |
|
nee, dat is niet kansloos dat heet liefde |
|
Dat heet zielig |
|
nee, natuurlijk niet eerst zeg ik GELUKKIG NIEUW JAAR tegen iedereen in de huiskamer daarna ga ik naar boven om een aantal mensen te bellen om ook nog GELUKKIG NIEUWJAAR tegen te zeggen. en ik dacht, HEY! LEUK! de PC staat aan |
|
Schijnheilig gedoe allemaal, die 'feestdagen' |
|
quote: ooooooh jaah .. heb je er weer zo een .. lul niet man en neem nog een oliebol! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik zeg gewoon hoe ik er over denk snotaap |
|
Bier? |
|
neuh dank je... Ik begin me net ff wat minder gaar te voelen.... Maargoed, iedereen een gaaf 2003!! |
|
Huh? Is het al 2003 dan? Nou ja, gelukkig nieuwjaar dan maar! Zenial |
|
quote: Online zijn is gewoon kansloos en jouw hele bestaan ook, pak een scheermes en maak een goed voornemen waar zeikerd! Allemaal een kansloos 2003 toegewenst Life doesn't get much better than this! |
|
Namens mij en mijn kudde roze olifantjes allemaal een gelukkig nieuwjaar!!!!! |
|
mag het beter zijn dan het vorige "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
De bruutste wenschen!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |