|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
JA ZEKERS !!! De Covered in Ashes demo komt dan uit !! [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 02-01-2003 14:26] |
|
Ja... En daar issie dan! Ik hoop het! |
|
Uiteraarsch, als het goed is komt de demo van de band van Shun Sacer et moi uit |
|
Hopelijk eindelijk het nieuwe Zyklon album. Hoewel het meuk zal zijn als ze dezelfde evolutie doorgaan als Myrkskog. |
|
De nieuwe Sublime Cadaveric Decomposition en de Immortal box |
|
veel festivals en concerten, dan komt het helemaal goed wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
als het goed is kwam er nog wat werk van diabolicum uit. Verder heb ik me er nog niet zo veel mee bezig gehouden wat er uit komt. Maar ik hoop dat dit jaar weer net zoveel metal concerten zal bieden als het afgelopen jaar. Want dat heerschte op metal gebied Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
nieuwe my dying bride komt er aan, EN : Opeth "Damnation". Songtitles can now also be confirmed: 1. Windowpane 2. In my time of need 3. Death whispered a lullaby 4. Closure 5. Hope leaves 6. To rid the disease 7. Ending credits 8. Weakness The album is set for a March/April 2003 release. //domme fout // [Dit bericht is gewijzigd door Meulen35 op 02-01-2003 16:45] The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
EINDELIJK een cd van Morte Aeterna en deze vage gasten ook nog op de plankjes in Nederland (en misschien daarbuiten!?) |
|
quote:EN wanneer komt het optreden.. Me = official bandgrouppie Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik verwacht een nieuwe Evoken en een nieuwe Skepticism, dus dat gaat wel een goed jaar worden Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Zodra die cd opgenomen ende verstuurd wordt! |
|
We beginnen met een mini van Deströyer 666, tevens nieuw Zemial werk en een nieuwe iron maiden plaat ! Verder zijn er vast wel enkele verassingen.. Ik, Wil Schuurman |
|
Hopen maar Metal heerst |
|
quote: Deliverance is al uit hoor... Maar heeft andere nummers... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:HEy dat is het betere werk! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik vind het ook wel weer eens tijd voor een nieuwe nifelheim plaat dacht ik gisteren... .. rond die band is het de laatste tijd echt angstig stil, hun site is al 2 jaar niet ge-update. Van mij mogen ze nog wel een tijd doorgaan, geweldige band ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:idd. maar zo vind ik het voor meer bands tijd om weer wat te gaan doen. zou het dit jaar wat worde met dissection. Ik hoop nog altijd stilletjes op meer shit van mysiticum en uiteraard een tour van diabolicum. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nieuwe Katatonia komt uit, nieuwe My Dying Bride, nieuwe Opeth, joa Jenje komt wel van zijn geld af dit jaar |
|
Het jaar wordt net zo goed als je het zelf maakt . Concerten,festivals, goeie releases... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Dat is niet helemaal waar.. Kijk je kan wel elk concert bezoeken, maar als het grotendeel tegenvalt en daarnaast de releases ook dan is het geen 'geweldig' metaljaar.. Ik, Wil Schuurman |
|
Nieuwe cd's van Einherjer, Ensiferum, Finntroll, Misery Index, Suidakra, Manegarm, Moonsorrow, Skyforger, Helheim, Macabre, Divine Empire, Deicide, Vital Remains, en Vindsval. |
|
tuurlijk wordt eht een goed jaar... de Fluisterwoud "Langs galg en rad" cd / lp gaat dan EINDELIJK uitkomen als eveneens een 7" ep van hetzelfde bandje.. hahaha wel jammer dat de Fluisterwoud bassist (Havoque) weg gaat omdat meneer in canada gaat wonen.... maargoed... het wordt wel leuk! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote:well dan moeten de bands die jij leuk vind wel wat uitbrengen en gaan touren want anders wordt het nog niet wat. Wat heb ik er aan als kamelot of een opeth een nieuwe cd uitbrengt en in Nederland gaat touren.. Helemaal niets. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
nieuwe Type O Negative waar ik toch wel erg benieuwd naar ben |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |