|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Goed metaal, niet goede. Probeer....bijna alle vieze Blackmetal bands eens. |
|
Slayer kreator slaughter death dismember unleashed living death hypnosia morbid angel sodom onkel tom saxon crossfire ostrogoth zemial desaster pentacle asphyx pulverizer thanatos witchburner holy moses destruction destruktor destroyer 666 urgrund gospel of the horns Zo, een heel klein beetje voer voor de komende tijd dus... Ik, Wil Schuurman |
|
Linking Park schijnt aardig bruut te zijn |
|
Ja denk het ook.. It's dark between Corpses |
|
Waren mijn bands niet goed ? Er zitten weinig keyboards in hoor ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Dit denk ik wel..Maar Linkin Park It's dark between Corpses |
|
quote: Hmmm, er zijn echt meer dan genoeg metalbands die geen synth gebruiken hoor. Gewoon verder zoeken. Ik zie bij live concerten toch zeker 80% van de tijd een band zonder keyboards. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Als je niet van Linkin Park houdt wat doe je dan op een metal forum!? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ja kom op zeg.. Er zijn meer dan genoeg bands die geen synth gebruiken.. Ik weet niet waar jij naar luistert.. GothicRock als WT, Nightwish en AF ofzo? |
|
seven witches, medieval steel, steelheart, attacker, forbidden, exodus, liegelord, ... vettig zonder keyboard If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
quote: Gaan we nou dom doen Dit kan je beter gaan doen It's dark between Corpses |
|
quote:Je kan beter blackmetal gaan downloaden. |
|
quote: Of thrash... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ik heb eigenlijk totaal geen probleem met keyboards, metal met of zonder, als het maar goed is |
|
quote: Gaan we nou dom doen Dit kan je beter gaan doen It's dark between Corpses |
|
quote:Je kan beter blackmetal gaan downloaden. |
|
quote: Of Death... Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Of black.. |
|
quote:of boybands |
|
quote:Of helemaal niks... |
|
Of melodieuze. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Man Dit is Wotic muziek!! It's dark between Corpses |
|
quote:Wil jij niet luisteren ofzo? Iedereen post suggesties en je reageert alleen op bullshit. |
|
quote: Of allebij!! It's dark between Corpses |
|
quote: HEAVY ! Heavy en Thrash ! Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |