|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Mag ik al eens een slotje???????????? It's dark between Corpses |
|
beter is: bestaat er uberhaupt goede metal met synths? hm, sorry |
|
Bestaat er uberhaupt goede metal Don't blush when I rip you open |
|
tja, ik vind Thyrfing zeer goed te doen daar houdt het een beetje op met bands, met "dominerende" synths achtergrond dingetjes ofzo, zoals bij Agiel en Lost Soul, pas de probleme |
|
quote: Opeth!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
De emperor demo's en split met enslaved en hun eerste albums natuurlijk ! Vrij dominante synth maar wel zeer inventief... Tjah, voor de rest vind ik dominante synths in een band als Necromantia, Agatus etc ook wel een steentje aan de sfeer bijdragen. Maarja bij die bands hoeven we niet van getingel te spreken zoals, oooeehh rode plekken, Dimmu borgir ofzo Ik, Wil Schuurman |
|
KUCH Covered KUCh in KUCH Ashes KUCH |
|
Het zal wel zijn dat er nog goeie metal zonder synths bestaat!! Eén woord: OPETH!!! (Zoals gelukkig al eerder vermeld ) |
|
quote: In die spelling niet Goede Metal bestaat wel degelijk |
|
Was dit nou weer voor topic? |
|
iemand die wil weten of er goeie Metal bestaat zonder synth. |
|
Wat een dokus he! Het zal zeker wel in de familie zitten. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Stop es met zagen, tis toch gewoon n vraag als n andere En om maar meteen op hettegenargument antwoord te geven: ja, de meeste vragen hier gesteld zijn van hetzelfde niveau. |
|
quote: |
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Misschien heb ik gefaald als goede "Metal-neef"? |
|
quote:Nee hoor, de basis is al gelegd, nu verder met de uitbreidingen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Goed mag ik is mn SLOTJE????????????? duh ik vroeg er al een uur geleden om!! Agony will come to you, Agony will follow, Agony will be, Agony will see |
|
Alstu YaJk7exABQC:www.uga.edu/safeandsecure/images/lock.gif" class="forumImage" alt="" border="0"/> |
|
quote: Fieuw, ik kreeg bijna faal angst |
|
quote: komt in de buurt Agony will come to you, Agony will follow, Agony will be, Agony will see |
|
quote: Maar... dan moet alles op slot |
|
hm.. ik vind voor 'black' metal lord belial wel ok..... alleen op de nijste cd is het teveul vant goede.... vandaar dat ik hem trade! changed to 'ouwe' |
|
jot jot After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |