|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ikj luister en ik down load!! Dank jullie allen!!! It's dark between Corpses |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 06-01-2003 16:49] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Begin nou maar lekker met iets als Behemoth en Destroyer, en Myrkskog is ook wel vet (niet live helaas). Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Gaat vanzelf wel over hoor, jongetje Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: kj.. It's dark between Corpses |
|
Mocht je deströyer 666 goed vinden: Abonimator, Gospel of the horns, Bestial Warlust, Urgrund ! Allemaal australische WAR METAL ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:*Offtopic* Hoe kun jij nou op ZM zitten voordat je geboren bent Offtopic* Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ken alleen Gospel of the horns daarvan, zal de rest ook eens gaan proberen dan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: was je vorige icoontje trouwens niet van wikkut witch. een cradle kloon die voor destruction kreator en sodom mocht openen? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ja maar die hebben keyboards "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:\ Linkin Park!! mn andere icoon..GEEN ID!! boeit het?? Heb je nog meer te zeiken kan je het nu doen en iig al die andere bedankt voor bruikbare muziek!! Is tenminste beter als al die Klote Punk..Misfits, the Exploitet, bla bla bla!! BEDANKT!! It's dark between Corpses |
|
ehrm, mevrouwe de noob, er klopt geen bal van je sig |
|
Damn... de bovenste scheur kan flink open, nu de onderste nog Misfits ? Klote punk ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ja, neej ze zijn goed maar ik ben ze helemaal zat!! daarom zeg ik JA It's dark between Corpses |
|
Pestilence - Spheres heeft op de cd vermeld; 'there are no keyboards on this album' The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Kool, das wel lol eigenlijk...ik ga zoeken!! THANKS!! It's dark between Corpses |
|
Possessed is toch ook zeer heerschende keyboardloze metal. testament ook. en zo kan ik nog een uur doorgaan met bandjes opnoemen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: waarom heb ik het idee dat het lijk van cinderella een piemel heeft? |
|
Username: Cinderella's Corps Status: Junior Member E-mail adres: Voornaam: Mart Volledige naam: Mart, Not So Smart Hij doet zijn naam wel eer aan zeg. En die persoon die heavy en thrash gay noemt moet zich eens af gaan vragen hoeveel er van zijn (ongetwijfeld blekkie) bandjes zouden bestaan zonder deze twee tsromingen. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: En dat is familie van mij Nile gebruikt geen synth, maar een effecten computer achtig iets. En er wordt zooooooooo ontzettend veel Metal gemaakt zonder synth's. Ik moet m nog veel leren, zijn er mensen die zich vrijwillig aanmelden mij te helpen |
|
quote: DANK U!! [Dit bericht is gewijzigd door Cinderella's Corps op 06-01-2003 17:42] It's dark between Corpses |
|
quote: In je hol ja |
|
scheld maar verder, ik gaat eten. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |