IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Waar worden tegenwoordig nog leuke gothicfeesten gehouden? Vorige pagina | Volgende pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-01-2003 17:05 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

*neurie*
All pigs must die...

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 09-01-2003 17:06 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 17:03 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
hmm mwahahah oeps dan zou ik ook maar niet naar de blitz komen en naar shockfront, want dat is vooral elctro/noise enzovoorts
Maar als er een groepje gezellige mensen is, vind ik het wel gezellig hoor

Het is niet zo dat ik oogklepjes draag, maar ik vroeg me gewoon af of er ook feesten worden gegeven waar mijn favo muziek wordt gedraaid.
Het leuek van die gothic-feesten van de Baroeg vond ik altijd het feit dat er tenminste gedanst werd (gebeurt op het gemiddelde metalfeest waar ik geweest ben niet echt) en de afwisseling tussen gothic rock/ metal en industrial...

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 09-01-2003 17:07 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 17:06 schreef suzanne het volgende:
Maar als er een groepje gezellige mensen is, vind ik het wel gezellig hoor

Het is niet zo dat ik oogklepjes draag, maar ik vroeg me gewoon af of er ook feesten worden gegeven waar mijn favo muziek wordt gedraaid.
Het leuek van die gothic-feesten van de Baroeg vond ik altijd het feit dat er tenminste gedanst werd (gebeurt op het gemiddelde metalfeest waar ik geweest ben niet echt) en de afwisseling tussen gothic rock/ metal en industrial...

haha ok

Kankerlul

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-01-2003 17:07 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

tja, de haagsche delegatie ZMers

2

is er natuurlijk ook altijd

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 09-01-2003 17:08 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

neo-folk is wel gaaf.
Zolang die gothics van me aarsch afblijven op zo'n feest.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-01-2003 17:10 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hahaha

tja, dat valt wel mee hoor
je moet gewoon heel boos ende true kijken op zo'n feest, dan komt alles goed.

en er wordt altijd wel Der Blutharsch/DiJ/Blood Axis gedraaid

afgewisseld met Noise, als er een okaye DJ staat

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-01-2003 17:10 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 9 januari 2003 17:06 schreef suzanne het volgende:
Oei.. dat is ook het type muziek waar ik graag naar luister en inderdaad kom je dat op feesten niet snel tegen. Veelal staart de gemiddelde gothic DJ zich blind op de Electro en Industrial stijlen, terwijl de metal DJ zich vastbijt in de welbekende metalgenres.. iemand die in beide werelden thuis is en daar ook naar draait is moeilijk te vinden.

Mja, op zondagavond draait er eentje die dit goed doet in cafe Extase in Tilburg, maar dat is dan weer veel te klein opgezet en ongepromoot, dus daar is het vaak veel te rustig.

I'm not being rude. You're just insignificant.

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 09-01-2003 17:12 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 17:10 schreef helmet het volgende:
Mja, op zondagavond draait er eentje die dit goed doet in cafe Extase in Tilburg, maar dat is dan weer veel te klein opgezet en ongepromoot, dus daar is het vaak veel te rustig.
Daar ben ik wel eens geweest op zaterdag....ik voelde me stokoud

De muziek varieerde van Within Temptation tot Slipknot...net niet Misschien een keertje op zondag proberen dan...

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 09-01-2003 17:13 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 17:10 schreef aerodis het volgende:
hahaha

tja, dat valt wel mee hoor
je moet gewoon heel boos ende true kijken op zo'n feest, dan komt alles goed.

en er wordt altijd wel Der Blutharsch/DiJ/Blood Axis gedraaid

afgewisseld met Noise, als er een okaye DJ staat
ik ken 2 meiskes die me wouden meeslepen naar zo een feest en die zeiden tegelijk dat ik niet raar moest opkijken dat ze me aarsch aanraakten .

Maarja,

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-01-2003 17:14 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hahahahaha

dat is niet echt een lekkere uitnodiging

ik heb er geen last van gehad. Gelukkig voor die jochies

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 09-01-2003 17:15 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 17:13 schreef wladimir het volgende:
ik ken 2 meiskes die me wouden meeslepen naar zo een feest en die zeiden tegelijk dat ik niet raar moest opkijken dat ze me aarsch aanraakten .

Maarja,
*grin* zoiets is me nooit opgevallen hoor

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 09-01-2003 17:16 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Wat ik altijd leuk vind op zo' n feest;

Al die gothics compleet in het zwart, ALLES zwart.

echt ALLES zwart.

En dan opeens zo'n vrolijk gekleurde breezer...

Ik, Wil Schuurman

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-01-2003 17:16 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

damn, ik zou zo ontzettend BOOS worden

gvd

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 09-01-2003 17:16 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 17:14 schreef aerodis het volgende:
hahahahaha

dat is niet echt een lekkere uitnodiging

ik heb er geen last van gehad. Gelukkig voor die jochies

Ik ben toch niet gegaan .
Als ik is tijd heb kom ik wel langs in Den Haag is toch effkes met de trein.

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-01-2003 17:17 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 9 januari 2003 17:12 schreef suzanne het volgende:
Daar ben ik wel eens geweest op zaterdag....ik voelde me stokoud

Ja, zaterdag is echt een rampzalige dag wat dat betreft. Pas na half drie wordt het een beetje interessant, en hoe veel de oude (metal) garde ook protesteerd, het blijft commercieler worden.

quote:
Misschien een keertje op zondag proberen dan...
Ik meen dat ze het nu weer gaan veranderen naar alleen de eerste zondag in de maand, omdat het dan beter loopt. Is een beetje wazig.

Ze zijn ooit die avonden (Front to Front heten ze) begonnen op 1 zondag in de maand. Toen liep het gigantisch goed (naar hun maatstaven) en besloten ze het iedere zondag te houden. Alleen is toen het publiek te veel verspreid, vooral ook omdat zondag nou niet bepaald een stapavond is, over de verschillende zondagen en liep de omzet terug. Extase is opgedeeld in een voorgedeelte en een achtergedeelte. Het achtergedeelte, waar dus de DJ staat, draaide de laatste maanden een beetje verlies, dus is er nu besloten om weer naar 1 zondag in de maand te gaan. Het barpersoneel verwacht echter dat daardoor de omzet van het voorste gedeelte, dat wel goed liep, dan ook gaat teruglopen waardoor ze wellicht weer terug zullen gaan naar alle zondagen in de maand.

Maar de DJ is erg goed.. draait erg gevarieerd, van Therion en Within Temptation via Nine Inch Nails en Wumpscut naar VNV Nation en Das Ich.. etc..

I'm not being rude. You're just insignificant.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 09-01-2003 17:17 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 17:15 schreef suzanne het volgende:
*grin* zoiets is me nooit opgevallen hoor
jij let vast meer op mannen die vrouwen in de kont knijpen.

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 09-01-2003 17:18 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 17:16 schreef Snagger het volgende:
Wat ik altijd leuk vind op zo' n feest;

Al die gothics compleet in het zwart, ALLES zwart.

echt ALLES zwart.

En dan opeens zo'n vrolijk gekleurde breezer...
Heel hilarisch zijn die inderdaad...

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-01-2003 17:18 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 17:16 schreef wladimir het volgende:
Ik ben toch niet gegaan .
Als ik is tijd heb kom ik wel langs in Den Haag is toch effkes met de trein.

aha, dat zou tof zijn man

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 09-01-2003 21:08 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

zag laatst een flyer van "the war of roses" of zo in a'dam neofolk/wave/ambient/industrial enz, was toen 4 januarie, maar het lijkt me dat zo iets vaker gedaan wordt

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 10-01-2003 10:30 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Zijn er wel leuke gothic feesten

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-01-2003 10:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mond houden prutser ...
Zorg nou maar dat mijn cd's hier komen!

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-01-2003 10:46 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Zaterdag is Shock Front in Den Haag in de Bazaart.

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-01-2003 11:46 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2003 10:46 schreef Vampie het volgende:
Zaterdag is Shock Front in Den Haag in de Bazaart.

jaaaah heerst

ik hoorde trouwens van een goede vriend van me dat er 18 januari een gothic-metal fesst is (jah je leest het goed)in de Rockz in Leidschendam.. de entree is gratis en de dj die normaal op terra-gotha draait zal voor de muziek zorgen samen met die vriend van mij. De deuren gaan open rond 9 uur. Voor meer info kun je eventueel kijken op www.rockz.nl

[Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 10-01-2003 11:47]

Kankerlul

daVid
Usericon van daVid
Posted 10-01-2003 12:05 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 17:01 schreef suzanne het volgende:
Ik vind die elekto-muziek wel een paar nummertjes leuk, maar niet de hele avond...beetje meer Tristania/The Sins of thy Beloved/My Dying Bride/Therion/After Forever/enz zou fijn zijn

Hou dan de baroeg agenda in de gaten. De zogenaamde fantasy avonden zijn precies wat jij wil. (denk ik )
Het draait daar voornamelijk om gothic metal, met een beetje doom en electro erbij.
De vorige 2 avonden waren, alhoewel niet zo druk,wel zeer geslaagd.

Als er weer zoiets komt, dan post ik wel een aankondiging

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 10-01-2003 17:24 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2003 12:05 schreef daVid het volgende:
Hou dan de baroeg agenda in de gaten. De zogenaamde fantasy avonden zijn precies wat jij wil. (denk ik )
Het draait daar voornamelijk om gothic metal, met een beetje doom en electro erbij.
De vorige 2 avonden waren, alhoewel niet zo druk,wel zeer geslaagd.

Als er weer zoiets komt, dan post ik wel een aankondiging
Graag

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com