|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
*neurie* All pigs must die... |
|
quote: haha ok Kankerlul |
|
tja, de haagsche delegatie ZMers 2 is er natuurlijk ook altijd |
|
neo-folk is wel gaaf. Zolang die gothics van me aarsch afblijven op zo'n feest. |
|
hahaha tja, dat valt wel mee hoor je moet gewoon heel boos ende true kijken op zo'n feest, dan komt alles goed. en er wordt altijd wel Der Blutharsch/DiJ/Blood Axis gedraaid afgewisseld met Noise, als er een okaye DJ staat |
|
quote:Oei.. dat is ook het type muziek waar ik graag naar luister en inderdaad kom je dat op feesten niet snel tegen. Veelal staart de gemiddelde gothic DJ zich blind op de Electro en Industrial stijlen, terwijl de metal DJ zich vastbijt in de welbekende metalgenres.. iemand die in beide werelden thuis is en daar ook naar draait is moeilijk te vinden. Mja, op zondagavond draait er eentje die dit goed doet in cafe Extase in Tilburg, maar dat is dan weer veel te klein opgezet en ongepromoot, dus daar is het vaak veel te rustig. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Daar ben ik wel eens geweest op zaterdag....ik voelde me stokoud De muziek varieerde van Within Temptation tot Slipknot...net niet Misschien een keertje op zondag proberen dan... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote:ik ken 2 meiskes die me wouden meeslepen naar zo een feest en die zeiden tegelijk dat ik niet raar moest opkijken dat ze me aarsch aanraakten . Maarja, |
|
hahahahaha dat is niet echt een lekkere uitnodiging ik heb er geen last van gehad. Gelukkig voor die jochies |
|
quote:*grin* zoiets is me nooit opgevallen hoor I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Wat ik altijd leuk vind op zo' n feest; Al die gothics compleet in het zwart, ALLES zwart. echt ALLES zwart. En dan opeens zo'n vrolijk gekleurde breezer... Ik, Wil Schuurman |
|
damn, ik zou zo ontzettend BOOS worden gvd |
|
quote: Ik ben toch niet gegaan . Als ik is tijd heb kom ik wel langs in Den Haag is toch effkes met de trein. |
|
quote:Ja, zaterdag is echt een rampzalige dag wat dat betreft. Pas na half drie wordt het een beetje interessant, en hoe veel de oude (metal) garde ook protesteerd, het blijft commercieler worden. quote:Ik meen dat ze het nu weer gaan veranderen naar alleen de eerste zondag in de maand, omdat het dan beter loopt. Is een beetje wazig. Ze zijn ooit die avonden (Front to Front heten ze) begonnen op 1 zondag in de maand. Toen liep het gigantisch goed (naar hun maatstaven) en besloten ze het iedere zondag te houden. Alleen is toen het publiek te veel verspreid, vooral ook omdat zondag nou niet bepaald een stapavond is, over de verschillende zondagen en liep de omzet terug. Extase is opgedeeld in een voorgedeelte en een achtergedeelte. Het achtergedeelte, waar dus de DJ staat, draaide de laatste maanden een beetje verlies, dus is er nu besloten om weer naar 1 zondag in de maand te gaan. Het barpersoneel verwacht echter dat daardoor de omzet van het voorste gedeelte, dat wel goed liep, dan ook gaat teruglopen waardoor ze wellicht weer terug zullen gaan naar alle zondagen in de maand. Maar de DJ is erg goed.. draait erg gevarieerd, van Therion en Within Temptation via Nine Inch Nails en Wumpscut naar VNV Nation en Das Ich.. etc.. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:jij let vast meer op mannen die vrouwen in de kont knijpen. |
|
quote:Heel hilarisch zijn die inderdaad... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: aha, dat zou tof zijn man |
|
zag laatst een flyer van "the war of roses" of zo in a'dam neofolk/wave/ambient/industrial enz, was toen 4 januarie, maar het lijkt me dat zo iets vaker gedaan wordt |
|
Zijn er wel leuke gothic feesten |
|
Mond houden prutser ... Zorg nou maar dat mijn cd's hier komen! |
|
Zaterdag is Shock Front in Den Haag in de Bazaart. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: jaaaah heerst ik hoorde trouwens van een goede vriend van me dat er 18 januari een gothic-metal fesst is (jah je leest het goed)in de Rockz in Leidschendam.. de entree is gratis en de dj die normaal op terra-gotha draait zal voor de muziek zorgen samen met die vriend van mij. De deuren gaan open rond 9 uur. Voor meer info kun je eventueel kijken op www.rockz.nl [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 10-01-2003 11:47] Kankerlul |
|
quote: Hou dan de baroeg agenda in de gaten. De zogenaamde fantasy avonden zijn precies wat jij wil. (denk ik ) Het draait daar voornamelijk om gothic metal, met een beetje doom en electro erbij. De vorige 2 avonden waren, alhoewel niet zo druk,wel zeer geslaagd. Als er weer zoiets komt, dan post ik wel een aankondiging |
|
quote:Graag I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |