|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag 31 januari 2003 zullen de toegangspoorten van Elyzium voor de derde maal ontsloten worden om de dolende zielen van wolwezens en andere verschijningsvormen een behaaglijk onderkomen te geven in de donkere krochten van de Wolwêze dixo. Het DJ duo TekNoir en Dr.Caligari zal jullie wederom gaan plezieren met sfeervolle gothische klanken, apocalyptische bombast, middeleeuwse riedels, dansbare wave & electro en stevige gothicrock! flyer ontwerp: [EMAIL]jospape@duitman.nl[/EMAIL] Het begint dus om 22.00 uur, om 01.00 uur moet je binnen zijn aangezien de deur dan dicht gaat. Voor entree aanbellen. Het adres: --------- Wolweze Noordvliet 7a, Leeuwarden Wolweze is gelegen op 10 minuten lopen vanaf het centraal station, of neem een stadsbus die langs de Oosterkade of het (Noord)Vliet rijdt. De toegang is gratis. De drankprijzen zijn zeer acceptabel. De lokatie beschikt over een kroeg, een professionele discoruimte, met goed licht en geluid, zitjes, een bar en een ruime dansvloer. Het doet knus aan en tegelijk heb je genoeg ruimte. Een Biertje kost 0.90 eurocent, de sfeer is relaxed, er wordt enthousiast gedanst en de muziek is afwisselend. Tevens vertoon van oude horror op een groot scherm. Komt allen! http://www.gatesofelyzium.com |
|
Met speciaal optreden van de Gorgelgoths? |
|
Als je gothic niets vind...zeg dan niets in dit topic... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
"niets" (oke oke ik zeg al nix meer ) sommige gothic muziek is nog wel aan hoorbaar |
|
In "de Hut" tijdens ZM meeting Krimpen kwam er een meissie naar me toe die ze idat ze een gothic feest daar organiseerde en of ik wou komen. Vraag Snaack of hij er meer van weet als je interesse hebt! |
|
In mei moet je naar het Gothik New Wave Treffen gaan in Leipzig. Aanrader! Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Voor de beste Gothic parties moet je toch echt naar het buitenland Met name Duitsland, en Scandinavië, daar is gothic nog het meest populair. Hier in Nederland heb je SOMS wel een leuk goth feestje, maar het is meestal matig. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 22-01-2003 10:30] Wiegen Meister ! |
|
*grin* er zijn tegenwoordig in bijna elk dorp wel gothicfeesten. vooral in de randstad is er een overkill aan feesten. voor de betere muziek en de leukere sfeer kun je beter terecht op de meer undergroundfeestjes, zoals die hierboven door mij aangekondigd staat. |
|
Jammer genoeg, leef ik in de Randstad. |
|
quote: Kankerlul |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |