|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Bestaan leuke gothicfeesten wel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ben wel eens naar Crna- ruza in Zaandam geweest. HEt is niets voor mij, op het punt na dat ze vrijwel alleen noise draaien en alle mannen daar net iets te verwijft zijn, zijn er op de boven verdieping vaak gang-bangs te vinden. Als je hier van houd is dit jouwn feestje. {verkeerde plaatsnaam ingetikt} [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 10-01-2003 20:33] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Wie wil er nou naar een gang-bang met verwijfde kerels Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Was ook mijn vraag trouwens die jij net stelde |
|
quote: Ik wil alleen gaan met mijn geweer en dan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Bommetje erop |
|
heheh. die gasten maken zich nog drukker om hun lipstick dan dat ik doe en hebben vaak ook erg mooie jurken aan. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Het verschil is dat bij een meid een jurk wel leuk kan staan en bij een kerel helemaal nooit Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: |
|
quote: Maar tegenwoordig is de nieuwe cybergothic trend mode in gothland. (Pubergoth) Veel fluffy beenwarmers, veel roze, en eeuwig ondersteund door minstens twee streepjespanty's: 1 voor over je armen en een voor de benen. Dat j't weet |
|
quote:Die fluffy beenwarmers.. Ik heb er laatst iemand bij x-mass fest mee gezien.. Wat een aanfluiting zeg. zowiezo zijn die gothic feesten niet meer wat het geweest is. HEt wordt te druk. Neem bijvoorbeeld de inrichting ik vond het leuk totdat er te veel en te jonge mensen op afkwamen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Idd.. Vroeger (lijk wel een ouwe tante) werden gothfeesten trouwens nooit aangekondigd, en bleef het altijd beperkt to kleine verzamelingen op vreemde plaatsen etc.. Of heb ik het over een andere soort feesten Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Bwah-als het Zebedeüs-dj-team ergens komt draaien(meestal in de omgeving Steenhuffel-Merchtem-Londerzeel-Lebbeke),ga ik er praktisch altijd naartoe,dat is wel tof. Den Twieoo misschien?Of café De Verloren Hemel? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Neo gothic, crap Op zo'n goie ouderwets gothicfeestje ben ik echter ook nog wel es te vinden, maar die worden steeds zeldzamer... |
|
k3 gothic>>da ist ! Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
quote: Aaai nééé...méén je dat nu? De horror!Ofwel word ik oud-mijn zielsverwanten,lees old skool new wavers,kleden zich nog steeds hoofdzakelijk in het zwart-met-zilver + bleke gezichtsmake-up én zwarte lippenstift. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
cybergoffs zijn vies |
|
quote:Je wist alleen van de volgende plek en datum af als je op een feest was geweest of mensen van de organisatie kende. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Ja, maar kwam dat niet voornamelijk door het hoog illegale karakter van die feesten dan? Locatie die niet goedgekeurd is en dergelijken. Nu worden ze meestal in officiele kraakpanden gehouden en qua officiele richtlijnen van feesten gedoogd. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ja dat klopt ook, maar er heerst een enorme hirarchie in dat wereldje en als je niemand kent kom je er ook niet in en wordt je ook niet snel opgenomen. ZO bleef het ook wel beperkt tot een niet al te grote kring mensen. quote: Voor de veiligheid is dat wel een stuk beter. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Oh, man... dit kan ook alleen in Nederland. *snrrrff* |
|
quote: Binnenkort weer ergens in polderland |
|
Komende vakantie l'Ame Immortelle in Ekko MuayThaigerrr!! |
|
quote: Hmm...als je in België underground wil gaan,beland je meestal ook in zaaltjes die ofwel te klein zijn of die op invallen staan- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |