IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Waar worden tegenwoordig nog leuke gothicfeesten gehouden? Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-01-2003 19:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Bestaan leuke gothicfeesten wel

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 10-01-2003 19:45 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 10 januari 2003 19:36 schreef Hub de Gallier het volgende:
Bestaan leuke gothicfeesten wel

Geen idee. Ik ga zelf vaak naar Cyberia, wat ik persoonlijk wel leuk vind.

Ook al is het meer Industrial/Electro Gothic dan Gothic Metal.

"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-01-2003 20:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ben wel eens naar Crna- ruza in Zaandam geweest. HEt is niets voor mij, op het punt na dat ze vrijwel alleen noise draaien en alle mannen daar net iets te verwijft zijn, zijn er op de boven verdieping vaak gang-bangs te vinden. Als je hier van houd is dit jouwn feestje.

{verkeerde plaatsnaam ingetikt}

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 10-01-2003 20:33]

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Hub de Gallier
Posted 10-01-2003 20:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2003 20:22 schreef Cadaveria het volgende:
ben wel eens naar Crna- ruza in amstelveen geweest. HEt is niets voor mij, op het punt na dat ze vrijwel alleen noise draaien en alle mannen daar net iets te verwijft zijn, zijn er op de boven verdieping vaak gang-bangs te vinden. Als je hier van houd is dit jouwn feestje.

Wie wil er nou naar een gang-bang met verwijfde kerels

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 10-01-2003 20:34 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 10 januari 2003 20:31 schreef Hub de Gallier het volgende:
Wie wil er nou naar een gang-bang met verwijfde kerels

Was ook mijn vraag trouwens die jij net stelde

Hub de Gallier
Posted 10-01-2003 20:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2003 20:34 schreef Inside-Lie het volgende:
Was ook mijn vraag trouwens die jij net stelde

Ik wil alleen gaan met mijn geweer en dan

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 10-01-2003 20:37 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 10 januari 2003 20:36 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik wil alleen gaan met mijn geweer en dan

Bommetje erop

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-01-2003 20:38 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

heheh. die gasten maken zich nog drukker om hun lipstick dan dat ik doe en hebben vaak ook erg mooie jurken aan.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Hub de Gallier
Posted 10-01-2003 20:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2003 20:38 schreef Cadaveria het volgende:
heheh. die gasten maken zich nog drukker om hun lipstick dan dat ik doe en hebben vaak ook erg mooie jurken aan.

Het verschil is dat bij een meid een jurk wel leuk kan staan en bij een kerel helemaal nooit

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 10-01-2003 20:39 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:

daVid
Usericon van daVid
Posted 10-01-2003 23:12 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

quote:

Maar tegenwoordig is de nieuwe cybergothic trend mode in gothland. (Pubergoth) Veel fluffy beenwarmers, veel roze, en eeuwig ondersteund door minstens twee streepjespanty's: 1 voor over je armen en een voor de benen.

Dat j't weet

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-01-2003 23:17 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2003 23:12 schreef daVid het volgende:
Maar tegenwoordig is de nieuwe cybergothic trend mode in gothland. (Pubergoth) Veel fluffy beenwarmers, veel roze, en eeuwig ondersteund door minstens twee streepjespanty's: 1 voor over je armen en een voor de benen.

Dat j't weet

Die fluffy beenwarmers.. Ik heb er laatst iemand bij x-mass fest mee gezien.. Wat een aanfluiting zeg.

zowiezo zijn die gothic feesten niet meer wat het geweest is. HEt wordt te druk. Neem bijvoorbeeld de inrichting ik vond het leuk totdat er te veel en te jonge mensen op afkwamen.

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 11-01-2003 2:08 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 10 januari 2003 23:17 schreef Cadaveria het volgende:
zowiezo zijn die gothic feesten niet meer wat het geweest is. HEt wordt te druk.

Idd.. Vroeger (lijk wel een ouwe tante) werden gothfeesten trouwens nooit aangekondigd, en bleef het altijd beperkt to kleine verzamelingen op vreemde plaatsen etc..
Of heb ik het over een andere soort feesten

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 11-01-2003 19:51 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Bwah-als het Zebedeüs-dj-team ergens komt draaien(meestal in de omgeving Steenhuffel-Merchtem-Londerzeel-Lebbeke),ga ik er praktisch altijd naartoe,dat is wel tof.

Den Twieoo misschien?Of café De Verloren Hemel?

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 11-01-2003 21:09 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Neo gothic, crap
Op zo'n goie ouderwets gothicfeestje ben ik echter ook nog wel es te vinden, maar die worden steeds zeldzamer...

dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 12-01-2003 22:17 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

k3 gothic>>da ist !

Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.

madeline usher
The sow is mine!!
Posted 14-01-2003 18:57 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2003 23:12 schreef daVid het volgende:

Dat j't weet

Aaai nééé...méén je dat nu? De horror!Ofwel word ik oud-mijn zielsverwanten,lees old skool new wavers,kleden zich nog steeds hoofdzakelijk in het zwart-met-zilver + bleke gezichtsmake-up én zwarte lippenstift.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-01-2003 22:29 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

cybergoffs zijn vies

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-01-2003 22:35 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2003 2:08 schreef mislyd het volgende:
Idd.. Vroeger (lijk wel een ouwe tante) werden gothfeesten trouwens nooit aangekondigd, en bleef het altijd beperkt to kleine verzamelingen op vreemde plaatsen etc..
Of heb ik het over een andere soort feesten
Je wist alleen van de volgende plek en datum af als je op een feest was geweest of mensen van de organisatie kende.

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-01-2003 23:09 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 14 januari 2003 22:35 schreef Cadaveria het volgende:
Je wist alleen van de volgende plek en datum af als je op een feest was geweest of mensen van de organisatie kende.
Ja, maar kwam dat niet voornamelijk door het hoog illegale karakter van die feesten dan? Locatie die niet goedgekeurd is en dergelijken.

Nu worden ze meestal in officiele kraakpanden gehouden en qua officiele richtlijnen van feesten gedoogd.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-01-2003 23:18 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2003 23:09 schreef helmet het volgende:
Ja, maar kwam dat niet voornamelijk door het hoog illegale karakter van die feesten dan? Locatie die niet goedgekeurd is en dergelijken.

Ja dat klopt ook, maar er heerst een enorme hirarchie in dat wereldje en als je niemand kent kom je er ook niet in en wordt je ook niet snel opgenomen. ZO bleef het ook wel beperkt tot een niet al te grote kring mensen.

quote:

Nu worden ze meestal in officiele kraakpanden gehouden en qua officiele richtlijnen van feesten gedoogd.

Voor de veiligheid is dat wel een stuk beter.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-01-2003 23:19 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
officiele kraakpanden

Oh, man... dit kan ook alleen in Nederland. *snrrrff*

ferrenstein
Whazaa
Usericon van ferrenstein
Posted 21-01-2003 20:57 by ferrenstein Wijzig reactieProfiel van ferrensteinQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2003 23:18 schreef Cadaveria het volgende:
Ja dat klopt ook, maar er heerst een enorme hirarchie in dat wereldje en als je niemand kent kom je er ook niet in en wordt je ook niet snel opgenomen. ZO bleef het ook wel beperkt tot een niet al te grote kring mensen.

Voor de veiligheid is dat wel een stuk beter.

Binnenkort weer ergens in polderland

Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 21-01-2003 20:59 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Komende vakantie l'Ame Immortelle in Ekko

MuayThaigerrr!!

madeline usher
The sow is mine!!
Posted 21-01-2003 21:30 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:

Hmm...als je in België underground wil gaan,beland je meestal ook in zaaltjes die ofwel te klein zijn of die op invallen staan-

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com