|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
in antwerpen heeft een man zijn hond door het raam gesmeten (13de verdiep) kweet wel niet meer om welke reden |
|
zo iemand moeten ze meteen afknallen |
|
quote:mee eens ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Of doodschoppen... Vuur met vuur bestrijden We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Lijkt me een goede oplossing ook gelijk weer een mens minder op de wereld en dergelijke straffen helpen ook goed tegen het cellentekort |
|
wij hebben zelf twee honden het zijn bijna onze kinderen |
|
quote: Honden heerschen |
|
Honden zijn echt wel prachtig... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Die gast verdient echt een langzame dood ... |
|
ja, ik ha het gisteren ff gezien en wat een mongool is dat zeg. |
|
quote: Juist. |
|
Hmmm om even terug te komen op het "Teveel weten" topic, dit soort dingen weet ik dus eigenlijk liever niet. Ik kan er zo waanzinnig kwaad worden om mensen die zo met dieren omgaan, ik zou die vent het liefst zelf doodschoppen. Maar dit mag niet dus dan weet ik dit liever niet... Zenial |
|
zulke mensen mogen van ook nog eens kanker krijgen, normaal gesproken gun ik deze kut ziekte niemand, hem wel. |
|
Idd, Zenial vanwege mijn liefde voor honden hoor ik dit soort berichten ook niet omdat het dan dagenlang aan me blijft knagen |
|
quote: Idd .. |
|
quote: [off-topic]Willibrord zelf ook btw,[/off-topic] Maar die kerel is echt ziek in zijn hoofd, ik stel voor 1) Laat die kerel 5 liter benzine drinken 2) Steek hem van binnen aan 3) laat m door fikken tot ie bijna dood is en "blus" hem dan. 4) Laat hem de rest van zijn leven lijden |
|
quote: heheh juist! en daarna nog effe met een fikkende naald in zijn oog kutten. Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
tsja, wat moet je met zulke mensen. gewoon veel pijn doen. Maar,helaas, het zijn denk ik geen incidenten. Zo hoorde ik dat een groep jongeren hier in de buurt een egeltje in brand hadden gestoken ter vermaak. In een park bij ons stonden flamingo's. Die zijn nu weg omdat mensen 's nachts de poten braken bij die beesten. Ik wordt erg ziek van zukle gefrusteerde mensen die totaal geen moraal schijnen te hebben. |
|
Poten breken van flamingo's ?? Goddamn !! Whohohohohoooo! dat is wel heel ziek! Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
Vindt jij dat leuk ? |
|
zieke geest in een ziek lichaam, affikken die boel dus The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote:Ik snap je punt wel, maar is dat nou net niet het probleem van deze maatschappij? De struisvogelmentaliteit? Toegegeven, jij kunt hier helemaal niets mee aangezien het zich in Breda heeft afgespeeld.. maar blijkbaar zijn er daar mensen die nu verklaren dat ie het arme beestje al lang mishandelde. Waarom hebben die geen stappen ondernomen? Telefoontje in naar de dierenbescherming of de politie (hmm, in theorie dan) zou voldoende moeten zijn. En nu jij dit weet... wellicht ben je de volgende keer dat je een man een hond een rotschop ziet verkopen een stuk alerter en doe je dan iets, in plaats van dat je net als die buurtbewoners het wel opmerkt maar het vervolgens links laat liggen. (No offense naar jou toe natuurlijk, dit even in z'n algemeenheid. Voor hetzelfde geld ros je die vent al in elkaar als je zoiets ziet.) En voor die vent.. levenslang op water en brood, en een paar keer per dag een rotschop verkopen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hier zijn vorig jaar jongeren opgepakt die een rotje in de kont van een kat hadden gestopt.. En ja er zijn zo vreslijk veel mensen die het geen fuck kan schelen wat er met dieren gebeurt, daar wordt je helemaal ziek van. En het leuke is, aan het (/een van de) ergste voorbeeld(en) werkt bijna iedereen mee: de bio-industrie. Maargoed ik ga weer eens offtopic |
|
Had dit nieuwtje niet gewoon in dat (on)zinnig nieuws topic moeten staan? Er zijn al vaker van dit soort topic's geweest. Lullig voor het hondje, maar mijns inziens al die ophef niet waard. |
|
Door dat soort instellingen zal het inderdaad ook meer en meer voor gaan komen. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |