|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Als jij je adrenaline maar krijgt Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Een vriend van mij heeft een keer een hond, met een omgebouwde windbuks, doodgeschoten omdat die per ongeluk op z´n erf was terechtgekomen en met z´n eigen hond wou paren. They´ll get theirs in time . . . There is no religion higher than Truth! |
|
Ik haat dierenmishandeling!!!!!! Mensen die dat doen mogen van mij sterven in hun eigen kots!! Laatst een reportage gezien over Stichting AAP, die maken zich hard voor vooral die apen waarop vanalles wordt uigetest! Verschrikkelijk gewoon!! |
|
Het enige wat we aan deze tragedie kunnen doen is stemmen op de PvdD (Partij voor de Dieren). LIJST 15!!!!!! Zij staan namelijk onder meer voor de rechten van het dier in de rondwet te laten opnemen. Hierdoor zal een dergelijke lul zwaarder kunnen worden gestraft en zal hij nooit weer een huisdier mogen hebben. Zoek de website van deze partij maar eens op. Ik stem er zelf wel op, want dit is de enige partij waar ik het voor 99% mee eens ben. Hobbes |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |