|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ARGH ik kan me zo boos maken om zulke hersenloze mensen...en dan te bedenken dat het binnen kilometer van mn huis is gebeurd |
|
quote: Hahaha . Wat een lege loze uitspraak is dat toch. Dit soort mensen kunnen de maatschappij alleen maar geld kosten, dus je lost op die manier een probleem op voor de maatschappij. |
|
Dit is nu echt misselijkmakend nieuws. |
|
Een hond dood schoppen is wel behoorlijk ziek... |
|
quote: Prins Bernhard Betaalt Niet Uit Toen twee Albert Heijn-medewerkers eind augustus werden aangehouden omdat ze een overvaller van hun winkel in elkaar hadden gebeukt, meldde prins Bernhard (senior), boos over de arrestatie van deze helden, in zijn dagelijkse telefoontje met De Telegraaf dat hij hun eventuele boete wel zou betalen. Maar dat gaat de prins bij nader inzien níet doen. Volgens de Rijksvoorlichtingsdienst is de reden hiervoor dat "het tijdens het proces openbaar gekomen feitenrelaas bij de hoogheid een beeld van halfslachtigheid en gebrek aan daadkracht heeft opgeleverd." De prins is er, zo lezen wij in het communiqué, ten tijde van de belofte vanuit gegaan dat men "de heer overvaller volledig kapotgesloopt" had. Voor een "tikje op de neus" is Bernhard niet van plan over de brug te komen. De veroordeelde medewerker moet nu zijn boete van 300 euro zelf betalen. Hij overweegt Bernhard "op overtuigende wijze" aan zijn belofte te houden. Hierop reageerde de prins slechts met de opmerking: "en dan nu ineens stoer gaan doen!" 10-01-2003 |
|
quote: Idd kapot schieten die vent!! |
|
dat is misschien wel iets overdreven |
|
man schopt hond dood... wat mij betreft mag de man doodgeschopt worden. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
van dit soort berichten krijg ik echt kippenvel.. Wat walgelijk. Wat een klootzakken. afmaken die handel Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Mij lijkt het toch beter om die vent levenslang op te sluiten. Zijn jullie voor de doodstraf??? Da was ik nie!!! Da was iemand anders!!! Da was.....da was een neger!!! |
|
quote: ja weet je hoeveel dat kost, iemand levenslang opsluiten??? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Nee? Hoeveel? Da was ik nie!!! Da was iemand anders!!! Da was.....da was een neger!!! |
|
Al kostte het een euro!... gelijk kogel door het hoofd (mits natuurlijk 100% vaststaat dat je de dader voor je hebt). Hoeveel kost een kogel ? If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote:Ligt eraan, gemiddeld dingetje dat de job moet kunnen doen, nog geen 65 eurocent. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 13-01-2003 23:24] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
iemand die zoiets kan doen spoort niet helemaal.....die moeten ze opsluiten in het gekkenhuis. Of met dezelfde munt terug betalen zo van wat je een ander aandoet krijg je terug! The mystery still remains |
|
quote: schoppen dus ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Als ook maar een kwart van de mensen die hier roepen dat die vent dood moet zelf die vent een trap zouden geven zou het probleem allang zijn opgelost Zenial |
|
Tja helaas houden de regels je terug. Als iemand die gozer volledig lam zou schoppen dan ga je een flinke tijd de bak in, er zou schande geroepen worden dat je het recht in eigen handen neemt etc etc dikke rel .. Het opkomen voor een persoon of dier die daar zelf niet goed in staat toe is zou als heldendaad gezien moeten worden |
|
quote: 'k weet niet waar die woont The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
ik denk trouwens dat ie snel moet verhuizen want de wijk misschien wel de stad/dorp weet precies waar die woont e.d. The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Idd ik denk niet dat dier gast nog lekker woont .. |
|
Je wordt er doodziek van als je zulke dingen leest Verbaast me elke keer weer hoe diep mensen kunnen zinken Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
heeft iemand e-mail van die lijer, kunnen we m dit topic sturen, vind ie leuk |
|
Wat zou ik met die man doen... ehm, zijn benen en armen amputeren |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |