|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Allaaf!!! Bij deze ff onze giglist, misschien dat we nog wat mensen van het forum hier op een optreden zien!!! 17 Januari 2003 Metal Battle 2003, OJC Walhalla, Sevenum. Met Triple 7, Abash en Angels Decay. http://www.metalbattle.nl 25 Januari 2003 Nu of Nooit 2003, OJC Niks, Horst, Nl. Met Rogue, Sectarian, LiftID en Primary Colours. 26 Januari 2003 Molenrock Indoor Festival, Azijnfabriek, Roermond. Met Arabesque, Defcon One, Cyrcus, AnumberOne, Black Vampire en Superhero. Start: 14u. Entree: 5 Euro. 14 Februari 2003 Boerderij, Geleen, Nl. Met Unheilig. 9 Maart 2003 Bachelorclub, Ell, Nl. Met Angels Decay. 14 Maart 2003 OJC Camion, Margraten, Nl. Met Structure en Sectarian. 30 Maart 2003 MetalCafe, Fenix, Sittard, Nl. Met Angels Decay en Yo El Rey. 4 April 2003 Night of the Gothics Festival, Muziekcentrum De Bosuil, Weert, Nl. Met After Forever en Autumn. Meer info ook op http://www.morning.nl MP3's op http://www.mp3.com/morning |
|
'k ken jullie niet, en ik kan ook niet jullie mp3 site op The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote:Hier ben ik hoogstwaarschijnlijk ook bij. Maar dan wel alleen omdat ze in de Bosuil Dommelsch hebben, en je er binnen mag blowen [voordat mensen denken dat ik dergelijke muziek digg]. |
|
quote: Dus omdat je daar kan zuipen en blowen ga je daar heen??? Hmmm beetje vreemd wel ...normaal ga je naar een concert omdat je de muziek goed vind of omdat je vriend of vriendin die muziek goed vindt en jij gezellig met haar of hem meegaat. The mystery still remains |
|
Slechtheid heeft geen vrienden en vriendinnen dus gaat hij daar zuipen en blowen .. En 'dream'metal luisteren .. |
|
quote:Ik geloof niet dat Stijn de zangeres is. |
|
ik ben de toetsenduwer ja onze nieuwe opnames (hopelijk in mei) zullen beter worden, beloof ik er komen ook nog wat gigs bij in het hoge(re) noorden zoals het er nu naar uitziet, ik hou jullie op de hoogte (haha woordspeling ofzo... ) |
|
hee schrale egel van een Stijn, Vrijdag wel ff flinke hakkuh daar in Triple SEVENum he? [edit]typo[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 14-01-2003 14:20] |
|
joazeker bloazuh btw: ik wil toetsenist smilie... |
|
Beetje jammer dat alle optredens zover van de bewoonde wereld vandaan zijn. Band ziet er tof uit, zal wel ff iets downloaden binnenkort! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik zal wel eens komen kijken |
|
Ben jij die Stijn die ik gezien heb ergens in november op een gothic party in Leuven, samen met Kris (ikke = meisje met voor de helft rood haar en afzakkend kleedje genaamd Karen ) |
|
quote: Schrale Egel muahahhaahhahaha lol |
|
quote: Ik een kontneuk smiley |
|
hey jullie gitarist heet toch bas rensen? das mijn ex... doe em de groeten van jacqueline... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
jepz bas is de nuuje snarenplukkert ik zal het doorgeven en verder wil ik ook een pisnichtensmiley |
|
quote: ik had het profiel nog niet geinspecteerd bijdehandje I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: gothja nu je het zegt...ghehe inderdaad het was mij... twas nog goed laat geworden met Kris toen (de lekkere jongen)...nog een cafe , een fuif , een cafe ... en toen had ik weer les smorgens grtn en tot nog uns Stijn |
|
.....met Kris toen (de lekkere jongen)... hmmm heb je die gevoelens ook hahahahha lol |
|
Dream Metal ey.. zal ik m'n bedje dan ook maar mee nemen Hakkuh |
|
kijk maar uit vrijdag als je je bukt |
|
O YEAH !!!!! |
|
what the hell moet ik me bij dream metal voorstellen godverdomme [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 14-01-2003 22:08] |
|
wattuh Hema-metal ??? |
|
quote: whaha ja ik zag de fout |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |