|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ROFL !!! |
|
quote: Cummie, wat is ROFL??? hahahah |
|
ROFL WAWO ===>>> Rolling On The Floor laughing With Ass Wide Open !!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Triple-Dan op 28-01-2003 23:02] |
|
quote: Jezus zeg |
|
Nee niet met jesus... maar wel met voorkeur voor mannen met lang haar |
|
quote: hahahahhaa, jij bent een echte heee??? |
|
quote: |
|
BONNIE SNOL VAN ME !!!!!!! |
|
quote: Lekkere vent.... *kwijl* Ik vind morning wel een "lekkere" bent |
|
Vooral die kleine |
|
quote: Die lekkere kleine bedoel ik ook :-D... |
|
Hij is nog lekker strak |
|
quote: Waarom hoor ik zoveel van Morning, zijn ze zo goed dan?? |
|
ik heb jullie in horst gezien, wel aardig, maar niet bruut genoeg voor mij (met andere woorden geen rotzooi, maar ook niet mijn deuntjes) |
|
quote: Wie is jullie???? |
|
jullie = Morning. Is wel een goede band ja. |
|
quote: en met wat kun je ze vergelijken?? |
|
Beter dan Angels Decay in ieder geval... |
|
*Grapje Mies...* |
|
quote: The Gathering tijdens Mandylion, misschien wat harder. |
|
quote: Weet ik toch |
|
dat wazige is net "de kunst" in de foto, check de andere foto's van John Klijnen (www.johnklijnen.com) maar, het is nu eenmaal zijn stijl. grtn Stijn [Dit bericht is gewijzigd door Morning op 18-02-2003 15:34] |
|
Concertagenda {updated}: 8 maart 2003 De Boerderij, Geleen Met Autumn en Mytholic 9 maart 2003 Bachelorclub, Ell Start: 17h30. Met Angels Decay. 14 maart 2003 OJC Camion, Margraten Met Structure en Sectarian. 21 maart 2003 ExitinG, Landgraaf Met Zynith. Entree: 2,50 Euro. 30 maart 2003 MetalCafe, Fenix, Sittard Gratis entree Met Angels Decay en T.B.L.. 4 april 2003 Night of the Gothics Festival, Muziekcentrum De Bosuil, Weert Met After Forever en Autumn. 18 april 2003 Metal Battle 2003 - Halve finale, Cameleon, Bussum 20 september 2003 GOTH FEST I SPA-Elsloo, 't Trefpunt Met NG-PRO en Lizard Smile Voor meer info kijk op http://www.morning.nl. Voor MP3s op http://www.mp3.com/morning. |
|
quote:Dat zal dan sinds het aantreden van de tweede gitarist zijn... Op de laatste plaat niet in elk geval... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |