|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
lol |
|
dreammetal: om onze prachtige biografie te citeren: een mix van atmosferische pop, progressieve rock en heavy fantasy metal groetsels |
|
Hee je mot gewoon zeggen dat ze vrijdag maar mottuh kommuh luiteruh !!!!!! |
|
ochja dat ook weet je ook meteen wat spacegrooveprogmetal muziek is (zie triple7) |
|
Triple 7 is gewoon metal |
|
|
|
Gay Fetish metal om precies te zijn |
|
ja het was meteen liefde op de eerste kont en wederzijds...snik |
|
quote: Ik ben fan van 777 |
|
quote: *busted* |
|
waaw gay fetish... ik krijg nog meer zin om jullie te zien vrijdag en ik krijg nog 2 euro 26 (is die ene eurocent rente?) van dennis...of in natura? |
|
Natura, krijg je veeeeeeel rente |
|
quote: In de vorm van het witte goud rond je mondje en kontje !!!! muahahahh |
|
quote: Morning - Cream-metal |
|
Eindelijk eens een optreden in het Noorden (dus iedereen die in buurt is en niks te doen heeft komen!!!) aanstaande zaterdag 18 januari spelen Morning en Trisomy in de Babylon in Woerden (tussen Utrecht en Leiden ergens). Het de zaal gaat open om 21u en de entree is 5 euro. Info te vinden op de volgende sites: www.belangrijk.nl (Babylon) www.trisomy.nl www.morning.nl Verder nog als extraatje: Iedereen die meelt naar info@morning.nl met als onderwerp 'Gratis binnen in Woerden' maakt kans op een plek op de gastenlijst (er zijn er 6...). Wie het eerst meelt, wie het eerst maalt! Tot zaterdag! Groeten, Stijn B. |
|
quote: noorden, en jij zegt woerden okee dan The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
ja voor limburgers is dat noorden |
|
quote: tis al goed The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
zorg maar dat je er bent |
|
Hee Stijn Veel succes tijdens de diverse talentenjachten, ik kom ergens wel ff neuzen, weet nog niet waar Marcel |
|
quote: kom vrijdag maar, spelen een hoop bekenden avn je |
|
*hips* |
|
Woerden is wel vrij dichtbij, maar ik ga de 25e daar al naar Iscariot etc. En zo rijk ben ik nouw ook weer niet [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 15-01-2003 17:49] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Vrijdag kan ik niet helaas, ga al starten met de opnamen voor Hubi Meisel |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |