IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Volgende pagina
SheRa
Usericon van SheRa
Posted 09-08-2001 12:21 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Na heel veel moeite gedaan te hebben om het Iced Earth concert bij te kunnen wonen dat dus godverdomme gewoon niet doorgaat, dacht ik wel effe een alternatief te zoeken (mijn broertje is immers bereid mij door het hele land ergens naar toe te brengen dat weekend, en daar moet natuurlijk gebruik van gemaakt worden).

Een geweldig (voor mij veel interessanter dan Iced Earth) alternatief is er wel.

Vader, Dying Fetus, Cryptopsy, Catastrophic, Belphegor, Aborted, Thanatos...

De 9e september in Nighttown Rotterdam, de 6e waarschijnlijk in Metropool Hengelo.

Leuk echter dat in mijn pogingen de 7e vrij te krijgen ik nu ingeroosterd sta op zowel de 6e als de 9e. Het zal heel moeilijk worden dit nog voor elkaar te krijgen.

Nou ja... anderen die hier heen gaan?

Dead things grow from deep inside...

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-08-2001 12:41 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik ga zeker... Mag ik je er alleen even op attent maken dat het optreden van 9 september niet in Nighttown maar in de BAROEG gaat plaatsvinden....

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 09-08-2001 12:42 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ow, op concert.nl staat Nighttown...

Ik wil er ook heen *zucht*.

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 09-08-2001 12:48 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Tof da's lekker dichtbij!!

(kut bedenk me net dat ik de 10e om 06:00 al in het vliegtuig moet zitten )

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 09-08-2001 12:49]

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 09-08-2001 12:51 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Ik ga naar de 9e.
Die is trouwens gewoon in de Baroeg en niet meer in Nighttown omdat Nighttown F3.50 rekent voor een half glaasje bier en 5 centimer schuim...

Forward into the light, forward into infinity!

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 09-08-2001 12:56 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Bier lust ik toch niet...

LM u kunt toch wel een nachtje zonder slaap?

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 09-08-2001 13:02 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

(but you do have a point)

AltMazter
Usericon van AltMazter
Posted 09-08-2001 13:04 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Ligt eraan wat voor soort bier. Guinness is erg lekker maar een zondagmiddag biertje... drink ik dus nooit en ander bier wordt ik ook snel aangeschoten/dronken van...

Maar het ging meer om de absurde prijs/hoeveelheid verhouding.

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 09-08-2001 13:12 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Shera als jij dan je tiet meeneemt kunnen we ons originele plan alsnog uitvoeren

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 09-08-2001 13:13 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 9 augustus 2001 13:12 schreef Lord Morgoth het volgende:
Shera als jij dan je tiet meeneemt kunnen we ons originele plan alsnog uitvoeren
HA HA HA LOL

AltMazter
Usericon van AltMazter
Posted 09-08-2001 16:10 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2001 13:13 schreef Paul het volgende:
HA HA HA LOL

Precies wat ik dacht...

Akasha666
Usericon van Akasha666
Posted 09-08-2001 17:35 by Akasha666 Wijzig reactieProfiel van Akasha666Quote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2001 12:51 schreef AltMazter het volgende:
...omdat Nighttown F3.50 rekent voor een half glaasje bier en 5 centimer schuim...

Zelfs F4,- voor een bekertje schuim met
5 cm waterig bier.
("disco-prijzen" noemen ze dat.)
nighttown
BAROEG

[Dit bericht is gewijzigd door Akasha666 op 09-08-2001 17:40]

Doet mijn maar een Hertog!

AltMazter
Usericon van AltMazter
Posted 09-08-2001 17:46 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

O, dan was het nog duurder dan ik me herinnerde... maar inderdaad:

Nighttown
Baroeg

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 09-08-2001 19:03 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Mag ik jullie mijn condoleances geven?

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

AltMazter
Usericon van AltMazter
Posted 09-08-2001 19:15 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2001 19:03 schreef suzanne het volgende:
Mag ik jullie mijn condoleances geven?

Tuurlijk.

Mag ik er trouwens even op wijzen dat DAT ook anders over kan komen?

Maar toch, bedankt. (en nee, ik ga niet de reden vertellen... je kan het wel raden)

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 09-08-2001 22:02 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2001 13:12 schreef Lord Morgoth het volgende:

Ik was eigenlijk van plan deze keer mijn tiet thuis te laten...

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 09-08-2001 22:08 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Is wel erg stom,als je zolang naar iets hebt uitgekeken om dan te horen dat het verplaatst is...maar ja,is toch beter dan helemaal niks-heb nl.al meer dan één keer meegemaakt dat we er stonden en de band op de valreep had afgezegd-

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 10-08-2001 14:39 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 9 augustus 2001 12:21 schreef SheRa het volgende:
Na heel veel moeite gedaan te hebben om het Iced Earth concert bij te kunnen wonen dat dus godverdomme gewoon niet doorgaat, dacht ik wel effe een alternatief te zoeken (mijn broertje is immers bereid mij door het hele land ergens naar toe te brengen dat weekend, en daar moet natuurlijk gebruik van gemaakt worden).

Een geweldig (voor mij veel interessanter dan Iced Earth) alternatief is er wel.

Vader, Dying Fetus, Cryptopsy, Catastrophic, Belphegor, Aborted, Thanatos...

De 9e september in Nighttown Rotterdam, de 6e waarschijnlijk in Metropool Hengelo.

Leuk echter dat in mijn pogingen de 7e vrij te krijgen ik nu ingeroosterd sta op zowel de 6e als de 9e. Het zal heel moeilijk worden dit nog voor elkaar te krijgen.

Nou ja... anderen die hier heen gaan?

wou eigenlijk wel heeeeeeeeeeeel graag naar Hengelo....aan gezien ik cryptopsy heb gemist op wacken. Ik ben echt een LUL!

Suck my piss

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 10-08-2001 15:54 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Maar... u kunt niet ofzow?

Dat zuigt dan behoorlijk.

Tja, weet zelf ook niet of ik kan, heb hier op m'n werk aangeboden een week vakantie in te leveren (!!!) om den 9e vrij te krijgen... effe afwachten.

Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 13-08-2001 10:21 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

quote:
Op 9 augustus 2001 12:51 schreef AltMazter het volgende:
Ik ga naar de 9e.
Die is trouwens gewoon in de Baroeg en niet meer in Nighttown omdat Nighttown F3.50 rekent voor een half glaasje bier en 5 centimer schuim...

3,50?? Eerder 4 piek voor heinekenpis.
En ja het is in BAROEG

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-08-2001 15:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ik woon dus in Groningen, maar als ze met zulke bands gaan smijten ga ik graaaaaag naar de Baroeg. Zie jullie daar wel, en SheRa, sterkte met je werk...

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 17-08-2001 15:48 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Aangezien ik op een half uur fietsafstand van Metropool te Hengelo af woon ga ik dus naar Hengelo.

Heads I win, tails you lose

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 17-08-2001 15:49 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

ik ga liever naar Hengelo...

Suck my piss

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 17-08-2001 15:50 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 10 augustus 2001 15:54 schreef SheRa het volgende:
Maar... u kunt niet ofzow?

Dat zuigt dan behoorlijk.

Tja, weet zelf ook niet of ik kan, heb hier op m'n werk aangeboden een week vakantie in te leveren (!!!) om den 9e vrij te krijgen... effe afwachten.

ik kan waarschijnlijk wel(hoop ik)

Suck my piss

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 17-08-2001 17:56 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik kan ook

Ik ga de 9e.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-08-2001 18:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik de 6e .. dichterbij, en gratis toegang

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com