IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-08-2001 20:42 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2001 17:56 schreef SheRa het volgende:
Ik kan ook

Ik ga de 9e.

Hoeveel dagen kostte het je nou?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 17-08-2001 20:48 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Een week.

Maar dat geeft niet, ik weet me toch geen raad met al die vrije tijd, en dit concert is het me wel waard.

Dead things grow from deep inside...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-08-2001 23:42 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Damn, ik wou dat ik zoveel vrije tijd had om in te leveren. Je vind Vader e.d. wel heel erg goed, zeker?

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 18-08-2001 16:04 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ja, vooral Cryptopsy is bij mij erg geliefd, maar uiteraard Vader en de rest ook. Dit wordt qua muziek het gaafste concert dat ik tot nu toe bijgewoond heb!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-08-2001 17:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als jullie nou gewon allemaal de 6e naar Hengelo komen, maken we er een soort van meeting van .. supergezellie

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 18-08-2001 18:24 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

doen we

Suck my piss

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 18-08-2001 18:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mooi zo !
Ik ben waarschijnlijk te herkennen aan het donkerrode supernieuwe aarseerst hamer en snikkel tourshirt 2001. By the way, als er mensen zijn die ook zo'n superfantastisch megageil T shirt willen kopen, moeten ze maar meelen/messagegen (??)

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 18-08-2001 20:41 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik heb de 6e helaas geen mogelijkheid om daar te komen, de 9e word ik erheen gebracht (misschien niet gehaald, wat weer andere problemen oplevert, maar dat boeit niet).

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-08-2001 22:06 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Is Cryptopsy wel zeker? Wacken was toch het laatste optreden met die kale zanger, of begreep ik 'm nou weer niet, of hebben ze al een vervanger (Lord Worm mag wel weer terugkomen)

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 19-08-2001 14:55 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

ze treden gewoon op, alleen met een nieuwe(onbekende) zanger.

Suck my piss

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-08-2001 16:23 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Gelukkig maar.

Maar wat ik begrepen heb komen er ook veel lui van dit forum naar de Baroeg. Doen we daar toch een meeting houden? Baroeg is sowieso leuker dan hengelö.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 19-08-2001 16:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Moet onderhand wel
maar dat is zover weg vor mij

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 19-08-2001 16:38 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Voor mij is't nog veel verder.

Ik ben trouwens helemaal voor een soort meeting, maar ben wel zo verlegen als de hel, dus ergens op afstappen is aan mij niet besteed.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 19-08-2001 16:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zodra we je zien rennen we op je af en knuffelen je dood, dan is het ijs wel gebroken gok ik !

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 19-08-2001 16:59 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Hehe, denk ut ook wel.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 19-08-2001 18:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik ben zelf namelijk ook soms nogal verlegen, en om dat tegen te gaan gooi ik er dan soms in het begin maar meteen iets flinks uit, dan gaat het vaak wel

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 20-08-2001 8:30 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ondanks dat slowchatten niet mag : Ook ik ben erg verlegen, maar wel nieuwsgierig naar jullie allemaal! Ik schreeuw meestal maar over mijn verlegenheid heen

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 20-08-2001 13:24 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Dat lukt mij (nog) niet. Maar komt u ook naar den Baroeg dan?

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 20-08-2001 13:28 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2001 13:24 schreef SheRa het volgende:
Dat lukt mij (nog) niet. Maar komt u ook naar den Baroeg dan?
Ik kom nu en dan wel naar de Baroeg, alleen ga ik niet naar het concert van Iced Earth. Ik ben er bijvoorbeeld wel bij het concert van Opeth. Ik doelde meer op een meeting in het algemeen

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 20-08-2001 13:57 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ben er nog nooit geweest.

Jammer dat u niet gaat... was een mooie gelegenheid geweest.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 20-08-2001 14:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar we gaan allmeaal tch wel naar Opeth toe ?
Volgens mij is dat 1 van de bands die iedereen wel mooi vindt hiero.

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 20-08-2001 15:02 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Dat weet ik nog niet... ga het proberen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 20-08-2001 15:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Moei wel heen komen hoor.

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 20-08-2001 15:08 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2001 14:25 schreef Jenje het volgende:
Maar we gaan allmeaal tch wel naar Opeth toe ?
Volgens mij is dat 1 van de bands die iedereen wel mooi vindt hiero.

Ik ben er dan! 8 november in de Baroeg

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 20-08-2001 15:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als ik nog bij Bint kan slapen ik er ook

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com