|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Een week. Maar dat geeft niet, ik weet me toch geen raad met al die vrije tijd, en dit concert is het me wel waard. Dead things grow from deep inside... |
|
Damn, ik wou dat ik zoveel vrije tijd had om in te leveren. Je vind Vader e.d. wel heel erg goed, zeker? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ja, vooral Cryptopsy is bij mij erg geliefd, maar uiteraard Vader en de rest ook. Dit wordt qua muziek het gaafste concert dat ik tot nu toe bijgewoond heb! Dead things grow from deep inside... |
|
Als jullie nou gewon allemaal de 6e naar Hengelo komen, maken we er een soort van meeting van .. supergezellie |
|
doen we Suck my piss |
|
Mooi zo ! Ik ben waarschijnlijk te herkennen aan het donkerrode supernieuwe aarseerst hamer en snikkel tourshirt 2001. By the way, als er mensen zijn die ook zo'n superfantastisch megageil T shirt willen kopen, moeten ze maar meelen/messagegen (??) |
|
Ik heb de 6e helaas geen mogelijkheid om daar te komen, de 9e word ik erheen gebracht (misschien niet gehaald, wat weer andere problemen oplevert, maar dat boeit niet). Dead things grow from deep inside... |
|
Is Cryptopsy wel zeker? Wacken was toch het laatste optreden met die kale zanger, of begreep ik 'm nou weer niet, of hebben ze al een vervanger (Lord Worm mag wel weer terugkomen) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ze treden gewoon op, alleen met een nieuwe(onbekende) zanger. Suck my piss |
|
Gelukkig maar. Maar wat ik begrepen heb komen er ook veel lui van dit forum naar de Baroeg. Doen we daar toch een meeting houden? Baroeg is sowieso leuker dan hengelö. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Moet onderhand wel maar dat is zover weg vor mij |
|
Voor mij is't nog veel verder. Ik ben trouwens helemaal voor een soort meeting, maar ben wel zo verlegen als de hel, dus ergens op afstappen is aan mij niet besteed. Dead things grow from deep inside... |
|
Zodra we je zien rennen we op je af en knuffelen je dood, dan is het ijs wel gebroken gok ik ! |
|
Hehe, denk ut ook wel. Dead things grow from deep inside... |
|
Ik ben zelf namelijk ook soms nogal verlegen, en om dat tegen te gaan gooi ik er dan soms in het begin maar meteen iets flinks uit, dan gaat het vaak wel |
|
Ondanks dat slowchatten niet mag : Ook ik ben erg verlegen, maar wel nieuwsgierig naar jullie allemaal! Ik schreeuw meestal maar over mijn verlegenheid heen I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Dat lukt mij (nog) niet. Maar komt u ook naar den Baroeg dan? Dead things grow from deep inside... |
|
quote:Ik kom nu en dan wel naar de Baroeg, alleen ga ik niet naar het concert van Iced Earth. Ik ben er bijvoorbeeld wel bij het concert van Opeth. Ik doelde meer op een meeting in het algemeen I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ben er nog nooit geweest. Jammer dat u niet gaat... was een mooie gelegenheid geweest. Dead things grow from deep inside... |
|
Maar we gaan allmeaal tch wel naar Opeth toe ? Volgens mij is dat 1 van de bands die iedereen wel mooi vindt hiero. |
|
Dat weet ik nog niet... ga het proberen. Dead things grow from deep inside... |
|
Moei wel heen komen hoor. |
|
quote:Ik ben er dan! 8 november in de Baroeg I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Als ik nog bij Bint kan slapen ik er ook |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |