IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Vorige pagina | Volgende pagina
Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 20-08-2001 17:28 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

hehe dan zal je je zwembandjes mee moeten nemen kerel, z'n kamer staat engiszins blank...

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-08-2001 18:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ja maar als Opeth optreedt topch niet meer neem ik aan ..
Wanneer was dat ook alweer

HJBS
Usericon van HJBS
Posted 20-08-2001 18:55 by HJBS Wijzig reactieProfiel van HJBSQuote dit berichthttp://www.obscenery.myweb.nl

Geen mensen de 7e naar "De Kade" te Zaandam???

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 20-08-2001 22:50 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2001 18:46 schreef Jenje het volgende:
ja maar als Opeth optreedt topch niet meer neem ik aan ..
Wanneer was dat ook alweer

het was eerst op 13 september, maar het schijnt verzet te zijn naar 8 november

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-08-2001 23:04 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2001 8:30 schreef suzanne het volgende:
Ondanks dat slowchatten niet mag : Ook ik ben erg verlegen, maar wel nieuwsgierig naar jullie allemaal! Ik schreeuw meestal maar over mijn verlegenheid heen

Er staat sex-moderator achter je naam... Ik denk dat de gemiddelde lezer eerder verlegen van jou zou moeten worden.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 21-08-2001 0:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hahaha inderdaad Suus, dat spreekt mekaar wel een klein beetje tegen

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 21-08-2001 10:26 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2001 23:04 schreef Greycloak het volgende:
Er staat sex-moderator achter je naam... Ik denk dat de gemiddelde lezer eerder verlegen van jou zou moeten worden.
[totaal off topic] Zoals ik al zei, ik schreeuw gewoon over mijn verlegenheid heen, daarom heeft niemend het door . Ik ben sex-moderator omdat ik:
a) Graag over sex praat
b) Aan het begin van het bestaan van dit forum aanbood de "lieve Lita" (of hoe heette die muts) van dit forum te zijn
c) Omdat ik het leuk vind

Enne.....als ik verlegen ben in het dagelijks leven wil dat natuurlijk niet zeggen dat ik dat in bed ook ben..... [/totaal off topic]

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 21-08-2001 14:37 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2001 10:26 schreef suzanne het volgende:
[totaal off topic]Enne.....als ik verlegen ben in het dagelijks leven wil dat natuurlijk niet zeggen dat ik dat in bed ook ben..... [/totaal off topic]

Hehe, nee, dat is i.d.d. niet persé zo.

Dead things grow from deep inside...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 21-08-2001 15:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat is hier eigenlijk het topic ?

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 21-08-2001 15:30 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Oorspronkelijk was dat dat ik baalde omdat ik waarschijnlijk niet naar het beschreven concert van 9 september zou kunnen.

Maar dat probleem is opgelost.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 21-08-2001 15:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh ja
Maar is Hengelo voor jou niet dichterbij-er (??)

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 21-08-2001 15:52 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Zeker wel, maar ik heb geen vervoer de 6e.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 21-08-2001 17:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm das k*t
Had ik nou maar meer geld .. dan had ik ook een auto ...

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 21-08-2001 17:24 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

En dan kon u mij effe ophalen hehehe.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 21-08-2001 18:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kleine moeite toch ?

HagratH
Usericon van HagratH
Posted 22-08-2001 11:27 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

Ik ga zekers de 6e naar Metropool!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Please give blood. Vampires are an endangered species!

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 22-08-2001 13:37 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2001 18:13 schreef Jenje het volgende:
Kleine moeite toch ?

Hmm... gezien den afstand zou dat toch een aardig grote moeite zijn.

Maar goed, als u het zegt.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-08-2001 18:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik d\ben niet zo moeilijk
Als ik een end om moet rijden om iemand (en mezelf) een leuke avond te geven boeit me dat niet zo

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 22-08-2001 20:40 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-08-2001 3:10 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Das tof van je Jenje...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-08-2001 4:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hey, ik ben altijd al iemand geweest die graag anderen een goeie avond bezorgt. Maar ik kan ook erg chagerijnig zijn als dat volledig mislukt

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 23-08-2001 16:53 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik zie niet in waarom dat niet zou lukken...

Maar zoals Judge M al zei, is erg aardig van u.

Nou nog een auto...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 28-08-2001 19:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Inderdaad
Mijn mammie heeft degen die ik ni de vakantie terug gevorderd.
Best wel kl*te .. ze kon die 20 km toch ook wel fietsen ??

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 28-08-2001 19:51 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ja, dat vind ik ook...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 29-08-2001 21:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als je haar dat nou effe zegt
Misschien helpt dat (NOT)

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com