IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Old mans child - In defiance of existence Volgende pagina
Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 18-01-2003 16:35 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Ik heb er net een nummer van gedownload.
Klinkt zeer goed moet ik zeggen.
Ben benieuwt naar het hele album.
Dat ik ga zeker aanschaffen.

Hier is het nummer te downloaden.

http://hem.passagen.se/oldmanschild/oldmanschild.html

Verder komt het Album 20 Januari 2003 uit in Europa.

[Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 18-01-2003 16:37]


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 18-01-2003 17:48 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Mmmm heb het ff de kans gegeven, maar op een één of andere manier kan Old mans child mij niet echt boeien ofzo. Opzich goede band maar kweenie


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 18-01-2003 17:48 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

En een recensie over dit album => http://www.vampire-magazine.com/reviews.asp?id=1434



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-01-2003 17:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

OMC plays girlfriend black metal exclusively!


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 18-01-2003 17:59 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Het mag dan wel niet onder de categorie `true black metal` vallen.
Maar daar heb ik schijt aan.

Ik houd wel van het melodische en de productie van dit album ( voor zover je dat kan zeggen na 1 nummer gehoord te hebben) vind ik zeer goed.

Achja..........smaken verschillen


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-01-2003 18:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik ook niet, ik treiter maar.

Wist niet eens dat ze nog bestonden.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-01-2003 18:08 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik heb vandaag de cd bij The Rock al beluisterd.Hij is dus nu al te krijgen!!!Klinkt op zich best goed maar ik had eigenlijk meer verwacht van een afscheidsalbum.Zoals de meesten wel weten is dit de laatste cd van OMC vanwege het feit dat Galder ook bij Dimmu Borgir speelt en dus geen tijd heeft voor nog een tweede fulltime band.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-01-2003 18:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2003 17:59 schreef Frietbal het volgende:
Het mag dan wel niet onder de categorie `true black metal` vallen.
Maar daar heb ik schijt aan.

Ik houd wel van het melodische en de productie van dit album ( voor zover je dat kan zeggen na 1 nummer gehoord te hebben) vind ik zeer goed.

Achja..........smaken verschillen


hey Frietbal, Ik ga hem zeker beluisteren (en waarschijnlijk aanschaffen) De vorige was super in ieder geval dus ik ben zeer hoopvol gestemd.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 18-01-2003 18:33 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

In de Veronica (tv) gids van deze week staat een review van deze cd. Ik geloof dat het nog redelijk positief was ook. Bikkelharde black metal in de stijl van Dimmu borgir stond er als ik het mij goed herinner


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 18-01-2003 18:43 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 18 januari 2003 18:33 schreef Verval het volgende:
In de Veronica (tv) gids van deze week staat een review van deze cd. Ik geloof dat het nog redelijk positief was ook. Bikkelharde black metal in de stijl van Dimmu borgir stond er als ik het mij goed herinner


WAT??
Lees jij de veronica gids??
BAN!!!



Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 18-01-2003 18:44 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2003 18:25 schreef attila_de_hun het volgende:
hey Frietbal, Ik ga hem zeker beluisteren (en waarschijnlijk aanschaffen) De vorige was super in ieder geval dus ik ben zeer hoopvol gestemd.


Na het horen van dit nummer ben ik ook zeer hoopvol over het resultaat van de hele cd.

En hub: Dan moet ik maar eens naar Theo rennen om hem te beluisteren.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 18-01-2003 18:45 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2003 18:33 schreef Verval het volgende:
In de Veronica (tv) gids van deze week staat een review van deze cd. Ik geloof dat het nog redelijk positief was ook. Bikkelharde black metal in de stijl van Dimmu borgir stond er als ik het mij goed herinner


Alsof je de veronica gids serieus moet nemen op het gebied van metal.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 18-01-2003 18:48 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2003 18:43 schreef Rasputin het volgende:
WAT??
Lees jij de veronica gids??
BAN!!!




Die lees ik want er staat in wat er op tv gaat komen arghhhhhh


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 18-01-2003 20:48 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2003 18:33 schreef Verval het volgende:
In de Veronica (tv) gids van deze week staat een review van deze cd. Ik geloof dat het nog redelijk positief was ook. Bikkelharde black metal in de stijl van Dimmu borgir stond er als ik het mij goed herinner


Ja idd! Ik vroeg me meteen af of er een of andere R&B zanger "Old Man's Child" heette of zo, want ik dacht dat OMC hartstikke dood was. Nog niet dus.

"Aanrader voor de metalfans". Yeah, juist... Elke metalfan zal dit goed vinden.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 18-01-2003 20:49 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 18 januari 2003 20:48 schreef TNightmare het volgende:
Ja idd! Ik vroeg me meteen af of er een of andere R&B zanger "Old Man's Child" heette of zo, want ik dacht dat OMC hartstikke dood was. Nog niet dus.

"Aanrader voor de metalfans". Yeah, juist... Elke metalfan zal dit goed vinden.


Heb het geld voor de Blind Guardian cd vandaag overgemaakt.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 18-01-2003 21:16 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2003 20:49 schreef Rasputin het volgende:
Heb het geld voor de Blind Guardian cd vandaag overgemaakt.


ok, ik zie het wel tegemoet!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 18-01-2003 21:22 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Old mans Child kan mij na die demo eigenlijk niet bekoren, op de demo staan echter een paar heel sterke nummers.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 18-01-2003 21:23 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Ok 'k heb het even gedownload en ik krijg het er niet erg warm van moet ik zeggen.

i'll pass.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Twone
Usericon van Twone
Posted 18-01-2003 21:33 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

goed drumspel...en voor de rest....goed drumspel


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 18-01-2003 21:34 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 18 januari 2003 21:33 schreef Twone het volgende:
goed drumspel...en voor de rest....goed drumspel


Heeft Galder Barker nou weten te strikken dan??


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Warlock
Usericon van Warlock
Posted 18-01-2003 21:39 by Warlock Wijzig reactieProfiel van WarlockQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2003 21:34 schreef Rasputin het volgende:
Heeft Galder Barker nou weten te strikken dan??


U gaat door voor de koelkast!


Twone
Usericon van Twone
Posted 18-01-2003 21:40 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

inderdaad.per cd verandert Galder zowat van drummer en niet zomaar de minste, nu Barker, de vorige,Revelation 666, was met Tjodalv (ex dimmu, nu susperia) en Ill Natured spiritial Invasion was met Gene Hoglan


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 18-01-2003 21:40 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 18 januari 2003 21:39 schreef Warlock het volgende:
U gaat door voor de koelkast!


Jeej!!

Was te verwachten eigenlijk nu ze allebei bij Dimmu spelen.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 18-01-2003 21:50 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 18 januari 2003 21:40 schreef Twone het volgende:
inderdaad.per cd verandert Galder zowat van drummer en niet zomaar de minste, nu Barker, de vorige,Revelation 666, was met Tjodalv (ex dimmu, nu susperia) en Ill Natured spiritial Invasion was met Gene Hoglan


Met Hoglan??
Dan moet ik daar eens wat van gaan downloaden.
Fenomenaal strak drumt die kerel.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 18-01-2003 22:59 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2003 21:22 schreef Rasputin het volgende:
Old mans Child kan mij na die demo eigenlijk niet bekoren, op de demo staan echter een paar heel sterke nummers.


Daar ben ik het dus helemaal mee eens die demo heeft wel het een en ander aan aardigs, maar de rest van de cd's vind ik erg saai en de zang staat me niet aan


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 19-01-2003 14:59 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

elke keer als ik de naam 'old man's child' hoor moet ik spontaan poepen.


No meat is sweater


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen