IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Samael vergeten??? Volgende pagina
Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 10-08-2001 21:20 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

Er zijn gewoon mensen die niet weten wat Samael is!!!! Dat zijn dan niet alleen van die 'ik wil graag popi zijn mensen' maar ook metalheads

Ik bedoel hoe kun je jezelf metalhead noemen
en Samael niet kennen????

als er 1 band bijgedragen heeft aan het luisterbaar maken van Extreme Metal dan is het Samael wel en dan vooral op de enorm geniale manier waarop zij hun muziek in elkaar zetten.....

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 11-08-2001 0:06 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Euhm, tja... Vind ik zelf toch wat overdreven......
Ik vind ze verder wel goed trouwens (vooral Passage en Ceremony of opposites)

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 11-08-2001 4:16 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Nope, alleen Worship Him heerst

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Posted 11-08-2001 12:27 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

Worship Him is eigenlijk maar net goed
beetje simpel allemaal en slechte geluidskwaliteit

Blood Ritual en Passage zijn daarentegen echte meesterwerken

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 11-08-2001 12:35 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Blood ritual en passage zijn inderdaad wel leuk ... dan vind ik passage zelfs beter. Maar daarna zijn ze hard achteruit gegaan.

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 11-08-2001 17:45 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Into the pantagram

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 12-08-2001 3:14 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

FROM THE NORTH

Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 12-08-2001 3:58 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Oké, voor de eerlijkheid/volledigheid: Ik ken ook alleen de door mij genoemde albums. Nieuwer werk heb ik wel eens wat van meegekregen, maar vond ik minder. ECHTER soms moet je iets vaker horen om het te waarderen. Ik geef over het nieuwere werk dus maar geen oordeel....

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Posted 12-08-2001 18:12 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

het nieuwe werk is ook veel meer electronisch beinvloed, maar toch vind ik niet dat ze daardoor veel minder zijn

het niveau van Passage en Blood Ritual hebben ze niet meer gehaald, maar rebellion, exodus en eternal zijn nog steeds de moeite waard

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 13-08-2001 20:52 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2001 21:20 schreef Volthor Kahn het volgende:

als er 1 band bijgedragen heeft aan het luisterbaar maken van Extreme Metal dan is het Samael wel

Samael heerst zwaar, maar dit vind ik overdreven en ik snap het niet! Etreme metal( wat dat dan ook precies mag zijn) is voor mij altijd al extreem luisterbaar geweest ook voor dat Samael er was......En bands als Slayer, (oude)Death, Bathory en Venom zijn voor mij de bands die me over het randje hebben doen gaan

[Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 13-08-2001 20:52]

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Posted 14-08-2001 14:34 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

het was eigenlijk meer metaforisch

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 11-03-2002 19:32 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Samael heerst!!!
Vooral Ceremony Of Opposites

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 11-03-2002 20:10 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Wat dacht u van Rain op Passage???

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-03-2002 20:33 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Samael vergeten? Ik niet in ieder geval..

Blood Ritual en Worship Him heb ik op die later uitgekomen dubbel cd (1987 - 1992), goede albums..

Ceremony Of Opposites RULEZ!

Passage is ook gaaf..

Eternal en andere dingen na Passage vond ik nog wel grappig maar vond ik zeker niet de moeite waard tot aanschaffen.. ..

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-03-2002 20:35 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heeft iemand trouwens MEDIEVAL PROPHECIES op ep/cd-r/mp3?

Die wil ik nog wel eens horen...

(dit is hun debut ep'tje, nu niet meer te vinden uiteraard, maar vast wel op mp3 rondzwervend)

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 11-03-2002 20:36 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Hmm daar heb ik ook wel intresse in... Iets voor Rhodium perhaps?!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-03-2002 20:40 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2002 20:36 schreef Lord Morgoth het volgende:
Hmm daar heb ik ook wel intresse in... Iets voor Rhodium perhaps?!

Idd..

Ook andere EP's wil ik wel eens horen:

Immortal - ep
Satyricon - All Evil ep
Dissection - Grief Prophecy ep
Dissection - Into Infinite Obscurity ep
Moonspell - Goat on fire ep
Abruptum - Evil ep

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 11-03-2002 20:40 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

hmm, daar heb ik idd ook wel intresse in

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 11-03-2002 20:43 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 10 augustus 2001 21:20 schreef Volthor Kahn het volgende:
Er zijn gewoon mensen die niet weten wat Samael is!!!! Dat zijn dan niet alleen van die 'ik wil graag popi zijn mensen' maar ook metalheads

Ik bedoel hoe kun je jezelf metalhead noemen
en Samael niet kennen????

Okeej, hier kan ik me dus een beetje aan ergeren he.

Ik heb toevallig nog nooit in mijn 17-jarige leventje van Samael gehoort nee. Dus ga jij zeggen dat ik geen metalhead ben? Dan zit er inderdaad niet veel meer dan metal in jouw hoofd ja. Kijk een dergelijke opmerking zou misschien terecht zijn als je zoiets zegt als "als je nog nooit van een electrische gitaar gehoord hebt, kun je je geen metalhead noemen". Maar dit slaat gewoon echt nergens op.

Ik ga er maar vanuit dat je een klein minderwaardigheidscomplexje hebt en dat je je even heel erg stoer wil voelen dat jij de geweldige Samael kent en anderen misschien wel niet.... dus laat ik het hier maar bij.

God, god, god, wat triest ....

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 11-03-2002 20:44 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

ja je heb wel een punt hoor

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-03-2002 20:48 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2002 20:43 schreef Claw het volgende:
Maar dit slaat gewoon echt nergens op.

Yeah man, face it, je bent gewoon een mietje

Niet zo happen man. En gewoon wat mp3'tjes downloaden. Je krijgt er in ieder geval geen spijt van. Zo belangrijk als Volthor zei waren ze niet, maar enige invloed hadden ze toch wel. Als beginpunt zou ik 'Ceremony of Opposites' nemen... het beste stadium tussen de ontoegankelijke duisternis van eerdere albums en de.... mindere latere albums.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 11-03-2002 20:51 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 11 maart 2002 20:40 schreef Valorian666 het volgende:
Idd..

Ook andere EP's wil ik wel eens horen:

Immortal - ep
Satyricon - All Evil ep
Dissection - Grief Prophecy ep
Dissection - Into Infinite Obscurity ep
Moonspell - Goat on fire ep
Abruptum - Evil ep

Samael? Huh? Wa's dat?

Dude, ik weet dat het off-topic is, maar All Evil staat op de FTP van Rajackar en Into Infinite Obscurity staat samen met o.a. nog een nummer van The grief Prophecy op The Past is Alive.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-03-2002 21:12 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2002 20:51 schreef Vargen666 het volgende:
Samael? Huh? Wa's dat?

Dude, ik weet dat het off-topic is, maar All Evil staat op de FTP van Rajackar en Into Infinite Obscurity staat samen met o.a. nog een nummer van The grief Prophecy op The Past is Alive.

Jajaja.. ik heb alleen zeer trage connectie, en kun je me even een mailtje sturen (naar valorian666@hotmail.com ipv yahoo) over hoe ik op Rhodium en of op Rajackar's ftp kom?

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 11-03-2002 21:22 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 11 maart 2002 21:12 schreef Valorian666 het volgende:
Jajaja.. ik heb alleen zeer trage connectie, en kun je me even een mailtje sturen (naar valorian666@hotmail.com ipv yahoo) over hoe ik op Rhodium en of op Rajackar's ftp kom?
Zozo, ook nog e-mails versturen? Check je mail maar even.

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 11-03-2002 21:28 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 11 maart 2002 21:12 schreef Valorian666 het volgende:

Als ik je op de lijst moet zetten dan geef je maar een gil. (mailadres staat in profiel enzo)

Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 11-03-2002 21:51 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Heb nog Ceremony of Opposites en 1987 - 1992.
Niet vergeten, wel vergeten nog te draaien...

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com