IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : heb je al gestemd? Vorige pagina | Volgende pagina
Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 22-01-2003 10:51 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

over enkele uren ga ik op de sp stemmen, maar eerst maar eens ontbijten enzo.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-01-2003 10:52 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2003 10:48 schreef winters rage het volgende:
Ik vind dat de sp er niet omheen draait met dure woorden en slap gezanik, heb bij hun tenminste meteen door wat ze bedoelen.
Dat er om heen draaien heb ik eigenlijk maar bij 2 partijen. VVD en CDA en dat geld ook voor die dure woorden.

quote:

Ok misschien niet de beste reden tot stemmen maar ik ga tenminste, en ik kan me ook enigsins in hun idealen plaatsen...
In tegenstelling tot de meeste partijen.

Het is toch al moeilijk te kiezen dus lijkt me het gevoel ook wel een groot deel meespelen. Ik wilde al wel op PVDA stemmen maar niet op Cohen of BOs. Ik vind Jeltje van nieuwenhoven wel een pittige en grappige tante en kies dus daarvoor ook op haar. (ook wel gekeken naar haar verleden in de kamer)


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 22-01-2003 10:57 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht



Iedereen stemt voor de SP !?!?!

Ik snap niet dat mensen in deze tijd nog op een linkse partij kunnen stemmen. Jezus, we willen weer de hamer en een sikkel ?


Ik, Wil Schuurman


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-01-2003 10:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Weer?


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 22-01-2003 10:59 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Laat dat weer maar weg inderdaad, aangezien we hier niet in Russia leven


Ik, Wil Schuurman


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 22-01-2003 10:59 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

10:45 SP


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-01-2003 11:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is er overigens een partij die EN goed rechts is (uitkeringen, allochtonen) EN goed links? (milieu met name). En dan niet van dat slappe, maar er goed inhakken ..



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-01-2003 11:01 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2003 10:59 schreef Snagger het volgende:
Laat dat weer maar weg inderdaad, aangezien we hier niet in Russia leven
We hebben aan Rusland wel een goed voorbeeld gehad dat het niet werkt, niet kan werken en ook nooit zal gaan werken.. Iedereen heeft geschiedenis gehad neem ik aan?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-01-2003 11:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

China dan ?


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-01-2003 11:07 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ook


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 22-01-2003 11:10 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

Ik had m'n moeder gemachtigd, mijn stem gaat naar SP.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 22-01-2003 11:11 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

ik heb mijn vader gemachtigd, anders moet ik 120 km rijden om te gaan stemmen, dat heb ik er ook weer niet voor over, LPF, daar is mijn stem naar toe gegaan


The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-01-2003 11:11 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hmz dat gelul dat het slecht gaat met het land geloof ik niet dus weer eenr eden om geen links te stemmen die 'een verandering in het rechtse bestuur' willen


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-01-2003 11:12 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 januari 2003 11:11 schreef Meulen35 het volgende:
ik heb mijn vader gemachtigd, anders moet ik 120 km rijden om te gaan stemmen, dat heb ik er ook weer niet voor over, LPF, daar is mijn stem naar toe gegaan


nou ben ik best wel benieuwd of jij wel draagvlak ziet voor jou stem...


Je moeder.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-01-2003 11:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2003 11:01 schreef Jenje het volgende:
Is er overigens een partij die EN goed rechts is (uitkeringen, allochtonen) EN goed links? (milieu met name). En dan niet van dat slappe, maar er goed inhakken ..




Mogelijk D'66???


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-01-2003 11:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Economisch gezien gaat het idd bergafwaarts.
Maar niet zo slecht als links wil laten geloven.
Maar stem dan iig niet op de LPF, dan krijg je weer verkiezingen over een half jaar


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-01-2003 11:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2003 11:12 schreef attila_de_hun het volgende:
Mogelijk D'66???
Heb iik eigenlijk niet op gelet op die partij, ik vind ze altijd te zwak ... niet strijdlustig genoeg, snel bereid om te schikken.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 22-01-2003 11:15 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 22 januari 2003 11:12 schreef Jenje het volgende:
Economisch gezien gaat het idd bergafwaarts.
Maar niet zo slecht als links wil laten geloven.
Maar stem dan iig niet op de LPF, dan krijg je weer verkiezingen over een half jaar


Links wil laten geloven dat het economisch slecht gaat???? Rechts wil dat juist zodat ze al die belachelijke bezuiningen door kunnen voeren...


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-01-2003 11:15 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2003 11:12 schreef Jenje het volgende:
Economisch gezien gaat het idd bergafwaarts.
Maar niet zo slecht als links wil laten geloven.
Maar stem dan iig niet op de LPF, dan krijg je weer verkiezingen over een half jaar

dat is wel weer een goed punt van de lpf, dat stemmen om het half jaar, zo hou je als volk redelijke controle over je kabinet


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-01-2003 11:20 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

En als je last van besluiteloosheid hebt kun je binnen 4 jaar op elke partij een x gestemd hebben. Dat zou nog eens tof wezen.
Die balkenende gisteravond weer hey.. zou je weer en cabinet met LPF willen vormen mocht dat nodig zijn.. Nou dan zouden we niet geloofwaardig meer overkomen.. de sukkel het eihoofd weer geen ja of neen antwoorden he! waarom willen er nog zo veel mensen op die sukkel stemmen.. is nederland vol?.. jek jek jekedie smek.. Meneer balkenende wilt u de vraag me ja of neen beantwoorden? jek jek jekediesmek... Er wordt vanalles gezecht behalve over duidelijkheid!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 22-01-2003 11:21 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

quote:
Op 22 januari 2003 11:12 schreef karnivoor het volgende:
nou ben ik best wel benieuwd of jij wel draagvlak ziet voor jou stem...



ik ben het met zeer veel dingen eens, vooral het vreemdelingen beleid van de LPF


The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-01-2003 11:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2003 11:13 schreef Jenje het volgende:
Heb iik eigenlijk niet op gelet op die partij, ik vind ze altijd te zwak ... niet strijdlustig genoeg, snel bereid om te schikken.


ja, ik vind ze inhoudelijk goed maar ze missen de felheid die bijv. een Marijnissen wel laat zien. Eigenlijk is het een soort universitair elite cubje heb ik het idee. maar hun ideƫen zijn wel die mix van links en rechts die jij zoekt.


Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 22-01-2003 11:25 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

quote:
Op 22 januari 2003 11:12 schreef Jenje het volgende:
Economisch gezien gaat het idd bergafwaarts.
Maar niet zo slecht als links wil laten geloven.
Maar stem dan iig niet op de LPF, dan krijg je weer verkiezingen over een half jaar
laatste tijd hoor ik verdacht weinig van de herrieschoppers (LPF leden) het kaf heeft zich van het koren gescheiden (winny de jong ect.) zijn er uit dus...


The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 22-01-2003 11:26 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Ik ga vanavond pas stemmen, omdat ik nog steeds in Krimpen a/d Ijssel moet stemmen ipv Rotterdam.
Ik stem op de VVD.


Don't blush when I rip you open


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 22-01-2003 11:26 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik wilde eigenlijk blanco gaan stemmen, maar kon die knop nergens vinden, dus heb de stemwijzer gevolgd: LPF. En jawel, toen er "u heeft gestemd" tevoorschijn kwam, zag ik de "blanco" knop naast dat schermpje. Weet ik dat voor de volgende keer.

Ik was er trouwens om 9.30 uur ongeveer.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen