|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: We have a winner!!! Eindelijk gevonden Bruce Banner |
|
Godverdegodver... wil ik gaan stemmen regent het.... naja dan maar een nat pak... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Je moet er wat voor over hebben he! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
stem dan maar niet meer Je moeder. |
|
quote: had gekunt ja... maar toch niet gedaan... VVD vind ik een beetje slap hier en daar en een paar schreeuwers in de kamer is wel goed heb ik het id The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Aaargh! Het stembureau in R'dam zit om de hoek, zo'n 100 meter lopen. Moet ik met me zieke lijf helemaal naar Krimpen! Inschrijven in de gemeente waar je woont rules! [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 22-01-2003 11:33] Don't blush when I rip you open |
|
quote: ja ok, maar MAT???? damn. (beetje hard om hier nu een -smiley te plaatsen natuurlijk...) Bruce Banner |
|
quote: of iemand machtigen The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote:, sorry, maar de LPF is wel sterk wil je zeggen? iig sterk genoeg om het vorige kabinet uitelkaar te drijven. Maar ik weet wat je bedoelt met het slappe van de VVD die zalm ligt al met 1 been en z'n ballen in z'n kist. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ik ook in apeldoorn, kreeg stembiljet net voordat ik naar zwolle verhuisde... maar mn moeder stemt voor mij Je moeder. |
|
quote: gelukkig is een partij een partij en niet 1 persoon [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-01-2003 11:37] Je moeder. |
|
quote: Toffe ma heb je! Don't blush when I rip you open |
|
quote: precies die probeert vriendjes te blijven met CDA. VVD is rechts maar soms ook weer een beetje centrum ... dat vind ik zwak The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: [offtopic] ik mis mn mammie ook wel een beetje hier op mn kamertje [/offtopic] Je moeder. |
|
Je kan nog altijd blanco stemmen. Ik ben wel heeeeel erg nieuwsgierig wat de uitkomst gaat worden.. Ik hoop zo dat het CDA van zijn troon wordt verstoten door de PVDA. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: En op welke coalitie hoop je? Don't blush when I rip you open |
|
Zo net op de NCPN gestemd Nou ff een ontbijtje maken Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
heb mijn moeder gevolmachtigd om voor mij op de partij voor de dieren te stemmen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Dat vind ik een moeilijke. Opzich PVDA, CDA ontkom je niet echt aan. Maar ik vind dat de VVD daar niet tussenpast en het liefst wil ik er een d'66 of zo naast hebben. Dus met andere woorden 1 centrum partij, 1 linkse partij en 1 rechtse partij. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ok! Jammer dat D66 zo genegerd is in de campagne. Ik vind het een goeie partij. Ik zweef ook altijd tussen de VVD en D66. Don't blush when I rip you open |
|
PvdA en D'66 .. kan wel wat zijn ... |
|
quote:zit wel een groot verschil tussen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: I know, maar toch zijn er wel overeenkomsten en ik ben het nooit 100 % eens met een partij. Don't blush when I rip you open |
|
quote:Dat kan ook niet. Ik ben bijvoorbeeld voorstander van meer mensen op 1 cel bij minder zware vergrijpen. De PVDA is daar tegen.. helaas. Je kunt niet alles hebben, wel het beste er van proberen te maken. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |