|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Loser Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
omdat wladimir mij kent Nabua Vonveilla |
|
Net: Henk Kamp, VVD I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Net een Zalm aan de haak geslagen |
|
D666 Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Je bedoelt natuurlijk 'ze zijn te confronterend'? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
yep |
|
Het ziet er naar uit dat Nederland zijn eerste joodse premier gaat krijgen. Wees er maar trots op PvdA stemmers. Dit zal onze relatie met Israël erg goed gaan doen. Oftewel KUT! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Mwah, CDA+VVD+D666 is ook mogelijk.. Daar hoop ik dan maaar op |
|
quote: Idd, laten dan maar daar op hopen. [edit]Van Joods.nl gehaald; "Volgens Job Cohen is zijn Nederlandse identiteit sterker aanwezig dan zijn joodse. "De beleving van joods-zijn uit zich in herkenning met andere joden. Een merkwaardig gevoel van verbondenheid. Gelijksoortige grapjes. En een sterke betrokkenheid bij Israel," zei Cohen in het NIW."[/edit] Fuckerdefuck! [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 22-01-2003 19:56] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Laten we op een vriendelijk links kabinet hopen zoals mijn pa zo mooi zei Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ga bloemetjes plukken, fukkin' hippie |
|
quote: Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ja, go Gerrit! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hedenochtend een stem erbij voor de heer Marijnissen namens mij... En nu zijn de stemlokalen volgens mij dicht... |
|
ja zalm, Herben en Balkenende dat moet er komen Nabua Vonveilla |
|
dit was meen ik van 21:00 Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik moet zo nog stemmen. |
|
quote: wat je ook doet geen CDA!!!! [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 22-01-2003 21:54] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Cohen is sowieso beter dan balkenende.. Cohen is namelijk Jood in z'n vrije tijd.. Balkenende is Christen van beroep.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Heiden: inderdaad, ik hoop daarom ook dat PvdA niet aan de macht komt. Snaack: CDA+VVD+D666 ... daar dacht ik ook aan! [Dit bericht is gewijzigd door XpincadarusX op 22-01-2003 22:45] Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche |
|
quote: Dat lijkt me een stabiele coalitie. Don't blush when I rip you open |
|
PVDA+PVDD+PVDT Zenial |
|
Christenunie, SGP en CDA Don't blush when I rip you open |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |