|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Edit: FaLlEn_aNgEL |
|
quote: Uhm.......1 ding snap ik niet. Waarom ga je een ZMer een groot bedrag lenen? Was het een goede vriend ofzo van je verder? Dan kan ik er me nog een voorstelling bij maken. Maar vreemden ga je geen geld lenen. Tenminste ik niet. |
|
(Zeg me nou niet dat jij nooit 'tjokkefol' bent ) Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ok ik snap de reden. Dan kan zoiets gebeuren ja. |
|
Moeten we iemand een bezoekje brengen? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Dat soort figuren zuigen hard, gelukkig gaat het wel altijd goed met het traden van cd's e.d. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:ZM knokploegje. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Oh als't maar eentjen is hebben we toch gen ploeg nodig? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Effe flink met zwaremetalen bewerken dus ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Als het in regio Rotterdam is vind ik het best. Gelukkig gaan mijn trades en buys (tot nu toe nog) goed I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Hmmm nu je het zegt... Ik heb in Augustug '02 al wat cds besteld van ene "Der Sturmer" hier op ZM, die had hier wat cds te koop aangeboden: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=4686&page=3 Ik heb een maand geleden voor het laatst iets van hem gehoor, verhaal over dat hij de cds nog niet had opgestuurd omdat z'n relatie uit was enz enz, maar nog steeds geen cds dus. Nog iemand bij hem besteld en niks gekregen? Zenial |
|
Laten we hier dan gewoon het rip off topic van maken. Weet iedereen waar je beter niet kan bestellen / om mee kan gaan. Ik, Wil Schuurman |
|
Dave heeft idd de reputatie heel lang te doen over terugbetalen ik zal hem eens martelen.. |
|
quote: Daar heb vast hele onorthodoxe methoden voor Don't blush when I rip you open |
|
quote: hell yeah |
|
quote: Don't blush when I rip you open |
|
quote: Hm, volgens mij geniet jij er veel te veel van I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
als ik jullie was, zou ik mij niks lenen of cd's met mij ruilen. No meat is sweater |
|
een rip-off... mja.. snagger.. heb je de dagen geteld dat ik niet op het forum was? en toen dacht je waarschijnlijk "mooi, die komt niet meer terug.. nu kan ik fijn over hem gaan roddelen" en dan ook nog zielig gaan doen "negeer deze rip-off" en jah, ik heb idd de reputatie dat ik er lang over doe over terugbetalen, maar ik heb daarnaast ook de reputatie dat diegene het wel krijgt... Try to destroy me, and i will destroy you |
|
so paaaayyyy. Oud Vuil. |
|
Betaal em dan ook gewoon meteen terug, hij matst je enorm en dan naai je hem in de rug. |
|
nee hoor, hij had eens z'n rekeningnummer gemaild, maar die ben ik kwijt, dus als meneer snagger ff opnieuw had gemaild van: waar blijft m'n geld, hier is voor de zekerheid opnieuw me rekening nummer (of ik had gemaild, is goed, geef me je rekeningnummer, dan betaal ik) maar dit vind ik zielig... Try to destroy me, and i will destroy you |
|
en btw, groot bedrag... 25 euro vind ik niet zo heel groot Try to destroy me, and i will destroy you |
|
quote: Ik had ZELF een mailtje terug gestuurd met "wat was je rekeningnummer ook al weer". Bazzio Attacks!!! |
|
Idd, gaat niet zozeer om de centen, maar om de actie. Die dude leent je zomaar geld terwijl hij je maar half kent. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |