Beli Mawr |
Great god Cernunnos, return to Earth again! |
|
|
|
Posted 23-01-2003 22:54 by Beli Mawr (Moderator) |
|
|
quote: Op 22 januari 2003 22:18 schreef Snagger het volgende:
Zoals jullie misschien wisten (waarschijnlijk niet) zit er hier een rip-off op zwaremetalen.
De naam van dit figuur is Fallen_Angel (of hoe je het ook mag schrijven).
Mijn ervaring:
Bij een gebrek aan geld heb ik hem een groot bedrag gegeven, waarmee hij het graspop 2002 weekend zou kunnen overleven. Hij zou mij DIRECT terugbetalen, ik als vriendelijk en sociale jongen ( ) trapte erin om hem geld te geven. Je raad het al, na talloze emails etc. heb ik nooit meer wat terug gezien van dat geld.
Dus bij deze: negeer de gebruiker Fallen_Angel. Rip Offs zouden allen in gemarteld moeten worden verdomme !
Ik keihard voor m'n centen werken, hij het opvreten en opzuipen en nooit meer terugbetalen !
zo'n geschillen via mail, telefoon, fax, mobiel, brief, bezoek regelen aub.
Dit topic is nergens voor nodig vind ik, zie maar in de van ZM, er staat duidelijk, en ik citeer (ok, copiëer):
Ook schelden en ruziën draagt niet bij aan een leesbaar forum en het smijten met dodelijke ziektes wordt NIET op prijs gesteld. Krijg je ruzie met een user, vecht het dan via bijvoorbeeld ICQ of MSN uit.
Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE
|