|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
zie mijn reactie "ik ben z'n rekeningnummer kwijt, en die had ie via mail opgestuurd" misschien was ik z'n email adres kwijt, en zoals iedereen misschien hier wel weet zit ik hier niet zo heel lang.. en ik ben ook maar een mens, ik vergeet ook weleens iets ik heb btw geen zin om mezelf te gaan verdedigen voor zoiets.. Try to destroy me, and i will destroy you |
|
talloze emails. klopt ook niet... was er eentje Try to destroy me, and i will destroy you |
|
Ach, €25,- sinds Graspop .... Slecht betaald werk ofzo?? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: ook, en had z'n rekening nummer niet maar heb 'm net een mailtje gestuurd Try to destroy me, and i will destroy you |
|
gvd straks toch niemand bezoeken of wat? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:Ja, haalt ZM net zijn leren pakjes uit het vet, gaat het geregeld worden. Arme jongen, hij zal ontroostbaar zijn... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ey! |
|
lol Try to destroy me, and i will destroy you |
|
quote: Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
pfff ik pak hem zoiezo wel |
|
quote: whehehe, is goed, zie je zaterdag wel in de kroeg Try to destroy me, and i will destroy you |
|
quote:Ja, you go boy! Laat hem zien dat wij hier alleen één front vormen, en dat als er iemand een ander van achteren pakt, dat jíj dat bent! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: strak in t leer woohoo |
|
quote: nee ZM, ik denk dat je een ander schandknaapje moet zoeken, ben al bezet, en me ster is al een circel Try to destroy me, and i will destroy you |
|
quote: |
|
quote: Jawel!!! *schop* quote: Hij woont in Olst (bij zwolle)... Zenial |
|
quote:U regelt een volle tank of twee en kom eraan Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: geef mij maar twee volle tankards, If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
principe kwestie dus uit fatsoen zo snel mogelijk terug dokken, en aangezien het maar om zo'n klein bedrag gaat, had je het toch gewoon meteen kunnen doen? zeker niet vreemd dat iemand daar boos over zou worden, alleen zou ik daarover geen topic starten met naam erbij maar dat is misschien omdat ik zelf daar teveel fatsoen voor heb ofzo? maar goed, geeft zelf al aan traag te zijn met het terugdokken dus weten jullie ook meteen dat je aan hem geen geld moet uitlenen. www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
retorical nonsense |
|
"Traag met terugbetalen" Tjah... dat is erg leuk. Maar 7 maanden vind ik toch echt iets te gortig !! En trouwens, als je mijn bankrekening kwijt bent, kan je me niet even emailen ofzo ? "Slechtbetaald werk blabla" Wat een waardeloze praat ! Ga jij je reet afvegen met een rol WC papier van 25 euro ? Voor mij is dat wel een dag werken, heb godverdomme geen goeie baan nee ! Ik vind het gewoon belachelijk, want ik weet zeker als ik dit niet op het forum had geplaats, ik het geld NOOIT meer terug gezien had ! Ik heb al vaak genoeg rip off acties meegemaakt bij distro's en ik heb het wel gezien met dat gekloot. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: eem, Snagger, dit was bedoeld naar Fallen_Angel.... [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 23-01-2003 11:22] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Oh, haha sorry... ik dacht dat jij wilde zeggen dat ik gek was dat ik me om zo'n bedrag druktmaakte Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Uiteraard moet hij dat geld terugbetalen.. No question about that. Maar ben je nu kwaad op hem of op jezelf dat je zo dom bent een onbekende geld te lenen. Al ben je nog zo zat, komaan, beetje domme actie toch.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |