|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh !!!!! als dit waar is, dan is dit een diepe kloof in de muziek wereld Wiegen Meister ! |
|
Ik weet ook niet of het waar is. Maar ik zou het zelf ook zonde vinden. Voor mij hoeft Halford echt niet terug naar priest, zij solo materiaal is ook super. Maar we zullen wel zien. |
|
quote: idd en ripper doet heel goed werk in priest Wiegen Meister ! |
|
Tja, that's how it goes! Hij is een goede zanger met een vette live preformens, maar ja who can beat Rob? |
|
quote: Priest met Hallford is veeeeeeeeeel beter Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
quote: You said it. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Qua niveau vind ik ze gelijk, alleen ripper is wat rouwer qua stem. Toch zou ik het zonde vinden, als ripper er mee stopt Wiegen Meister ! |
|
quote: vind ik niet. Ik heb priest(met Ripper) gezien op Graspop en dat was echt super. (en halford was om te janken overigens een jaar later, ondanks zijn goede cd;s; niet qua stemgeluid maar wel wat betreft instelling) |
|
Jammer, erg jammer!! |
|
quote: Misschien kun je Ripper Owen met zijn nieuwe band wel iets uit laten brengen op Graf records. |
|
quote: Je ouders zullen je maar ripper noemen..... Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik zal hem meteen eens bellen! |
|
Ik heb die geruchten ook al 100 x gehoord, maar ik betwijfel de waarheid. jammer ? JEZUS ! TIM OWENS is een goeie zanger, maar Rob Halford is een van de grootheden in de metal... als hij met judas priest op tournee gaat (wacken, graspop?) dan heb ik bij de aankondiging al kippenvel ! Godver.. een tour waar men begint met The Hellion en daarna electric eye... aargh, Halford op de motor painkiller introduceren ! Hopelijk kan hij z'n teksten herinneren ! Ik, Wil Schuurman |
|
Jammer ... niet dat het laatste materiaal zo goed is van Priest, maar ik vond de zanger heel goed. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Ik heb persoonlijk alleen Halford Materiaal, dus ik kan Owens niet zo heel erg goed, maar Halford heeft echt een ongelofelijke stem. Ik heb een live videoclip van Metal Gods, en daar zingt ie gewoon foutloos en prachtig. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Zou priest met halford ook materiaal van Jugulator spelen?? Dat vind ik een super cd. |
|
Rob Halford hoort gewoon in Judas Priest thuis!! Geweldig als dit dus waar is; Rob Halford heeft ook het beste songwriting skills; de laatste 2 Priest platen waren erg zwak; vergelijk ze maar eens met het superieure Painkiller of de Halford platen! Tim Owens vind ik wel de betere zanger overigens; hij kan meer laag naast het hoge screeching. Hopelijk neemt hij de Halford band over of richt hij een nieuwe band op! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik hoop het; ik vind het een geweldige plaat inderdaad !! Demolition mogen ze trouwens helemaal vergeten; wat een rukplaat. Rob Halford is nog steeds goed bij stem, is enthousiast en weet nog steeds goeie metal te schrijven. Ik zie geen reden waarom Tim "The Ripper" Owens, die Painkiller niet eens normaal kan zingen, geen plaats zou moeten maken voor Rob ?! Ik, Wil Schuurman |
|
trouwens, Tipton/Downing vs. Murray/Smith wat vinden jullie daarvan ? Ik kies zonder twijfel voor Tipton/Downing die VEEEL meer gevoel in vooral de solo's weten te leggen .... Ik, Wil Schuurman |
|
jezus.. Judas Triest, who fukking cares |
|
En Snaack zullen we maar weer eens negeren... Judas Priest is nog steeds Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
|
|
quote: zonder Judas Priest had metal heel anders geklonken! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Volgens de officiele priest site zijn het allemaal geruchten en is er niets van waar er is niks veranderd |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |