|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
"Heel leuk dat soort wensen, maar heb je dat soort zooi ook echt laten vastleggen of uberhaupt laten weten aan de nabestaanden? " Ik heb nog steeds geen orgaandonor brief thuisgestuurd gekregen, ik ga binnenkort wel eens naar het gemeentehuis, die andere dingen heb ik mijn vrienden en familie al vaak genoeg over vertelt "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik vindt het echt zo'n ontzettende onzin dat als je gecremeerd wordt dat gebeurt in zo'n mooie dure (eiken?) kist. En als je begraven wordt dan wordt je na 10 (of tenzij je dat anders regelt, soms ook 25-35 jaar) ALSNOG gecremeerd! Wat is dat voor keuze in vredesnaam? Ik heb het nog niet vastgelegd, maar het liefst wil ik in een jutenzak head-first in een kuil gekeeperd worden, waarna een eik op me geplant wordt. Bijna hetzelfde als een natuurbegrafenis, maar dan hoeft er geen 30 euro betaald te worden voor een stevige kartonnen kist. Oh dat head-first als boodschap tegen die pretentieuze begrafenissen waar alles zo netjes moet. |
|
Boeit mij niet... als ik dood ben moeten degene die overblijven maar regelen wat er met mij en mijn bezittingen gebeurd. Ik zal er dan echt niet meer mee zitten... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
treinen rijden altijd wel, gewoon een kwestie van wachten |
|
quote: leuk voor de machinist. neem dan pillen ofzo. Oud Vuil. |
|
quote: alsof ik dat echt zou doen. bedoel die dingen hebben altijd vertraging, wie wil er nu een langzame dood. (misschien is het tijd voor een les in sarcasme topic) |
|
quote: ach, de dingen die je hier soms leest. Oud Vuil. |
|
ik heb een begrafenisverzekering, een levensverzekering voor mijn hypotheek e.d. toch nog maar eens een keertje een testament maken geen idee wie nu de begunstigde van mijn levensverz. is.. Fortis wellicht |
|
shame on me,maar k heb nog niks geregeld...maja,k wordt dan ook n ouw saai wijf Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
tsja, die vrouwen houden het toch een partij lang vol. toevallig gisteren in een lokale krant ff de obituary's bekeken, alleen maar mannen van 52, 54 enzo. Oud Vuil. |
|
quote: Oh-oh nog krap 20 jaar dan Wim |
|
mijn pa is er ook maar 64 geworden Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: dat is ook wel weer waar. maar over de dood, tja over verzekeringen enzo ga ik pas nadenken als ik een vaste baan heb. daarvoor boeit het eigenlijk toch niet |
|
quote: mijn pa is 38 geworden. Oud Vuil. |
|
Ik heb een donorverklaring; voor de rest te druk met het regelen van het leven. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb alleen hier en daar wat hints laten vallen... misschien moet het wat duidelijker ofzo. |
|
Ik stel mij ter beschikking aan Noorder Dierenpark Emmen. De leeuwen zijn niet vies van een stukje vlees en opgeruimd staat netjes |
|
quote: |
|
Ik ga daar nog lang niet overnadenken. Ik ga er niet vanuit dat ik nu dood ga. verspilling van geld dus. Het lichaam heeft voor mij geen waarde en hoeft dus geen dure begrafenis/crematie en ik ben dus van plan om mijn lichaam af te staan aan de wetenschap. Daar kunnen ze meer met mij dan dat ik loop weg te rotten. Mijn ouders hebben trouwens wel een begrafenis verzekering voor mij afgesloten omdat als zij mij overleven zij mij niet aan de wetenschap willen afstaan. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik heb een vriendin van mij de plaats getoond waar mijn dagboeken liggen,waar alles instaat wat er met mij moet gebeuren die dag(en over de rest van mijn leven natuurlijk) en gezegd dat als ik dood zou gaan dat ze mijn dagboeken mag inkijken,... En zo weet ik ook wat zij wil op die dag... Mooi geregeld vind ik wel true disco chick |
|
quote: En jij denkt die vriendin nooit te verliezen? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
dat jij nou nooit vrienden houdt, kramy |
|
quote: Hmmz maar er komen toch zoveel veranderingen in het leven... als je van basisschool naar middelbare school gaaf verlies je er meestal al veel en van middelbare naar hoger... en als je gaat werken... iedereen zijn weg loopt anders en het is onwaarschijnlijk dat je een vriend(in) je hele leven houdt. En zoiezo... na een jaar of 50 zijn de betreffende 2 personen toch zo veranderd dat ze elkaar niet meer mogen ofzo? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |