|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
man man man man Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
quote: HEE humor is hartstikke nuttig! Met m'n lichaam mogen ze alles doen, zolang ze er maar geen kunst van maken (nee serieus, je bent geboren om te vergaan) |
|
vergaan hoeft niet per se. ik zie dat niet als een soort natuurwet alleszins. enfin, het is de natuur van de mens om zoiets met lijken te fiksternollen. da's nu juist een van de coole zaken van de natuur van de mens [Dit bericht is gewijzigd door dr_schoft op 01-02-2003 0:33] Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
Muziek is al rond... Alleen wordt het bij mij een beetje een lange bedoening ofzo Heb ookal een cd gebrand met deze nr's erop... Mocht er onverhoopt iets gebeuren, dan weten mn ouders/vriendin in ieder geval wat er gebeuren moet... Heb ook een donorcodicil, dus roof maar leeg... Ze blijven alleen van mijn ogen af! De muziek: Guns 'n Roses - November Rain Dimmu Borgir - Alt Lys er Svunnet Hen After Forever - Intrinsic Robbie Williams - Angels Dimmu Borgir - Sorgens Kammer Cradle of Filth - Malice through the Looking Glass Cradle of Filth - The Graveyard by Moonlight Coldplay - Don't Panic Queen - Who Wants to Live Forever En op t moment dat ik de oven inga: Dimmu Borgir - Fear and Wonder... Damn, kzou dr bij willen zijn Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: aanvulling: Ik ben momenteel bezig met een wilsbeschikking voor mezelf en Pjotr (Devoraz); je weet namelijk maar nooit wanneer de dag daar is... en het meest frustrerende is voor een nabestaande wanneer er vragen zijn over "hoe en wat"... Ik heb inmiddels 3 kantjes vol... voornamelijk wat wij wensen tijdens onze uitvaart en wat er met onze spullen moet gebeuren (dit als we tegelijkertijd overlijden). het is rechtsgeldig, maar er moet bij de uitvoer nog wel een notaris aan te pas komen... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Verklaar u nader NP: Domine - True Leader Of Man For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Doodgaan; het kan me niks schelen, ik zie wel... En wat ze met me lijk doen? Voor mijn part zettten ze het op en gebruiken ze het als boegbeeld voor een Vikingschip. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: ben jij een zeemeermin true disco chick |
|
quote: Een replica van een VIkingschip dan, want echte True Vikingen bestaan natuurlijk niet meer |
|
Helaasch, de echte zijn er niet meer, maar het gaat om de bedoeling. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Nordman - Vandraren. |
|
quote: Heej, die vent staat in Korperwelten. Ben er vorig jaar geweest. helemaal voor naar Brussel gereden, maar echt de moeite waard. Wel een aanrader om eens te bezoeken! |
|
mooi gedaan Je moeder. |
|
|
|
quote: ik vind het niet erg dat deze kunst op een hoop weerstand stuit Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Doodgaan... zolang er geen aanwijzingen zijn dat ik binnen een afzienbare tijd doodga maak ik me er ook niet druk over.. |
|
Eigenlijk is deze topictitel een beetje fout Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |