|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Je kan een testament maken en je heel uitvaart al van te voren vastleggen hoor... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ik bedoelde eigenlijk dat ik toch niet kan kiezen wat ik liever wil, het is bovendien ook niet voor mij maar voor nabestaanden. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Mjah dat laatste vind ik ook... zelf merk je er toch niets meer van... maar dan vind ik het wel raar dat je nog wel goede muziek wil. Als het toch voor de nabestaanden is... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Dat kan natuurlijk altijd,maar als zij voor mij sterft of als we ruzie moesten krijgen,... ..Dan zal ik een nieuwe even betrouwbare persoon moeten tegenkomen om het tegen die te vertellen(hoewel dat best moeilijk zo zijn ) true disco chick |
|
quote: Jamaar, dat is gewoon belangrijk omdat het iets is wat die mensen doet herinneren aan mij hoop ik. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
hmm gelukkig hebbik dit probleem niet , ik ben van plan voor eeuwig te leven... I am the 1%. |
|
volges mij nog nix geregeld.. kwil alleen als grafsteen graag een kei die m'n hele grafplaats bedekt.. |
|
quote: ..or die trying |
|
Ik wil alvast begraven worden in mijn Hummer, maar... ik heb nog niet kunnen kiezen dewelke... Je kan me de bout hachelen! |
|
mijn kist mogen ze vol bier gieten verder wordt heel mijn collectie onder mn vrienden verdeeld Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Wie gaat er nou nadenken over wat er na z'n dood gebeurt ?! Dat recht gun ik mijn nabestaanden, om het op een voor hun betekenisvolle manier te doen. Crematie, begrafenis, avondmaal met dwaalvlees, maakt me niets uit, ze zien maar, zij moeten ermee verder leven, ik ben dood. Misschien dat ik een begrafenispolis afsluit om het ze makkelijker te maken, maar that's it. |
|
quote: Ben het met Dwaallicht eens. Een uitvaart is niet voor de dode maar voor de nabestaande. De nabestaande moeten jouw dood verwerken, dus hebben zij het recht om te beslissen hoe ze dat doen (crematie, begraven). Al vind ik persoonlijk begraven wel stijlvoller. Ik hoop wel dat ik tijdens het dood gaan "Chorale" van Skepticism, zoals die uitgevoerd wordt op de Ethere mcd, horen kan. ~ We are a virus with shoes |
|
quote: Mag ik dan je cd's en je mp3-speler? |
|
Het enige dat concreet geregeld is is dat ik al in het donorregister sta, en da's misschien ook wel het belangrijkste, verder wil ik begraven worden (ik geloof dat mijn ouders dit wel weten), en als het effe kan Blind Guardian - And Then There Was Silence draaien bij de begrafenis (maar dat weten mijn naasten dan weer niet). Echter, als ik eenmaal de pijp uit ga, dan heb ik toch niks meer te willen, en merk ik toch niet wat er met me gebeurt, en welke muziek gedraaid wordt, maar ja, het is toch wel leuk om een beetje richting aan je uitvaart te geven Ah, en het is natuurlijk ook fijn om een grafschrift te hebben, want anders krijg je weer zo'n suffe "We zullen je altijd missen" of iets dergelijk corrects wat je in je waarde laat en dergelijken (tenzij je flinke familieruzies ofzo hebt en ze een laatste vernedering aanbrengen, het zou niet de eerste keer zijn: http://www.broodjeaap.nl/grave2.jpg ). Maar goed, dat heb ik ook nog niet gedaan NP: DragonForce - Heart Of A Dragon For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Ik geloof dat ik een uitvaartverzekering heb. Hoe men afscheid van me wil nemen (begraven, cremeren, Iglodiepvriesproduct etc.) mogen mijn naasten uitmaken. Waar ze zichzelf het prettigst bij voelen. Mij interesseert het niet, ben er dan toch niet meer Verder heb ik eigenlijk geen kont geregeld. Als ze geld nodog hebben, verkoopt men mijn zooi maar of ze maken er iemand blij mee (mijn cd's, instrumenten etc.) |
|
Je weet nooit wanneer het zover is hé, ... Voor de muziek had ik wel een lijst met favoriete nummers, die moet ik eens vernieuwen... van de andere kant hoop ik dat de mensen die me goed kennen een paar goede regelingen zouden treffen, ... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: erg,eh...ik hoop dat wij het langer volhouden Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: waarom jij wel en ik niet? in het geval dat ik doodgaat krijgt rasputin zeggenschap over mijn organen, en de helft van mijn magic-kaarten collectie... all that matters isnt it? And my marlboro light |
|
Zelf heb ik niets geregeld, best naïef. Een vriend van mij is een paar jaar geleden overleden op 19-jarige leeftijd. Hij had niets geregeld. Z'n ouders zijn christelijk, maar hij was dat niet. De begrafenis was zeer christelijk en had dus niets met hem te maken. Hij was een enorme Neil Young fan en inplaats daar muziek van te draaien, draaiden ze kerkkoorgejank. Een begrafenis meemaken dat niets met de overledene te maken heeft, maakt het allemaal maar moeilijker om afscheid te nemen. Dus , het is best goed om na te denken en te vertellen hoe je het zou willen. Don't blush when I rip you open |
|
Niks geregeld. Maar ja .. onkruid vergata niet, dus van mij ben je nog lang niet af! Mwuahahahahaha (evil donker lachje, jullie kijken nu allemaal erg bang) |
|
quote: We zullen je treu ende evil opstoken onder het gekerm van je eigen demo |
|
quote:Ik verband niet in een half uurtje hoor.. Ik dien minstens een uur of twee te sudderen |
|
grappig, ik was net zelf van plan om hier een topic over te beginnen. ik heb al wel muziek uitgekozen die ik op m'n begrafenis wil, dat heb ik ook allemaal al tegen m'n vrienden/familie verteld. maar ik denk er ook over om m'n lichaam aan de wetenschap te geven, dan gebeurt er tenminste iets nuttigs mee, maar da weet ik nog nie zeker omdat me dat wel moeilijker voor m'n familie lijkt. |
|
quote: Ahum, jij wilt geen verhalen horen over grappen van geneeskundestudenten enzo... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |