|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie gaan? *search werkt niet, als 'ie al bestaat; PECH! |
|
Dit topic bestaat al. Ik zal die DNS cd voor je mee nemen. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Yo! Ik ga, man. En ik neem je fietspomp mee, MBM . |
|
bluurgh zodra ik de brakheid van ons optreden gisteren in Belgie hb weggewerkt kom ik wel.. shit wat ben ik gaar! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
ik ben er |
|
Als ik niet te gaar ben van vrijdag de 31e ben ik present. Ik, Wil Schuurman |
|
Present. Woudangst!!!!!!! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Present, snagger jij gaat toch zeker geen twee dagen rust nodig hebben ? heheheh |
|
quote:Ik kom ook wel, wat ben jij trouwens fokking vroeg op |
|
misschien met folkwang mee damn typen is moeilijk [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 26-01-2003 18:50] Je moeder. |
|
quote: imbeciel |
|
ik heb je fluisterwoud shirt nog, die wou je ooit nog hebben? Je moeder. |
|
quote: Zeker wel. En nu ontopic! Verdammtes Schwein! [Dit bericht is gewijzigd door FolkWang op 26-01-2003 19:36] |
|
quote: Komt omdat ik HEERSCH! |
|
Als alles goed is wel en als m'n leven weer een beetje op de rails zit. |
|
dude, dan moet je opschieten |
|
jaah.. ik zal er zeker zijn.. is al weer erug lang geleden dat ik op de metal matinee ben geweest namelijk.. |
|
ik kom ook wel Kankerlul |
|
LIJSTJE LEUK LEKKER PUNNIKEN MORGEN - MBMarduk - Dwaallicht - Filthgrinder - Aerodis - MetalGirlOphelia Gaan er nog meer mensen fijn een witbiertje/Palmpje drinken in de 013? |
|
OORLOG! ik ben ziek Als het morgen niet over is slik ik het medicijn kastje leeg. |
|
Blakk Metll und Whuskye!!!! |
|
Pfff, je bent wel een beetje een mietje aan het worden, Björn niet naar Krimpen, niet naar Utrecht en nu ook nog in Tilburg wegblijven . Hup! Slikken die penicilline!! Oh ja MBMarduk, neem jij mijn Perverted Taste bestelling nog mee? [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 01-02-2003 13:47] |
|
quote: Ze hebben medicijn aan de tap daaro |
|
quote: Butt ovcurse! |
|
Rah, te gek Heb dikke zin in een middagje bieren & black metal. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |