IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Het einde der Nu-metal is nabij!!!! Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-01-2003 12:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ten minste, volgens "kenners":

http://www.mtv.com/bands/m/metal_meltdown/news_feature_030124/index.jhtml

Laten we het hopen!!! Maar het is niks meer dan het einde van de piek die elk genre heeft. enkle bands zullen overblijven en de rest gaat trendy een andere stijl spelen.

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 26-01-2003 12:44 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

beetje jammer...

Opgruimd staat netjes zullen we maar zeggen.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-01-2003 12:55 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

misschien gooien ze rap eruit.
En dan krijg je rockmetal zeker?

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-01-2003 13:19 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Yeah rigth, heel misschien het einde der populaire Nu-metal.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 26-01-2003 13:23 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Als de Nu-Metal jochies nu maar niet overgaan op 'betere' (relatief begrip) metal zoals Immortal e.d...

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-01-2003 13:25 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 13:23 schreef ilyc het volgende:
Als de Nu-Metal jochies nu maar niet overgaan op 'betere' (relatief begrip) metal zoals Immortal e.d...
Nee, dat is dan weer te enge muziek. Andere mensen vinden die muziek niet stoer, dus zij ook niet.

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 26-01-2003 13:27 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 13:25 schreef Misanthrope het volgende:
Nee, dat is dan weer te enge muziek. Andere mensen vinden die muziek niet stoer, dus zij ook niet.

Ik zie hier in Rotterdam ook al skatertjes lopen met Dimmu Borgir en Immortal shirts...ik bedoel, als het hier begint, waar eindigt het dan?

[Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 26-01-2003 13:27]

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-01-2003 13:33 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 13:27 schreef ilyc het volgende:
Ik zie hier in Rotterdam ook al skatertjes lopen met Dimmu Borgir en Immortal shirts...ik bedoel, als het hier begint, waar eindigt het dan?
Laten we maar hopen dat dat maar een incident is.

Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 26-01-2003 13:41 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Vind ik niet zo erg ofzow, alleen vrees ik dan dat ze in de Stairway (Utrecht) HELEMAAL kut gaan draaien...(Don't ask)

En zolang GOEIE zogenaamde nu-metal bands (ja ze bestaan echt) zoals Incubus en Taproot bijvoorbeeld maar blijven doorgaan...

cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 26-01-2003 13:48 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Interessant artikel....

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 26-01-2003 14:05 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Duh, tuurlijk is dat nabij. Rages gaan over, en deze heeft al lang genoeg geduurd. Voorspelling: de volgende rage is punk.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-01-2003 14:39 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 14:05 schreef TNightmare het volgende:
Duh, tuurlijk is dat nabij. Rages gaan over, en deze heeft al lang genoeg geduurd.

Eens.
quote:

Voorspelling: de volgende rage is punk.

Alweer? *Green Day comes to mind* Zal wel late 1994 zijn geweest toen dit gebeurde. Toen werd Green Day in 1 klap extreem populair met wat zij en de media als PUNK omschreven, dus nu ALWEER na 8 jaartjes?
(niks zou me verbazen trouwens, de label en MTV/TMF/VH1 moeten nou eenmaal geld verdienen)

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 26-01-2003 14:42 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 14:39 schreef MBMarduk het volgende:
Alweer? *Green Day comes to mind* Zal wel late 1994 zijn geweest toen dit gebeurde. Toen werd Green Day in 1 klap extreem populair met wat zij en de media als PUNK omschreven, dus nu ALWEER na 8 jaartjes?
(niks zou me verbazen trouwens, de label en MTV/TMF/VH1 moeten nou eenmaal geld verdienen)

Als je je bedenkt dat de helft van de mass enigszins "alternatief" is en NU-metal en gothic "uit" zullen zijn, hoe groot is dan de stap naar punk nog? Of power metal, dankzij Lord of the Rings .

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-01-2003 14:46 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 14:42 schreef TNightmare het volgende:
...hoe groot is dan de stap naar punk nog?

Uhm, stimmt.
quote:

Of power metal, dankzij Lord of the Rings .

Owkee, jij ziet een connectie die ik niet zie (of bedoel vanwege de fantasy-gehalte?)
Want anders zou ik eerder aan Summoning denken, maar da's ook niet echt MTV-friendly.

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 26-01-2003 14:48 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Ik hoop dat het zo snel mogelijk afgelopen is, 'k word schijtziek van die nu-metal assholes.
Ze zien je direct als vriend aan en als je in een cafe bier loopt te hijsen met je echte vrienden gaan ze er ook nog bij zitten ook.
De grootste grap vind ik wanneer je iets vraagt in de zin van heb je de nieuwe cd van Nile al gehoord?
Dan zitten ze je aan te kijken met een stel slome ogen, want dat kennen ze dan weer niet.
En dan al die kleuren AAAAAAHHHHHHHH
wat is er mis met zwart, maar nee hoor wij zijn alternatief en moeten op z'n minst over straat met 86 kleuren anders horen we er niet bij.
Laat het alsjeblieft afgelopen zijn en noooooit meer een rage worden, rages zijn voor hersendoden.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 26-01-2003 14:49 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 14:46 schreef MBMarduk het volgende:
Owkee, jij ziet een connectie die ik niet zie (of bedoel vanwege de fantasy-gehalte?)
Want anders zou ik eerder aan Summoning denken, maar da's ook niet echt MTV-friendly.

Die was niet eens zo serieus bedoeld, maar puur gestoeld op de populariteit van Lotr. Als Rhapsody genoeg reclame maakt voor hun Lotr album (en dat ding op tijd uit komt)... Nuclear Blast ruikt dan geld en gaat met Hammerfall strooien...

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-01-2003 14:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Prietproet wordt de nieuwe rage!! Nu-ambient enzo, GAAF! Autechre met dikke casioblastbeats terwijl kwijlende negers twijfelachtige tekeningen op elkaars tampeloeris maken

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 26-01-2003 14:52 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Pfff old man's child staat in de veronica gids, dus dat zal de nieuwe rage wel worden...

Ares
Usericon van Ares
Posted 26-01-2003 16:41 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Wat zou het boeien dat nu-metal stervende zou zijn? Waarom ben je er zoveel mee bezig als je het niks aan vind?
Laat het lekker. Er zijn wel belangrijkere dingen.

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 26-01-2003 17:12 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 26-01-2003 17:12 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 26 januari 2003 14:48 schreef No Nonsense o.a. het volgende:
En dan al die kleuren AAAAAAHHHHHHHH
wat is er mis met zwart, maar nee hoor wij zijn alternatief en moeten op z'n minst over straat met 86 kleuren anders horen we er niet bij.

hahahaha....

Die irritantjes zien er idd uit, alsof ze uit het circus ontsnapt zijn.

Don't blush when I rip you open

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 26-01-2003 17:30 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 26 januari 2003 13:33 schreef Misanthrope het volgende:
Laten we maar hopen dat dat maar een incident is.

Ik zie het ook bij ons op school, zitten allemaal 'toffe jongens' in Sons Of Northern Darkness shirts etc. Beetje vervelend eigenlijk, maar ja... Wie weet komt het nog wel goed, je moet tenslotte ergens beginnen!

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 26-01-2003 17:31 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 26 januari 2003 13:27 schreef ilyc het volgende:
aan mijn vuist

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-01-2003 17:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 14:50 schreef Dwaallicht het volgende:
Prietproet wordt de nieuwe rage!! Nu-ambient enzo, GAAF! Autechre met dikke casioblastbeats terwijl kwijlende negers twijfelachtige tekeningen op elkaars tampeloeris maken

onbegrijpelijk voor mij:

prietproet
Nu-ambient
autechre
casioblastbeats
tampeloeris

Ik weet dat ik het contact met de huidige generatie heb verloren maar zo erg???? Ach, ik zet oude lullenband dark angel nog maar eens op.

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 26-01-2003 18:17 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Nou er zijn ook wel een paar goeje Nu-metalbands:
Flaw
SOiL
Disturbed
Taproot
...tja veel verder kom ik eigenlijk ook niet

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-01-2003 18:18 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Lekker belangrijk.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com