|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Je bedoelt "Get a life," neem ik aan? Touché, pussycat! |
|
HAHAHA Is die Nu-dinges nu al dood? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
IK vind het kortzichtig om namelijk de angst te hebben dat de "underground" namelijk bang had voor Nu metal. Ik vind het belachelijk dat de underground zoiezo kortzichtig. Want een band mag niet te veel geld verdienen, want dan zou het te commercieel zijn. Donder toch op! Als het aan mij ligt dan moet de metalscene blij zijn dat er metal op de tv en radio te horen is Ik denk dat waar de scene bang voor moet zijn is de scene zelf |
|
Pfff..wat een zinsopbouw! Nu-metal is geen metal en dus geen bedreiging voor de 'scene'. Don't blush when I rip you open |
|
Het einde van dit topic is nabij... |
|
is er al een topic over het sluiten van dit topic? I am the 1%. |
|
Het zou mijn een worst wezen waar al die skaters etc. naar gaan luisteren na nu-metal, of het nu Gore Grind is of Black Metal als ik het maar mooi vind. Maar ik denk dat softpunk als Homoroosjes, Sofspring, Fag Wagon No FXXX, No Fuck at All etc. voor de hand ligt, en dan heb je nog geen eens vette punk! [Dit bericht is gewijzigd door Follow the Rapist op 21-02-2003 16:13] Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
Ik lees ook net dat die Wes Borland ex gitarist van Limp Bizkit nu in een progressieve 'no rap' metalband zit hahah dat ze dat er nog even apart bij vermelden Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |