|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: frutskluts quote: creepfunk quote:GAAF!!! http://www.autechre.nu quote:Rolandfills quote:SNIKKEL |
|
Rolandfills?? Keyboard gedoe? |
|
quote: Pfff volgens mij worden er tegenwoordig ook meer BURZUM shirts dan cds verkocht. Hoort volgens mij bij de standard-outfit van de 13 jarige lange-spikes kijk-mij-eens-evil-zijn metalposertjes... Zenial |
|
quote: Zie ze r nog niet mee rondlopen, wel hoor ik ze praten over burzum en brandende kerken Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ken er zat... Je moeder. |
|
quote: dwaallicht... moet dat nou? Oud Vuil. |
|
Ik probeer gewoon de ouden van dagen bij deze drukke onduidelijke tijden te betrekken . |
|
en is't al dood odtss? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: ik heb ze nog nooit in een burzum shirt zien lopen. Dat zou wel cool zijn. |
|
quote: http://www.autechre.nu/ haha, valt mee, alleen hier had ik nog nooit van gehoord. Oud Vuil. |
|
Autechre is echt GAAF. Zoals ik al zei. Ben er behoorlijk fan van. Ambient! Prietproet! Zenuwelijerij! Haha! Oho! |
|
quote: Euhm nee dat is niet cool. Kom anders eens naar de baroeg... Zenial |
|
quote: 't beweegt nog, skiet nog nen kjir Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: tjah, als je de baroeg gaat vergelijken met heel Nederland. Een klein baroegje.. Valt wel mee dus. |
|
wacht nog maar effe tot er weer iets rauws en minder afgelikt inslaat als een bom gelijk nirvana in 91. het gebeurt niet op dezelfde manier waarschijnlijk. och ja langs de andere kant, hoe minder gitaarmuziek in de poppenkast (lees: hitparade), hoe beter. ze zijn toch niet voor elkaar gemaakt. trouwens wat is het saaiste puddle of mud of destiny's child? dacht het toch ook. Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
Ligt het aan mij of kost het mij echt een half uur om alleen al te begrijpen wat jij net gepost hebt ?? En we zijn alweer lekker aan het hokjes maken of niet ? Als die jonge gastjes misschien door hun nu-metal heen zijn en langzaamaan Immortal e.d. leuk beginnen te vinden.....wat is daar het probleem van ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: ligt nie aan jou |
|
gelukkig maar...het is tenslotte nog vroeg... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Het is alleen vervelend als je een band hebt waar je zeer fan van bent, en dan mensen ermee rond ziet lopen die niets van de teksten snappen, net een cd van die band hebben en als verdere muziekkeuze limp bizkit invullen "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik heb een schurfthekel aan die nu-metal skaters met immortal en dimmu borgir shirts !! Verdomme, zo'n broek voor 2, overal spikes van "Kijk eens hoe evil ik ben" etc. Greuzus, en dan komt het gedrag bij concerten er nog eens bij ... Je moet ergens beginnen met metal luisteren ja, maar koop anders eerst dimmu borgir en immortal cd's voordat je de shirts aanschaft ... Ik, Wil Schuurman |
|
Heb je er misschien wel eens bij nagedacht hoe mensen tegen jou aankeken toen je 15 was ? Wie zegt dat die jonkies de teksten niet snappen. Wel makkelijk om iedereen maar weer over één kam te scheren. Ik krijg het gevoel alsof Metal iets voor een elitegroepje is, waar niemand anders wat mee mag doen. Ik vind een Venom shirt ook gaaf, terwijl ik de muziek bagger vind. Als ik met een Venom shirt wil lopen houdt niemand me tegen, hoor. Wat kan jou het schelen of iemand anders die misschien minder met de muziek heeft met een shirt van de band rondloopt. Dat doet toch geen afbraak aan je eigen integriteit ? Hoe vaak ik wel niet wat tegen m'n hoofd kreeg geslingerd toen ik als 13 jarige met een Soundgarden shirt liep... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
I RUKKING NOEMETSEL NU AL DOO-OOD? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Welcome to the real world.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik heb al taart en Grolsch in de bestelling liggen. Wanneer gaan we het eigenlijk vieren? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |