|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Een paar dagen geleden werd mij de cd The art of balance van Shadow's fall aangeraden. Na een paar keer luisteren ben ik helemaal weg van dit album. De muziek is een soort kruising van The Haunted en Pantera met melodie-lijnen die geinspireerd zijn door Judas priest en Iron maiden. Lopen er hier nog meer bewonderaars van deze band rond? http://www.shadowsfall.com [edit: titel aangepast] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 22-07-2005 13:30] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Is zeer te pruimen!!! |
|
WTF??!! Verder niemand? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:You have bad taste |
|
Ik heb afgelopen maandag een interview met ze gedaan. Te lezen op Quintessence: http://www.quintessence.sh/article.asp?ArtikelID=1213 |
|
Triest. Is er een keer een topic over een band die nog echte beukende METAL maakt, wordt er bijna niet op gereageerd. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Nee joh, er word hier alleen nog maar gepraat over of iedereen wel nazi genoeg is... |
|
Bij een bestelling van een tijdje terug zat een 2 track promo van deze band; nog niet goed genoeg geluisterd om er wat over te zeggen; zal het binnenkort eens doen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: The Haunted en Pantera, ja ja. 't Is goed met je . |
|
Waarom verbaast deze reactie me niet? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik heb die 2 track promo geluisterd, en ik moet zeggen : Het klinkt zéér interessant, binnenkort eens even aanschaffen DENK !! BLASTBEATS FOREVER |
|
zeker geen verkeerd plaatje! hoewel ik nooit echt een grote fan van deze band zal worden, maar plaatje beukt aardig. //sluik reclame mode on\\ voor 12 euro te bestellen op www.codex4.org //sluik reclame mode off\\ |
|
*schop* I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
*SCHOP VERDOMME!!!* I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:rustig knul, denk aan je hart |
|
quote: Ahum, de mp3's staan al 3 maanden op mijn HD, maar nog niet beluisterd. |
|
zeer vette band!!!! Staan ook in voorprogramma van Children of Bodom + Soilwork Die Pink Floyd cover is chill By the pain I see in others |
|
whoewhoaa hoorde ik iemand pink floyd zeggen? Je moeder. |
|
Yep, ze coveren Welcome to the machine van Pink floyd. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Overcast, de vorige band van de zanger van Shadows Fall is ook errug gaaf None of us are saints - Albert Fish |
|
Ja jongens, dit is een vette cd, hardcore met Pantera. |
|
quote: hmm, zal het es downloaden "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: das ook de naam van m'n website (pink floyd uiteraard) ik zal dat nummer eens downloaden en (streng) beoordelen |
|
sorry ik vind die cover echt niks, alleen die lead-vocals zijn wel goed en dat was het |
|
quote:beukende metal die heb ik gemist. het is zeker wel een goede plaat aangezien ik hem ook wel kan waarderen. Maar beukend, leuk voor als mij slipknot vriendjes over de vloer komen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |