|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Onderstaande cd's te koop voor 5 Euro per stuk, tenzij anders aangegeven. Bedrag is inclusief verzendkosten. Of voor het gemak op te halen aanstaande zondag in de Batcave, 013 alwaar ik met Fluisterwoud aanwezig zal zijn. VUIG; Ik weet niet of je die cd's die je had geselecteerd nog wil hebben of niet, ondanks dat ik je 2 keer gevraagd heb al. Ik ben zo aardig geweest ze niet hier aan te bieden, maar als ik er niets over hoor doe ik dat alsnog. Total Death heb ik al aan Oert uitbesteed volgens een lucratieve deal, jammer dan. Als je serieus interesse hebt, ga dan niet hier lopen schreeuwen van "Havoque, reserveer die en die voor me, mail me je adres maar". Nee, mail zelf naar jf_stargazer@yahoo.com, dan krijg je mijn adres om de cash heen te sturen. Let wel: First Come, First Serve 31 januari, 1:36. Onderstaande is wat er na een dag van vele mailtjes beantwoorden en op-een-rij-zetten-wie-wat-heeft-besteld-en-wie-dus-wat-niet-meer-kan-bestellen over is gebleven. Niet slecht voor Day 1 dacht ik zo! Clemencic Consort - Troubadours Crustacean - Burden of our Suffering the Doors - Strange Days Perdition Hearse/Soul Transistion/Perdition - Save our Souls for the Devil Salacious Gods - Askengris Unseen Terror - Human Error V/A - And Justice for None V/A - Victims of the Bubonic Plague Van Morrison - The Healing Game [Dit bericht is gewijzigd door Havoque op 31-01-2003 1:40] -- http://heidenland.bandcamp.com -- De toorn van zijn wezen; één helft nog mens. Geen vermoedt waar zijn roedel slaapt. Nutteloos roesten klem en val in het woud waar hij, verschopt, verwanten vond. |
|
Je hebt mail. |
|
U heeft mail. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Woohoo! Had het toch nog zin om vroeg op te staan U heeft mail Zenial |
|
u heeft meel The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
MEEEEEEEEEEEEEL!! |
|
Mail verstuurd I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
je hebt mail van me welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Je hebt meel... |
|
ehhhhh mail? |
|
quote: Tjah, veel origineler kan het niet meer ofzo |
|
zo ff u heeft nu nog meer mail Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
En nog meer mail...zal weinig meer over zijn maar goed... mede ZM-ers |
|
ik wil eigenlijk alleen die S.O.D hebben Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ghehehehe moet je ook maar vroeg opstaan! Zenial |
|
Havoque u heef mail Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Zo Zo emigratie plannen? |
|
ben benieuwd wat er nog over is I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: van zijn metal persoonlijkheid? aan de lijst te zien is die flink uitgedunt |
|
Je hebt mail |
|
quote: Ook I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ben ik even blij dat ik altijd vroeg begin op m'n werk. Zo te zien, maak ik nog wel kans om mijn geselecteerde titels te bemachtigen. Op je knie en pijp voor genade! |
|
dit is mijn want-lijst, iemand daar al wat eerder uit geselecteerd? Death - Spiritual Healing Faith No More - Live at the Brixton Academy Mayhem - Wolf's Liar Abyss Motörhead - 1916 Sadistik Exekution - K.A.O.S. Slayer - Serenity in Murder EP Slayer - :Live Undead S.O.D. - Bigger than the Devil Venom - At War with Satan I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: nop The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: hieruit blijkt maar weer dat vrouwen een bedrijging voor de metal zijn |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |