|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, dat kwam er niet al te intelligent uit. Jammer. ON-TOPIC: Ik heb per post ondertussen het geld binnen gekregen van (ik ga maar echte namen noemen, bij de meeste geen idee welke ZMers het zijn): -Vincent van der Meulen -Jaap Geraerts -Marten Kamerling -Yorick van Steenis -Jeroen Bergwerff -Gerald Kaman Bedankt tot dusver, nu stap ik morgen op het vliegtuig richting Vancouver. Nee, deze week zal ik de cd's verzenden. Voor mensen die via de bank hebben betaald, ik wacht nog even tot ik een afschrift heb waar de stortingen op te zien zijn, en tot dat ellendige internet-bankieren eens binnenkomt. En een berichtje voor Dwaallicht, ik ben je niet tegen het lijf gelopen in de Batcave (hoewel ik ook geen idee heb hoe je eruit ziet). Je hebt het adres om het geld dan heen te sturen neem ik aan? -- http://heidenland.bandcamp.com -- De toorn van zijn wezen; één helft nog mens. Geen vermoedt waar zijn roedel slaapt. Nutteloos roesten klem en val in het woud waar hij, verschopt, verwanten vond. |
|
Op 4 februari 2003 13:22 schreef Havoque het volgende: ON-TOPIC: Ik heb per post ondertussen het geld binnen gekregen van (ik ga maar echte namen noemen, bij de meeste geen idee welke ZMers het zijn): -Vincent van der Meulen -Jaap Geraerts (= Jebes) -Marten Kamerling -Yorick van Steenis -Jeroen Bergwerff (= JuronymouS) -Gerald Kaman Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
-Vincent van der Meulen (valorian666 toch?) -Jaap Geraerts (= Jebes) -Marten Kamerling ( = markam toch?) -Yorick van Steenis -Jeroen Bergwerff (= JuronymouS) -Gerald Kaman ( = Greycloak) wie het beter weet mag het zeggen Je moeder. |
|
quote: Vincent van der Meulen that's me ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
ehm... er is een algemeen cd-verkoop topic... deze moet dus dicht imho If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Neeneenee!!! Dit is het Havoque-en-Ghouliette-hebben-ruzie-topic!! En ondertussen worden er wat cds verkocht, maar dat boeit niet zo... Zenial |
|
quote: ik dus |
|
hehe, ieder zijn nick begint met de eerste letter van de voornaam...origineel |
|
quote: zo... beter... quote: niet allemaal... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
damn, en ik denken dat ik alternatief ben... gaat depressief alto doen |
|
alto blij gothic depri |
|
quote: hmmmzzz....heb daar andere ervaringen mee... Ken alleen maar overblije "goths" Maar ff on-topic: HAVOQUE: al een afschrift ofzow gezien, zou er iig moeten zijn [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 06-02-2003 12:39] |
|
quote: ban! |
|
quote: bij mij is het nog erger Marten Kamerling |
|
quote: Gezien de grootte en kwaliteit van de lijst (en het aantal posts dat erop volgt) blijft dit topic open. Ik heb zelf dit topic trouwens niet meer bekeken na de 1e 50 posts, dus krijg nu pas iets mee van de discussie hier. |
|
Hey wanneer mik je ze op de post dan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Leuk ruzietje. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Heej Havoque, mijn ca$h zou je al een paar dagen binnen moeten hebben.. Wanneer gooi je de CD's op de post? |
|
Ach joh, die zit al lang en breed in Canada |
|
Hij heeft nu 2 biertjes meer |
|
quote: Dat wou ik ook al zeggen |
|
quote: Ik wou daar sowieso binnenkort ook eens een keer naar toe dusss... |
|
*wacht met smart op zijn cd's* Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik ook. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |