|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ghouliette; Ik denk dat ik zelf het beste uit kan leggen waarom ik cd's verkoop? Het is duidelijk dat je niet helemaal weet waar je het over hebt, ook al pretendeer je mij (en dan voornamelijk in combinatie met de leden van Fluisterwoud) zo goed te kennen. Het is hier op ZM duidelijk hoe graag je je afficheert met dat je de mannen van Fluisterwoud en Helltrucker kent en luchtig opmerkt voor mensen dat je het Havoque en Vuig wel vraagt volgende keer als je ze ziet etc. Oh maar dan vervolgens niet langskomen, hoewel beloofd, als we drie keer binnen een maand op een relatieve steenworp afstand optreden of aanwezig zijn bij een andere show. Oh en natuurlijk ben je kind aan huis hier. De enige keer dat we meer dan twee zinnen tegen elkaar spraken was die ene keer in het cafe, waar jij het grootste deel van de tijd aan dezelfde tafel met je tong in je vriendje's mond zat. Een gezellige avond was dat. Voor degene die er naar vroeg: de reden dat ik deze cd's verkoop is simpelweg omdat ik er op ben uitgekeken. Dat heeft niks met metal persoonlijkheid of wat dan ook te maken. De meeste van deze cd's draai ik misschien 1 of twee keer per jaar, gemiddeld. En dan zonder er echt naar te luisteren, en bij de meeste van hen heb ik dat ook vanaf het begin zo gedaan. Sommigen ervan heb ik nooit kwalitatied zo hoog gevonden. Kortom, en met andere woorden; het wordt dan alleen maar een blok aan het been. En ik zou, met mijn cd-collectie van 500/600+ (Ik weet het zelf niet eens zeker??) in het achterhoofd, het restant dan ook niet bepaald "uitgedund" noemen na deze bescheiden afdrage. Over "metalpersoonlijkheid" zal ik niet eens beginnen, mij interesseert dat namelijk geen ene fuck terwijl anderen er juist overdreven veel belang aan hechten. En die opmerking over hoe het blijkt dat vrouwen een "bedrijging" (kijk eens in menig Kramers/Wolters/Van Dale Nederlands woordenboek naar het woord onder "bedragen") voor de metal zijn vind ik bijzonder jammer. Als ik niet beter wist zou ik denken dat je vriendje onder je naam had ingelogd of zo. Nogmaals; dat ik nu cd's verkoop heeft niks met mijn aanstaande vertrek te maken, en al helemaal niets met mijn vriendin, hoe hard je het ook wil geloven en wil roepen hier. Om me maar even te verlagen tot het niveau "hoe metaler, hoe stoerder": Je weet dan vast niet dat ze al 7 jaar gitaar speelt (hoe lang jij ook alweer?), demo's met haar oude band heeft opgenomen, demo's van andere bands opgenomen in de studio waar ze werkte, veel optredens voor bands in de lokale zaal heeft georganiseerd, en ook enkele maanden met jouw vriendje heeft gejamd. Laten we ook maar niet vergeten dat hij haar gewoon maar gevolgd heeft naar Nederland, waarbij zij hem constant achter de broek moest zitten om de zaken daarvoor te regelen omdat hij daar zelf te lui voor was. Genoeg geluld en geagiteerd geweest. Ik heb waarschijnlijk meer woorden eraan vuil gemaakt dan nodig, en ze ook vuiler gemaakt dan netjes is, maar ik vind het gewoon een beetje irritant dat je hier de wijsneus rond mijn zaken loopt uit te hangen op deze manier. [Dit bericht is gewijzigd door Havoque op 31-01-2003 3:44] -- http://heidenland.bandcamp.com -- De toorn van zijn wezen; één helft nog mens. Geen vermoedt waar zijn roedel slaapt. Nutteloos roesten klem en val in het woud waar hij, verschopt, verwanten vond. |
|
hahahagahaha die zitr Je moeder. |
|
Hey Havoque, het geld gaat namiddag op de post! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: mee too... en wow lekkere post !... en dank u voor de cd'tjes ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: *auch* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
zo heeft iemand even een frustratie probleem. (als in, die vat het wel erg persoonlijk op) ik heb niets tegen L. (om het zo maar even te doen) ze is een heel toffe meid alleen jammer dat jij haar zo tegen een bepaald iemand uitspeelt. je bent gewoon een onwijze zeikerd die liever iemand op straat laat slapen dan een slaapplek te verschaffen. en dat ik niet ben geweest naar fluisterwoud (die band kan me btw geen kont boeien en is een van de redenen waarom ik een vooroordeel jegens black metal heb, maar Jim is een toffe peer)is omdat ik: .1 geen geld had 2. geen zin in gezeik 3. waarom zou ik in godsnaam voor jou daarheen gaan aangezien je nooit de moeite hbbt genomen om meer dan 2 zinnen tegen mij te zeggen. (en dan doel ik niet op een cafe maar op bij jou op de kamer. en sorry als je net een week "verkering" hebt ben je nu eenmaal erg verliefd). ik vind het gewoon erg jammerlijk dat jou persoonlijkhed een erg goede vriendschap stuk heeft gemaakt. hopelijk ben je blij met jezelf. zeikert ps(en hoe vaak spreek jij je vrienden nog? de je hebt laten vallen als een baksteen) |
|
mensen, doe nu allemaal eens een keer niet zo moeilijk |
|
Hahahahaha dit topic wordt beter en beter! *pakt popcorn erbij en wacht op volgende post* Zenial |
|
Ik heb het geld overgemaakt... Erg jammer dat ik dit topic zo laat pas zag... |
|
quote: er is al gemaild, sorry niet hier mensen met grootheidswaanzin betrekken toch alleen maar alles opzichzelf. en denken dat iedereen grote fan van fluisterwoud is (btw de enige reden dat ik wist dat hij het was was omdat er een adres op de website stond dat ik herkende ) en de arrogantie om te denken dat ik alleen vervelend tegen hem doe hier [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 31-01-2003 12:27] |
|
quote:JAHA welk dan? Mailn!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Flaaaaaaaaaaauuuuuuuuwww!!! Zenial |
|
quote: tja ik had ook nog graag willen opscheppen over mijn contacten in de wereld van metal, maar helaas |
|
Jammer... Ik had er nog maar 2 |
|
Hmmm... bij gebrek aan sensatieverhalen ga ik inside-lie dan maar uitlachen... *wijst naar inside-lie* HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Zenial |
|
quote: Prima! |
|
quote: ik ga vanmiddag postzegel halen voor deze cd die je nog van mij krijgt |
|
quote: |
|
quote:vergeet ook niet haar vrienden van BLASPHEMY te noemen, dat is namelijk nog het stoerste.. de desbetreffende dame maakt inderdaad super stoere muziek... heb wat rehearsel rommel gehoord en het beukt de teelballen uit je tangaslip! ghoulliette: ja.. k ebn inderdaad een toffe peer Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Oeps. [Dit bericht is gewijzigd door Havoque op 31-01-2003 13:16] -- http://heidenland.bandcamp.com -- De toorn van zijn wezen; één helft nog mens. Geen vermoedt waar zijn roedel slaapt. Nutteloos roesten klem en val in het woud waar hij, verschopt, verwanten vond. |
|
Bedankt Judge en anderen! En laten we het eens op deze manier doen: quote: Misschien vat ik het te persoonlijk op ja, maar wat hier wordt gezegd is dan ook weer een sterk staaltje van de waarheid 180 graden verdraaien. Kan ook zijn dat jij het zo hebt gehoord van S. ("je vriendje" gaat ook zo irriteren), maar zoals ook al zijn vrienden en bekenden in Victoria en hier kunnen beamen is hij bijzonder goed in zich aan te stellen en dingen te overdrijven, ik vraag me af of jij dat door die wolk van verliefheid heen al gemerkt hebt. Hij wordt niet voor niks "The Drama Queen" genoemd. quote: Oke, dan zat ik fout wat dat betreft, begrijp ik alleen nog niet waarom ze dan tegelijkertijd een bedreiging is. Dat ik haar tegen S. uitspeel is gelul en een belediging ook aan haar adres, wij hebben beiden precies dezelfde mening over S, en hij weet dat en het is bijzonder sneu dat hij te trots en/of te bang is om toe te geven dat hij te ver is gegaan en excuses moet aanbieden. quote: Kijk, dat vind ik wel zo ontzettend krom. Naar mijn en iedereens weten was er absoluut geen noodzaak om S. bij mij in huis te halen. Hij kon de hele maand december nog vrolijk in zijn eigen stulp blijven, wat hij dan ook deed. Jij bent degene die hem niet in je huis wilde voor december omdat je zo genaamd druk was, en het zou alleen erg handig voor hem zijn dat hij nog steeds dicht in de buurt bij je woonde als hij bij mij in zou trekken. En de boel vervuilen. En dan brak me ook de klomp bij een gesprek met zijn huisgenoot, dat jij practisch alle dagen van december, toen je hem niet in huis wilde, bij hem thuis verbleef! Waar is dan deze enorme heisa in godsnaam voor begonnen en nodig geweest? Ik vind deze aantijgingen dus ook bijzonder arrogant, echt verbazingwekkend. quote: Tja, ik kreeg ook weinig malen de gelegenheid om tegen je te praten, verliefd is 1 ding en zeker een mooie zaak maar als je je niet bewust bent van het feit dat je anderen behoorlijk in verlegenheid brengt als je uitgebreid gaat zitten tongen en wriemelen in gezelschap, in bars, in backstages en in het openbaar, is er toch echt wat mis. Het leek wel de aanzet tot het opnemen van een softcore-film. Ik kan me niet herinneren dat ik er van overtuigd was dat iedereen fan van FW is, inclusief jij, wat boeit mij dat nou, wat ik bedoelde is dat ik (en anderen) sterk het idee krijg dat je je graag associeert met de heren en altijd met ze optrekt, wat dus gewoon niet het geval is. Van mij hoef je ook helemaal niet naar onze shows te komen, gebrek aan geld is een goede reden, en van mij had je geen gezeik gekregen want ik ben dit allemaal niet begonnen uit proporties te blazen. quote: Ahum, alles wat ik zei is "nee liever niet" en dat was mijn goed recht, en zoals gezegd was er helemaal geen noodzaak. Ik ben niet degene die wegstormde, vloekend en tierend, de deur dichtsloeg, lasterlijke en beledigende taal ging uitslaan tegen mijn vriendin en het slachtoffer spelen. Ja, dan verbrand je toch echt je eigen schepen. En vrienden laten vallen? Als je verhuist zie je elkaar niet zoveel meer nee, en contact is er altijd nog. Zoiets komt ook van twee kanten doorgaans. Wel makkelijk dat S. ze nog vaker ziet en mooi op ze in kan praten. Laten vallen is totaal wat anders, ik ken iemand die daar heel goed in is zodra hij geen voordeel kan trekken uit een vriendschap en zijn zin niet krijgt. En mail? Ik heb geen mail gezien. Of ging je roepen om een slotje? Nee, dit is niet de juiste plek om vuile was buiten te hangen, maar al met al een leuk soapverhaal vandaag, of niet lieve ZMers? -- http://heidenland.bandcamp.com -- De toorn van zijn wezen; één helft nog mens. Geen vermoedt waar zijn roedel slaapt. Nutteloos roesten klem en val in het woud waar hij, verschopt, verwanten vond. |
|
|
|
Sjonge... Don't blush when I rip you open |
|
jahhhhhhhhhh *goede metal tijden, slechte metal tijden* [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 31-01-2003 13:21] |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |