|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Te gek |
|
dat zou wel relaxed zijn |
|
Whoohoo! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
URL ! pass een URL Het beste nieuws sinds eeuhm ... eeuhm ... Elend voor het eerst bij elkaar kwam ! Yoehoe, daar ga ik zo een biertje op drinken! [EDIT] http://www.wallsoffire.de/News/show_news.php3?news_id=5299 www.prophecy.cd zou de bron van het nieuws zijn, maar daar heb ik nog niks gevonden eerlijk gezegd. Er is ook een interview in het Deutsch die ik nog ff ga ontcijferen... [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 30-01-2003 22:18] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
fantastisch! wijze beslissing, ben al benieuwd naar hun volgende werk Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
staat int foute forum, srry voor mijn geblaat.. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
cool ! ken de band nog maar sinds kort, wist daardoor niet eens dat ze uitelkaar waren !... vind het wel mooie muziek The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
cool!!!! elend heerscht echt zwaar. dit topic staat trouwens in 'concerten'... kzou elend best eens live willen zien. weet iemand of ze wel eens live hebben gespeeld?? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Ja ik heb ooit eens gelezen dat ze in hun early years 1 keer hebben opgetreden. Maar dat was voordat ze ook maar een beetje bekend maken, en toen hun muziek nog wat simpeler in elkaar zat. (Ik kan me voorstellen dat je met een paar man enkele nummers van Lecons de Tenebres kan opvoeren, maar voor nummers van The Umbersun wordt het al wat lastiger lijkt me) Even wat anders Ik heb het interview van 03-02-2002 wat ook op de Walls of Fire site stond door een Babelfish Translator gehaald en er zelf nog wat in ge-edit, het resultaat lijkt me goed leesbaar http://wwwhome.cs.utwente.nl/~akkerh/elend.htm Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:I second that! Geweldig nieuws! Ik kan niet wachten op het nieuwe materiaal! quote:Ik heb mezelf maar aangesloten op hun nieuwsbrief, dan zie ik 't vanzelf wel voorbij komen (hoop ik). I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ja zaet ik ook aan te denken; maar aangezien jij het al hebt gedaan post je verder nieuws over elend wel hier he Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Dat of op de frontpage natuurlijk (zie ook het nieuwsitem over Elend) Maar wees er gerust op dat alle meldenswaardige informatie doorgegeven wordt. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
joepie joepie joepie joepie joepie joepie joepie joepie joepie joepie joepie joepie joepie joepie joepie joepie joepie joepie joepie joepie joepie joepie joepie joepie joepie |
|
Ik hoop wel dat het een beetje het niveau van tenebres evenaard want the umbersun vond ik niet echt super. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 02-02-2003 22:13] |
|
Mods .. verkeerde subfourm .. Staat in concerten .. |
|
*mopper* Zou toch mooi zijn, een Elend concert... naja, zo beter, Jenje? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hmmm, inderdaad tof ja. Maarehh, waarom niet gewoon in heavy metal? Het is toch ook doomy metal... Nou ja, boeie! Nieuw materiaal is wat ik wil |
|
quote:Informatie als dit bedoelde je ongeveer? /me wil nu al naar de winkel rennen om z'n bestelling door te geven. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Gaaf! In spanning wacht ik de eerste mp3's af MuayThaigerrr!! |
|
De eerste mp3 stond er al bij hoor Maar ik vind hem zo op het eerste gezicht iets te veel naar Dead Can Dance neigen. Dat is opzich niet slecht, maar het heeft niet meer het typische, extreem duistere/trieste, gevoel van Elend Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Nee. De muziek heeft niks met metal te maken, alleen de muzikanten luisteren er misschien naar. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik vind Dead Can Dance echt wel veel 'beter' (vergelijking is lam, ik weet het) dan Elend. Misschien geef ik het ook nog wel een draai dan. |
|
quote: Lastige vergelijking inderdaad. Maar het draait mij er meer om dat ik wel genoeg Dead Can Dance-achtige muziek heb gehoord. Een echte Elend cd zou ik meer verwelkomen... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Dead Can Dance is absoluut niet slecht, maar ik ben het met je eens dat ik liever een CD met de echte Elend sound zou zien. Zoals ik al zei op de frontpage, het komt wat 'kaal' over zo. Maar wie weet wat de rest van de nummers ons zal brengen.. de oude CDs bevatten wel meer kalere nummers en lijkt me niet dat ze direct alle troeven open leggen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:dat zag ik ja, maar ik moet ze vanuit Enschede laten halen, gezien ik een slechte verbinding heb. Dus.. over enkele dagen MuayThaigerrr!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |