IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Metal and Evil Volgende pagina
Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-08-2001 15:30 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik vraag me nu al een tijdje af waarom je als metalliefhebber altijd gelijk als Satanist wordt bestempeld. Het valt me op dat mensen meestal denken dat Metalheads het grootste tuig is dat er op deze aardkloot rondloopt, terwijl mij is opgevallen dat de meeste juist heel aardig en sociaal zijn.

Please feel free to give me your opions.....


bla...bla...bla...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 13-08-2001 15:43 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Is inderdaad iets waar ik me ook aan erger.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-08-2001 15:49 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ach ja... Liever langharig dan kortzichtig ..



SheRa
Usericon van SheRa
Posted 13-08-2001 18:04 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Dat komt omdat veel mensen gewoon zo dom zijn dat ze conclusies trekken die nergens op gebaseerd zijn. Misschien is het wel eng dat we ons anders profileren als den kudde.


Dead things grow from deep inside...


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 13-08-2001 19:04 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Lekker boeiend, ikzelf generaliseer ook als de nete (langharig EN kortzichtig?)


I can't shoot straight unless I've had a pint!


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 13-08-2001 19:15 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Is het jou niet opgevallen dat het pentagram nogal aan de metal is gekoppelt?
En dat Anton 'Sukkel' LaVey de pentagram met de 'Goat of Mendez' (van Eliphas Levi) erin heel bekend heeft gemaakt?
En dat deze Baphomet genoemd wordt?
En dat de Baphomet nog meer aan metal gekoppelt is dan de (lege) pentagram?

Als je dit opgevallen is en de link tussen Anton 'Omhooggevallen' LaVey en Satanisme kent weet je eigenlijk al genoeg.

Maar mag ik voor de duidelijkheid nog een scheiding maken tussen het Satanisme en The Church Of Satan (van Anton 'Filosoferend' LaVey)?

(hier ga ik even retorisch verder)
Satanisme is een geloof.
TCOS is een commerciele instelling waar iedereen voor US$100 lid van kan worden en een officieel certificaat van lidmaatschap toegezonden krijgt waarop staat dat ze nu Satanist zijn.

[edit: ram op enter]

[Dit bericht is gewijzigd door AltMazter op 13-08-2001 19:17]


Forward into the light, forward into infinity!


satanos
Usericon van satanos
Posted 13-08-2001 19:24 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl

Ach.... ben eraan gewend geraakt dat mensen me satanist noemen[ook veel op mijn werk] ,omdat dat ik voornamelijk naar blackmetal luister .
m'n nickname hebben mijn bandleden en collega's me gegeven ,maar ik ben dus geen satanist


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 13-08-2001 19:40 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Mij noemt niemand ooit satanist, haha, ik kijk veel te lief...


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 13-08-2001 20:00 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Njah... satanisten zijn zelf ook niet zo evil. Mensen maken dat andere mensen slecht worden, zo werkt het ...

Ik heb wel een nicht die ooit er 100% van overtuigd was dat ik verslaafd was aan drugs omdat ik naar metal luister.

Ik ben aan helemaal niets verslaafd... alleen maar aan muziek


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 13-08-2001 20:04 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Ach, mensen vrezen wat ze niet kennen...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 13-08-2001 20:11 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ze denken maar wat ze willen!Kan me echt geen ruk schelen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-08-2001 20:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach het zal me boeie wat ze van me denken.
Alleen tegenover Jehova's Getuigen hang ik de satanist uit ...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 13-08-2001 20:32 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

See you auntie,daar gaan we weer.

Ik ben dol op veel soorten Metal,maar ben ik daarom een satanist?FUCK NO!!Misschien denken sommige onnozelaars van wel,omdat ze heel toevallig eens een flard tekst van Venom of zo gehoord hebben waar toevallig "satan" of "hell"in voorkwam.Is wel héél kortzichtig,hoor...

"Evil"zijn ..ik ben zeker geen engeltje,maar ik zal zelden iemand écht fysiek of mentaal schade berokkenen,tenzij die persoon mijn familie,lief of vrienden bedreigt...

Zoals ik al zei:er zijn altijd wel gestoorde karakters die bepaalde muziek of teksten als alibi gebruiken om het beest uit te hangen.Dat geldt niet alleen voor Metal,dat is ook zo met bepaalde boeken of filosofieën.

Ten slotte dit nog:ik ken veel metalfans en goths en die zijn zeker niet minder sociaal,aardig of open dat om het even wie anders...Dusss...



Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 13-08-2001 21:24 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2001 20:32 schreef madeline usher het volgende:
See you auntie,daar gaan we weer.

Ik ben dol op veel soorten Metal,maar ben ik daarom een satanist?FUCK NO!!Misschien denken sommige onnozelaars van wel,omdat ze heel toevallig eens een flard tekst van Venom of zo gehoord hebben waar toevallig "satan" of "hell"in voorkwam.Is wel héél kortzichtig,hoor...

"Evil"zijn ..ik ben zeker geen engeltje,maar ik zal zelden iemand écht fysiek of mentaal schade berokkenen,tenzij die persoon mijn familie,lief of vrienden bedreigt...

Zoals ik al zei:er zijn altijd wel gestoorde karakters die bepaalde muziek of teksten als alibi gebruiken om het beest uit te hangen.Dat geldt niet alleen voor Metal,dat is ook zo met bepaalde boeken of filosofieën.

Ten slotte dit nog:ik ken veel metalfans en goths en die zijn zeker niet minder sociaal,aardig of open dat om het even wie anders...Dusss...


AMEN


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 13-08-2001 21:45 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Kijk voor de lol eens naar die triestelingen bij Door het Lint of zo... En iedere ouder roept nog steeds dat ze liever een dergelijke zoon hebben dan langharig tuig. En mensen schuiven problemen af op langharig tuig, maar het zijn de scooterventjes die problemen maken zeg! De mensheid is gewoon ontzettend achterlijk en ik vind het zeer vervelend dat dergelijke creaties mijn medemensen moeten zijn...

Noem het discriminatie, maar als ik moet kiezen tussen een metalfan en een standaard ventje, voor wat dan ook, dan kies ik 1000x voor die metalfan!

Ik kijk enorm neer op de gemiddelde jongere... Laat mij "evil" zijn als ze dat zo graag willen, ik zie/weet wat voor mislukkingen vele jongeren zijn en wat ik ben!


Lon
_________
Usericon van Lon
Posted 13-08-2001 21:57 by Lon Wijzig reactieProfiel van LonQuote dit berichthttp://www.vesania.of.pl

Domme mensen:

Goths zijn satanisten



Bastard
What's cookin'?
Usericon van Bastard
Posted 13-08-2001 21:58 by Bastard Wijzig reactieProfiel van BastardQuote dit bericht

Boeien


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-08-2001 22:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach, ze zullen altijd wel wat verzinnen om mensen als ons (euhm) af te zeiken, boeie ..


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 14-08-2001 0:54 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Mensen zijn inderdaad heel kotzichtig, maar ook binnen het metalwereldje komt dat voor hoor. Omdat ik er toeval niet echt heel erg metal uitzie wordt ik door sommig niet serieurs genomen. Zo van JIJ bent geen metalhead meisje.
Kan mij het schelen: ik hou van deze muziek en daar gaat het toch om?


bla...bla...bla...


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 14-08-2001 10:15 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2001 0:54 schreef Lady Rose het volgende:
Mensen zijn inderdaad heel kotzichtig, maar ook binnen het metalwereldje komt dat voor hoor. Omdat ik er toeval niet echt heel erg metal uitzie wordt ik door sommig niet serieurs genomen. Zo van JIJ bent geen metalhead meisje.
Kan mij het schelen: ik hou van deze muziek en daar gaat het toch om?



idd jah. Daar ben ik het nou helemaal mee eens! Behalve dan met dat "meisje"


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-08-2001 14:23 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 augustus 2001 19:40 schreef Asherah het volgende:
Mij noemt niemand ooit satanist, haha, ik kijk veel te lief...
Dat kan ik alleen maar beamen... T'is toch zo'n schatje...



Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 14-08-2001 14:55 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

zijn jullie dan allemaal Katholiek ofzo als jullie geen satanisten zijn??
of agnost, boedhist, atheist, refo, of weet ik veel wat nog meer

volgens mij zijn de meeste metalheads wel atheist of agnost


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 14-08-2001 14:57 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2001 14:55 schreef Volthor Kahn het volgende:
zijn jullie dan allemaal Katholiek ofzo als jullie geen satanisten zijn??
of agnost, boedhist, atheist, refo, of weet ik veel wat nog meer

volgens mij zijn de meeste metalheads wel atheist of agnost
Wat ik 'ben' qua 'geloof' is niet in een een woord uit te drukken.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 14-08-2001 15:00 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ik ben geen satanist maar die Sander 'eikel?' Lavey heeft zeker wel een paar interesante filosofieen.

Lees het en denk ZELF wat je r van vin.

Don't be a fucking lemming



Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 14-08-2001 15:02 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Ik heb een non-gelovige opvoeding genoten en ben een agnost.
Een atheist is net zo erg als een gelovige. Beide zijn ze evenveel bezig met god, de een om zijn bestaan te bewijzen de ander om zijn bestaan te ontkennen.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 14-08-2001 15:31 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2001 14:55 schreef Volthor Kahn het volgende:
zijn jullie dan allemaal Katholiek ofzo als jullie geen satanisten zijn??
of agnost, boedhist, atheist, refo, of weet ik veel wat nog meer

volgens mij zijn de meeste metalheads wel atheist of agnost


"Mijn geloof", of hoe je het ook wilt noemen past niet in een hokje. Ik zou niet even uit kunnen leggen hoe ik wat dat betreft in elkaar zit. In ieder geval is het in niets gebaseerd op bestaande religies, hoewel er ongetwijfeld overeenkomsten met meerdere zijn.


Dead things grow from deep inside...


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen