|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
uhmmm what the fuck doet het er toe dat een kankerpatient is........ alsof het dan erger is ofzow... |
|
Triest blijft het. Waar blijft de doodstraf? |
|
quote:nee das zinnige opmerking |
|
quote: Lees jouw eerste post in dit topic nog ff na, dan praten we verder. |
|
quote: mishandeling is altijd slecht idd. maar als je al een waarschijnlijke dodelijke ziekte hebt en net een chemokuur hebt ondergaan (en dan ben je toch al helemaal kapot) zal het lachen je wel vergaan als je ook nog eesn klappen krijgt. daarom heb ik extra medelijden met het slachtoffer. ik hoop dat ze die gastjes pakken en voor de sterkste stralingsbron vinden die ze krijgen. dan kune ze over een tijdje zelf ook eens wat chemokuren ondergaan. |
|
Idd, een openbare zeer pijnlijke dood voor dit soort good-for-nothing tuig dat de staat alleen maar geld kost! Aufräumen! Of iig Zero Tolerance gvd! |
|
Wederom veel geroep en weinig actie. Wie is er bereid om daadwerkelijk naar gouda te gaan om die jongens aan te pakken? Als ze zo vaak problemen veroorzaken bij het station moet het niet moeilijk zijn ze te vinden... Zenial |
|
quote: tsja, stel dat je de verkeerde in elkaar schopt, dan ben jij de volgende keer de dader op FOK . maar als jij een stille tocht organiseert zal ik voor een keer meelopen. nee, dit is een taak voor justitie en de politiek, die de straffen voor zulke daden flink op moeten schroeven. in extreme gevallen moet de leeftijd van de dader er niet meer toe doen bijvoorbeeld en gewoon 50 jaar putten graven(en weer dicht gooien). |
|
Juist, de tartarus kwelling ter uitvoer brengen voor sommige gevallen.... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
is het erger dat ie kanker heeft??? Imho mag je niemand mishandelen... (afrekeningen in het criminele circuit vinnik trouwens niet erg... ) If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Euh nee, wie zegt dan dat het erger is omdat hij kanker heeft? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik heb van zowel stille tochten als justitie er weinig vertrouwen in dat het ook maar iets zal helpen eigenlijk... Zolang het niet op video wordt vastgelegd dat die vier jongens iemand doodtrappen worden ze nooit gestraft Zenial |
|
quote: tartarus? Tantalus I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: blijkbaar de starter van het topic... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Zeg Kimmie, Tartarus-kwel die jongen eens niet zo Zenial |
|
quote: Aaargh... tja kcv is al klaar he... [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 31-01-2003 17:49] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Simpel, ze moeten gewoon al die hangjongeren die bij dat station oppakken en de bak in flikkeren. Dan pak je er dus automatisch een paar die het (dit keer) niet gedaan hebben en die zijn pisst off op die andere. Ze komen vervolgens na 1 week) zo gaat dat dan) vrij en dan ruimen ze elkaar wel op |
|
quote: Neuh, die zijn dan alleen maar pissed off op de politie... Zenial |
|
Ahh fuck it, vond het wel grappig, by the way als de titel van dit topic "Neger mishandeld bij Station" had niemand het gelezen hahaha |
|
quote: Speak for yourself. |
|
Ja idd, maar ik ben uit de ontkenningsfase |
|
Wat nog het fuckin' triester is, is dat de politie dus precies weten wie die kutmongolen zijn. Maar er geen klote aan doen. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Had die man maar de A1 op moeten rennen, politie zat. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: riiiight.. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Precies, en als iemand anders er iets aan doet omdat de politie niks doet wordt diegene opgepakt Zenial |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |