|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Overkill zal onder voorbehoud op 3 Juli 2003 in cafe de Alstadt in Eindhoven optreden!!!! Echt fucking gaaf als dat doorgaat bron: http://www.dynamoroadshow.com http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
In de altstad ? GAAF ! Als dat echt waar is, ben ik uiteraard present ! Ik, Wil Schuurman |
|
@##@% ze motten naar rotterdam komen!!!!!!!!!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
OVERKILL!!! god daar wil ik heen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Haha, dat zou wel heerschen.. Alleen die tent is daar toch veuls te klein voor? Life doesn't get much better than this! |
|
*schop* KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
2 dagen later op Crashpop ook. |
|
Hehe dat word terror in die skatertent. |
|
quote: idd Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Niet zeiken Aris we gaan gewoon! Ik ben er iig! |
|
quote: Daarom verkopen ze KAARTJUHZ (en melden er steeds bij dat men er snel bij moet zijn) |
|
ik zie ze al op with full force "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
///dacht dat et zeker was dat ze daar zouden optreden. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
quote: kut te ver en te weinig geld Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
kost maar € 10!!!!!!!!!!!!! |
|
Damn, ik zit die dag in Amsterdam... |
|
quote: ja kom er maar eens vanut friesland Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Altstad?? Daar heb ik lang geleden het debuutoptreden van Sacred reich in Nederland gezien. Dat is echt klein!!! |
|
quote: jaja, im there dude I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Cool dat wordt gezellig |
|
quote: Ben al aan het voordrinken (en ik heb altijd Bertje nog voor als ik weer omval ) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
LOL ik zat gisteren op een studenten gala strak in het pak, veel te veel bier en veel te laat viel niet mee vanochtend op mijn werk HAHHAHAHAHA Morgenavond naar Six feet Under jammer dat er niemadn meegaat maar ach ik vermaak me wel! [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 27-06-2003 22:53] |
|
Komt omdat SFU gay is hans I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik vind ze best goed beter dan Obituary ofzo, groovt lekker, alleen die zang is niet heelmaal mijn smaak, maar die muzikanten zijn bepaald niet gay! terry Butler (Ex DEATH) Steve Swanson (ex MASSACRE) die zanger was van CANNIBAL COrpse (Ok dat vind ik ook minder) en dei drummer weet ik niet maar strak is ie! Maar ging meer voor de gezelligheid vind ede laatste SFU plaat ook bout, maar live is het altijd erg vet dat moet eenieder toegeven de tent komt altijd in beweging! |
|
off topic; sfu is saai op cd en nog saaier live Do androids dream of electric sheep? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |