|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ja ich bin dabei! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
jammer voor sommige, maar het is uitverkocht naar het schijnt. mocht je je kaartje willen verkopen (zou niet weten waarom haha) mail dan naar nagashhh@hotmail.com maar ik heb er gelukkig wel 1 hehhe [Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 02-07-2003 16:27] http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Hehehehe ik heb mijn kaartjes gelukkig! Heb er zin in! |
|
Ik ben er ook bij morgen |
|
Ik moet GODVERDOMME morgen werken tot 21:00, voor mij dus geen Overkill . Op Graspop dan maar.......... BLASTBEATS FOREVER |
|
Helaas is het op een doordeweekse dag... als het niet zo ver was geweest, had ik het nog wel gedaan. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Vrijdag vrij I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik dus helaas niet HAHAHA, dat wordt wat vrijdag op mijn werk! |
|
Dan drink ik wel voor twee (jaja, ik ben een echte vriend) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
HAHAHAh nou dat drinken voor twee is gelukt HAHAHAHA! Wat een vet concert zeg! 300 man, totaal uitvekocht, veel te klein en heet maar wat was het vet zeg! Wel veel nieuwe nummers naar in tegenstelling tot Anthrax knopen die natuurlijk prima aan bij het oude materiaal een enkele uitzondering daargelaten Het geluid was super, en het klonk zo strak als het maar kan! Vette hoogtepunten waren: - hello from the gutter - devil by the tail - in union we stand - bastard nation - Elimination - new machine - fuck you - evil never dies werd echt weggebalzen, de locatie was ook super in en kroeg midden tussen de Eindhovense Disco's AHHAHAHA, wel lache om al die figuren te zien kijken! |
|
ah shit man ... echt fuck! dat ik dat gemist heb ... grrr ... beter komen ze schnell nog een keer!!! some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
verrot wist het niet eens *had toch geen geld en het was me ook te ver weg. *jammer maar ik heb ze al eens gezien met waldrock en dat was ook geweldig,zie ze vast nog wel een keertje Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
als troost gaat ik nog maar vanavond de DVD kijken als ik klaar ben ... snif snif some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
JAJAJA, kikke man vooral omdat het zo'n klein zaaltje was, het voorpramma, Area 54 ofz o was trouwens diep bedroevend! Maar goed toen hebben we lekker op het terras een biertje gedronken. Was ook ver weg was pas om 02:30 thuis HAHAHAH en vanochten om 7:30 weer aan de slag! HAHHAH enig idee hoe ik me voel! |
|
*koppijn* *brak* *rochel* *morning after* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
LOL Aris je leeft nog! gelukkig, man man man HAHAHAHAHAHAHA! Ik heb genoten, cool om de pics te zien! |
|
Coola plaatjes, ziet er uit als een gezellig avondje headbangen NP: Blind Guardian - Time Stands Still (At The Iron Hill) For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Ziet er gaaf uit! Wat was de setlist? was er iemand nog nuchter genoeg om zich dat te herinneren??? some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
Pfff... ze speelden een uur en drie kwartier! Setlist, dit zijn de nummers die ik me herinner! Devil by the tail long time dyin' E.N.D. Thunderhead Battle Bastard Nation hello from the gutter In Union we stand Fuck You wrecking crew elimination New Machine Supersonic Hate necroshine Bleed me struck down zoiet dacht ik maar niet in die volgorde hoor! |
|
quote: voel mij meer dood dan levend. Hoe laat was ik eigenlijk thuis? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
HAHAHAH weet je dat niet meer! Je sliep achterin de auto toen we je af wilden zetten en de weg wilden weten naar je huis hebbenwe je wakker gemaakt! je was nogal verrot HAHAHAH, je had je kop moeten zien! Toen we bij de rotonde waren stapte je uit en ging net naast de auto over je nek (gelukkig), en je shirt flikkerde op de grond (had je niet eesn door!) man je kon nauwelijks meer op je poten staan AHHAHAHAHAHAHA, we waren denk ik rond 02:00 bij die rotonde en hoe je van daar naar huis bent gekomen??? Ik vroeg tot 4 keer toe weet je zker dat het gaat lukken maar daar was je (blijkbaar terecht) geheel van overtuigd! Troost je Bert was ook straalbezopen AHHAHAHAH, en als ik niet had hoeven werken was ik het ook geweest! |
|
Hmmm, weet ik niets meer van. Ik zag vandaag wel dat ik mn jas ondersteboven aan de kapstok had gehangen, dat zegt wel weer genoeg Weet nog wel dat bij het laatste nummer een kale gast mij in mn nek greep en mij op het podium flikkerde rare lui daar in eindhoven I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
LOL vind deze ook wel grappig! HAHAHAH, een of andere dronken idioot bleef me maar fotograferen AHHAHAHAHAHAH METAL |
|
even voelen of hij dr nog wel zit Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |