|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ja het was echt belachelijk gaaf! godverdomme zeg waren er maar meer van dit soort optredens! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
echt kut dat het was uitverkocht maar op graspop maakte het echt alles goed gvd ELIMINATION! |
|
Man het was geweldig juist in zo'n klein zaaltje wel frappant dat het uitverkocht was! er waren 300 kaarten, HAHAHA, een jaar of 8-10 verkochten niet zoveel kaarten meer HAHAHA, thrash is toch een beetje aan het terugkomen zei het op bescheiden schaal! dat is een goede zaak! |
|
quote: Dat wilde ik ook net zeggen maar wilde Griffin's plezier niet vergallen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Oh nee zo bedoel ik het ook niet, op Graspop zullen ze ook vet geweest zijn ik weet het niet was er helaas niet bij. Maar ik weet niet het heeftwat die intieme sfeer, maar de festivals zijn ook super ga zelf ook naar wacken! |
|
quote: maar ik wel I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ah maar jullie hebben gelijk, zo'n kleine zaal lijkt me bruter alleen was het uitverkocht en daarom kon ik niet grmbl! daarentegen topconcert @ graspop |
|
quote: Man, inmiddels zie je d'r een stuk anders uit dan die foto met je Dean in je handen. Wel erg erg vette pic hahaha |
|
HAHAHA, een dronken idioot zat achter mij (en alle vrouwen) aan om "beschamende" pics te maken HAHAHAHA, nou ja dan maar even meewerken, er moeten er op zijn minst nog 10 zijn HAHAHAHAHAHA. Ik moest werken en was de enige nuchtere in het gezelschap AHHAHAHAHAH! Ik heb wel gelachen! Mwaah die andere foto is ook nog niet zo oud, maar mijn haar wordt weer steeds langer binnenkort ga ik weer voor de kurt cobain look HAHAHAHAHAH |
|
herstel: er WAREN meer foto's. Ik kom er net achter dat ik de rest met mn duffe kop heb gewist I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
HAHAHA, ik weet niet of ik daar nu rouwig of blij om moet zijn! maar het was wel lachen! |
|
haha brute foto |
|
quote: Bertje mag iig zn handen samenvouwen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Wat een superconcert was dit zeg. Wreed strak spelen die mannen!!! My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |