|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Beste mensen wij zijn op zoek naar een meid uit Dordrecht... ze heet Brenda en ze is 19 als t goed is...jasje met patches.. vooral oude metal/hardrock... het is belangrijk dat wij haar vinden. Foto: http://home.planet.nl/~segaa026/brenda-wim.jpg dat is ze.. ook als je misschien mensen kent die haar zouden kunnen kennen kun je me misschien verder helpen... mail pier@piervankatwijk.cjb.net of mydyingsic@hotmail.com Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
waarom is het zo dringend dat je haar vind? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: misschien zijn ze wel van een secte |
|
quote:idd zo iemand zoek ik ook Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Hey jongens, effe serieus, als het echt belangrijk is dan moet je er niet zo op lopen zeiken!! Als je niets te melden hebt dan hou je je smoel maar! Is deze foto trouwens in de Houttuinen gemaakt, lijkt er wel op! |
|
Als het zo belangrijk is zeg dan ook waarom je haar zoekt. Als ik haar zou kennen zou ik jullie nu echt niet gaan vertellen waar ze woont ofzo. Misschien wil ze helemaal niet door jullie gevonden worden... Zenial |
|
Inderdaad! Lekker onduidelijk vaag verhaal dit! Ik vertrouw het voor geen cent op deze manier! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik zoek... ...een vriendin. Ik dacht laat ik het maar hier doen ipv er een nieuw topik over te openen. |
|
Oh mijn god ik ken haar!!! Verder op de foto sta ik dus met die arafat sjaal OMFG!!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Nu je het zegt! |
|
quote: Nou eerst ff goed uitvinden waarom ze haar zoeken voordat je ook maar iets doorgeeft (of beter nog, hun email adres aan haar geven zodat ze zelf contact op kan nemen als ze dat wil) ON-TOPIC: Ik zoek haar: Ze weet nl. nog niet dat ze m'n nieuwe vriendin is Zenial |
|
quote:Sorry al bezet |
|
quote:he die foto ... dat was zeker in zwolle op november rain ? |
|
quote:I know what you'll do next summer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Okeej, ze is wel mooi... Maareh, Zenial, jij bent er te lelijk voor |
|
quote: Euhm dat weet ik... maar dan hoef je me er niet nog eens aan te herinneren Zenial |
|
quote: Weet je wat het is, je haar is TE KORT |
|
Maar waarvoor hebben jullie haar nu nodig? |
|
quote:dat vroeg ik me ook af Metal heerst |
|
quote: AAARRRRGHHHH!!! TRAUMA!!!!!!!!!!! Zenial |
|
is dit het nieuwe lultopic? -edit: laatmaar, kheb em al gevonden- [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-02-2003 19:02] Je moeder. |
|
quote: Hehehee... |
|
Ja, het is te begrijpen dat jullie willen weten waarom wij op zoek zijn naar haar. Het is een lang verhaal, maar wel serieus! Dat meisje zoeken wij omdat zij ons waarschijnlijk kan helpen. Wij willen haar dus niks kwaads aan doen en we hopen dat ze ons wil helpen. Geef haar onze meeladressen als iemand haar kent en laat zij aub contact met ons opnemen, dit is serieus. Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
quote: geniaal! Zenial |
|
quote: Ik ken haar niet, alleen maar van zien hierzo..Ze ziet er echt niet uit. Maar hee als het zo belangrijk is dan heb je zelf toch wel iets om met haar te communiceren, anders had je haar ook niet nodig. Als je haar kent moet je minstens een tel.nr, adres, email adres of iets dergelijks hebben. Dit slaat echt nergens op. En ik sta lekkor op die foto met mn lelijke kop "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |