|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: waaronder arrebar maar hij oefent ent op de dag waarop ik niet ken op zaterdag zou ik kenne maar hij zit op zondag (oefenruimte dan)dan zou ik mischien al in een band zitte Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Orion: Tilburg ?! Nah, ik woon over een jaartje ongeveer in Breda, da's 15 minuutjes ... hehe, als ik dan nog een bassist ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ik ben 16, Bestial Blasphemer is 16 en Infaustus is 17. Dank je wel 11.45: restate my assumptions |
|
quote:] ga je op jezelf? ken i kwel bij je in trekke scheelt je weer huur Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hehe ... ruik ik geld !? Nee, ik ga inderdaad op mezelf volgend jaar ... Ik, Wil Schuurman |
|
ik ook duss uuuh..... Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ik ben 16, de zanger is 17, de bassist 15, en de drummer 14 ach, het is wat [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 05-02-2003 17:24] |
|
Ja dat is lieeefde.... 11.45: restate my assumptions |
|
Is dit het nieuwe lultopic? Zenial |
|
quote: Precies, mee eens !!! muziek is niet leeftijdsgebonden ( was ik net ff vergeten te zeggen,hehehehe ) [Dit bericht is gewijzigd door Mirandarijntje op 05-02-2003 18:52] |
|
Wou net zeggen? Iets tegen mensen van 15? Maareuh...boeit mij dus ook geen zak....maar hoe moet de grunt klinken met een vocalist van 15? "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
die wordt vaak onderschat evenvaak als overschat |
|
quote: Idd, muziek is tijdloos...... uhhhhhh, ik bedoelde eigenlijk ook niet leeftijdsgebonden, hahahahha dus babies pak die gitaren [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 05-02-2003 18:57] |
|
(leef)tijdloos dus. maarja, (vaak) zijn bands van oudere muzikanten beter. Vaak uit ervaring, (uit die jonge jaren dus). Ik neem echt mn petje af voor Intestterror, zeer goed werk! |
|
wuust robuust |
|
tuurlijk zou ik gaan kijken, ben altijd benieuwd naar bands dat ik niet ken, en als het slecht is, weet ik het voor volgende keer, als het goed is heb je er een fan bij |
|
quote: volgens mij klinkt ie wat minder 'goor' dan bij iemand van 18+, althans dat heb ik zelf ondervonden. toen ik meer begon te drinken en roken werd m'n grunt ook wat dieper enzo. No meat is sweater |
|
Iedereen jonger dan 18 moet gewoon worden genegeerd. |
|
't is maar goed dat je niet serieus bent. No meat is sweater |
|
Zeker, zeker. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote: dank je! hoe staat het trouwens met Enfeeble, is er al een site oid? of mp3tjes die ergens op het internet zweven? 11.45: restate my assumptions |
|
Het ontbreekt ze misschien aan ervaring vergeleken met twintigers maar slecht zijn ze niet altijd.Kijk maar naar Wim Den Herder dat gastje speelde bijna iedereen weg al op zn 15e. |
|
quote: We hebben besloten om 6 nummers binnenkort op CD te zetten. Zodra dat gebeurt is, post ik het hier wel |
|
quote: ok, zeg het maar als ze klaar zijn 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |