![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
hee, at least he doesn't listen to nu-metal ( ![]() ![]() ![]() |
|
DIS (utrechtse metalformatie, zie demo review in aardschok) hadden toen ik ze de eerste keer zag ook een drummer en bassist van 15, misschien was die bassist wel 14. Maar waar het om gaat is dat de muziek gewoon stond als een huis (lees retestrak) ![]() |
|
Is dit het nieuwe spam topic? ![]() |
|
Mijn broertje van vijf zit in een necroblackfolk-band.. ![]() Hebben zojuist getekend bij Moonfag... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
Die zijn vast retestrak ![]() ![]() |
|
quote:hoe kun je dat nu zeggen? heb je ze welles horen spelen dan? ze kunnen best goed zijn!!! ![]() |
|
Als dat menneke al 10 jaar drumt geloof ik best dat dit een toffe bande is... ben zeer benieuwd! ![]() ![]() |
|
aaah ![]() wuust robuust ![]() |
|
quote: Ahum...... Strak?? ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
als t in a-town was wel, of jullie mottuh focking goed zijn en ik ken jullie......... _____________________________________________ ![]() desire wie ben je dan? wuust robuust ![]() |
|
jonge metalheads.. ![]() ![]() |
|
arg! ![]() |
|
quote: Nu je 18 bent is dat illegaal hé. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: so... ![]() ![]() |
|
precies, big deal? ![]() ![]() |
|
quote: He aerodis! wat is dat nou in enfeeble spelen we met slaapkop (15) batterij (14) aerodis (16) en einsatzcommando (17)!!! ![]() zeur niet zo je wil toch ook dat ze naar ons komen kijken? ![]() Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl ![]() |
|
rustig aan kerel, ooit van 'sarkasmu' gehoord? ![]() |
|
![]() ![]() ![]() HAHAHAHAHAAHAHA!!!!! ![]() |
|
jawel maar toch een beetje raar dat je je voordoet alsof je zelf een Gave band hebt..... ![]() Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl ![]() |
|
quote:Waw, die zijn treu om het zo maar op het podium ... ![]() |
|
De jeugd van tegenwoordig... puin is het, allemaal. ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Het bejaardengedeelte is daar ----> ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
*kijkt op foto demo Hymnir* *gniffel* ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |