|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey, Dwaallicht is terug, woehoe! onee, 2003 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: This from the guy who couldn't even harm a fly.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Als ik naar de bandsfoto's van sommige bands kijk, of ze nou 18 of 30 zijn, dan hoef je helemaal geen muziek te luisteren omdat veel bandleden er gewoon niet uitzien. Dus dat gelul over leeftijd slaat ook nergens op. [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 10-05-2007 12:27] Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Lelijke mensen kunnen dus geen metal maken? Gelukkig maak je anders even een intelligente opmerking .. |
|
Tuurlijk wel maar als ik de post in het begin van het topic lees willen mensen niet naar een band luisteren als de 18 zijn omdat het bvb al afgekraakt word omdat ze jong zijn. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Mam, Paul vernaggelt mijn imago! Pas d'erop hoor, of ik stuur Wayne de Welshman op je af met de nieuwe Dream Theater DVD She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:... en hoe heeft dat te maken met het uiterlijk |
|
Ik had even verkeerd gelezen sorry Het is de lichtinval ;') |
|
quote: NEEEE!!! Niet de verbal backstab met een deur! Die ramen hadden trouwens inderdaad uitstekend gediend voor prostitutie. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Dat is het probleem met jonge metalheads: begrijpend lezen zit niet meer in het curriculum (Het woord curriculum zit waarschijnlijk ook niet meer in het curriculum, maar goed.) @ Illu: er zijn tegenwoordig nachten dat ik niet badend in het zweet wakker word en de kleerkasten naspeur voor zich schuilhoudende 'thought policemen'. Maar het is een erg traag herstelproces She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Haha, ik ben eigelijk de jongste in onze band ( Sculpture) ben 15, maar ik speel nu ook al 5 jaar gitaar. www.myspace.com/sculptureband The trend is dead. |
|
Leeftijd zegt niet veel of een band goed kan spelen of niet. Het nadeel is gewoon dat het niet zo vet over komt op een podium. En het is natuurlijk jammer dat je niet legaal bier mag drinken en je ouders steeds mee moet nemen naar optredens omdat je er anders niet komt! |
|
quote: Nou dat is bullshit bij mij. Ik lijk ouder dan 18, volgens mensen. Kom alle clubs binnen. Ouders vinden het niet erg datik bier drink. Als ik maar niet alles onder kots thuis. Me ouders hoeven niet mee. The trend is dead. |
|
quote: Kijk, daar ga je al. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Emo. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Zit jij in Organic Matter? EMBRAAAAAAAAAAAACE |
|
Waarschijnlijk zal het me wel aanspreken.. Alleen ben ik wel bang voor de vocals. Iemand van 15 heeft over het algemeen nog niet een voldoende ontwikkelde stem om goed te kunnen grunten. Jong talent is altijd leuk om te aanschouwen, vooral als ze goed zijn. Death metal vind ik alleen niet zo geweldig, maar wie weet.. |
|
quote: Als we het nu over sculpture hebben. We hebben een zanger van 19. iedereen behalve mij is boven de 17 ;-) The trend is dead. |
|
quote: Jup, zit in Organic matter. The trend is dead. |
|
quote: Ouwe lullen moeten weg Ouwe lullen moeten weg Ouwe lullen moeten weg Ouwe lullen staan alleen maar in de weg Waar je om je heen kijkt Enkel ouwe lullen Ouwe grijze lullen Die hun zakken vullen Ze lullen je de laan uit Ze lullen je de straat op Ze lullen je je baan uit Ze lullen je de vluchtstrook op refr. Alle jonge meisjes Hebben ouwe lullen Heet, en allen vaders Keurig in de spullen En ze lullen wat je doen moet En ze lullen over later En wat je met je poen moet En zelf mooi een kater refr. En de ouwe lullen Worden alsmaar jonger Je ziet ze al van zestien Willen 's avonds onder En moet je ze zien lopen In een blazer en een strop Oude lullen, dikke jonge lullen Donder op “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Uhhhmmm, ey leuk man. The trend is dead. |
|
van Kooten en de Bie We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Hehe dat is van voor Cees zn tijd denk ik Zenial |
|
Haha, klopt! The trend is dead. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |