|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
L.A. live schijnt best wel neig geweest te zijn, ondanks de drumcomputer,..... en ik heb dat natuurlijk nooit gezien I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ach LB zou ik zeggen, er blijven zat goede BM bands over. Bazzio Attacks!!! |
|
Het is Bullshit... Je gaat je band niet opheffen na zojuist een CD als "The Ultimate Death Worship" Dit slaat nergens op. |
|
spijtige zaak, heel erg spijtig , alweder een topband die er niet meer zal zijn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Het is niet waar hoor Beli! Dit slaat nergens op. |
|
Ai jammer is dat! En die laatste plaat kaatste nog wel zo lekker door m'n stereo...zucht! |
|
IK ZEG TOCH DAT HET NIET WAAR IS! Dit slaat nergens op. |
|
Toch jammer dat ze uitelkaar zijn... |
|
Hallo: .N.I.E.T. .W.A.A.R. Dit slaat nergens op. |
|
Ik vond hun laatste CD toch wel aardig goed, jammer dat ze gestopt zijn... |
|
Volgens mij is het niet waar volgens Morke Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: dat wazige id krijg ik ook ... heel gek The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Heb net ff met Morfeus van Limbonic Art gemaild. LIMBONIC ART BESTAAT NOG STEEDS!!!!!! Woehoe!!!! Bij deze dus een vat voor iedereesn die binnen de vijf minuten in café de Sportwereld in Nieuwpoort kan geraken. Of in de gevleugelde woorden van Morfeus zelve: "You shouldn't listen to rumors..." When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Geweldig! Ik werd al bang na het lezen van pagina 1 van dit topic. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
Welke ezel maakt daar dan een topic van als het niet officieel bevestigd wordt??? Het is hier de 'Dag allemaal' niet hé excuseer hé, door ergernis niet op gelet [Dit bericht is gewijzigd door Mortanius op 07-02-2003 19:34] Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: bevestigD... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Boeiend... Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Dé oplossing natuurlijk, vraag het die gasten zelf, I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ah, kijk...dat is dan ook weer opgelost |
|
He he... Niet om Hub afvallig te wezen, maar: IK HAD GELIJK HAHAHAHAHAHAH! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Wacht maar effe af.Straks zal blijken dat ik gelijk had en dit zeg ik niet om mezelf omhoog te werken ofzo maar als je een beetje in dit wereldje zit weet je dingen die anderen pas veel later te weten komen en zo ook zal het hier zo zijn. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik weet ook waarom Morfeus dit zegt maar dat word wel duidelijk als het officiele persbericht naar buiten komt.Daar kan/mag ik nu niet verder op in gaan. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hmm, I couldn't care less. LA is een band die me nooit geboeid heeft |
|
quote: wat is jouw bron dan? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |