|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
HUB HUB HUB, BARRRRRBATRUC! TJOKKEVOLLLLLLL Trieste gast |
|
ik geloof je wel hoor. maar het kan me eigenlijk weinig tot niks schelen of die band nou blijft bestaan of niet. No meat is sweater |
|
hahah ja , straks heb je de black metal maffia achter je aan. No meat is sweater |
|
quote:Ik heb geen bronnen genoemd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ach,ik ken een aantal gasten van de "zogenaamde" blackmetal maffia.Die komen echt niet achter mij aan,hoogstens om misschien samen bier te zuipen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
misschien doen ze dan wel stiekem gif in je bier.... No meat is sweater |
|
heeft er iemand spul (bestaat het uberhaupt) van het limbonic art uit 1993 toen de band nog uit 4 mensen bestond? Epitome of illusions is een heropgenomen/aangepaste versie van hun eerste demo. heeft een van jullie het origineel? |
|
op de website van limbonic art staat dat ze dus echt gestop zijn het staat ook op vampire magazine te lezen welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Kijk eens op de vorige pagina... Zenial |
|
quote: Gehad,kwijt geraakt bij mijn verhuizing met nog enkele demo's Die demo kreeg destijds zeer lovende kritieken in Nordic Vision en iedereen die dat magazine kent weet dat die recensisten niet snel positief zijn over iets.Vandaar dat ik die demo destijds heb besteld. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
een demo van met z'n 4'en of al met z'n tweeen? |
|
quote:Dat durf ik niet meer met zekerheid te zeggen.De demo heette als ik me niet vergis "rehearsel '96".Met deze demo hebben ze destijds hun platencontract bij NAP bemachtigd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Persoonlijk vind ik het wel een beetje jammer dat Limbonic Art ermee stopt. Ik heb erg genoten van Ultimate Death Worship. Er zaten leuke dingetjes verstopt in de muziek, die ik wel kan waarderen. you say you're men, we know you're cowards |
|
HUB, u had gelijk. Heb gisteren nog contact gehad met Morpheus en hij zei me dat ze de boel stil wilden houden totdat er een officieel persbericht was en hij betreurde het dat de info al was uitgelekt. Doch, HUB, u had gelijk! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Bedankt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ik zie dat er ook een rehearsal uit 1995 is! die troep is natuurlijk alleen maar te traden. http://members.iinet.net.au/~rmbn/trade_list.htm hub misschien dat jij kan traden met zo'n gast, dan heb je het iig weer! |
|
Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Hahahaha hee je bent de derde! Zenial |
|
Ze hadden na Moon in the Scorpio beter kunnen stoppen vind ik. De cd's die daarna kwamen waren allemaal veel van hetzelfde... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: HEUY!!!! Paul Witteman????......tis hoorden...je hebt het al verteld en onthouden????....dat drinken we er volgende week in het stadspark wel weer uit |
|
quote:Klopt,en die is simpelweg getiteld "Rehearsel '95".De originele is denk ik niet meer aan te komen tenzij je natuurlijk veel te veel wil betalen op E-bay.Misschien dat ik via Tore er nog aan kan komen want hij heeft extreem veel(o.a. 12000 lp's!!!!!!). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: *kijkt beschuldigend naar Hub* Zenial |
|
quote: HEUY!!!! Je moet toch ergens naar kijken, anders heb je je ogen dicht |
|
quote: Ik ken Morpheus zelf niet eens Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |