|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
maarre hub, van wie heb je dat gehoord dan? No meat is sweater |
|
Fenris belde me net. Hij zei dat hij via een medium had gehoord van Euronymous dat ze ermee kapte. Ik meteen Hub bellen voor het nieuws natuurlijk. |
|
niet zo bijdehand trollekop* *grap. No meat is sweater |
|
* * Was niet gemeend. |
|
oh, dat kan. No meat is sweater |
|
Trieste gast |
|
quote: Hoe kun je nu in godsnaam iets vernemen van Euronymous, die gast is vermoord door Varg Vikkerness in 1993 Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
t ging toch via een medium... No meat is sweater |
|
Ja beli. Het is echt zo! |
|
aarrrghh! |
|
quote: toen Euronymous vermoord werd was er nog geen sprake van Limbonic Art Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Euronymous wist toen al welke bands er in de toekomst zouden komen. |
|
quote: Ja, die Euronymous is me d'r eentje! 11.45: restate my assumptions |
|
"Albania is the future" Ja, Euronymous had een alles voorspellende blik |
|
"Euronymous is dead, Jesus lives" Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Zonde, ik vond ze echt te gek!! |
|
hmz wat een ophef, ik ga het maar eens luisteren. |
|
Bedoel je dat je Limbonic Art niet kent? |
|
Alleen van naam idd. |
|
Hmmm... Waar wacht je nog op!? |
|
Heb Moon In The Scorpio net binnengehaald. Hmz, wel erg zoet hoor. |
|
Voor degenen die nog niks hebben van LA is de 4-cd box uitgebracht door Hammerheart een verplichte aanschaf. De eerste 4 cd's,allen met bonus nummers en een mooi verzorgd cd boekje(A5 formaat) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ultimate death worship en Ad noctum raggen als een idioot. Probeer die maar eens als je Moon in the scorpio te soft vind. Een tussenweg is In abhorrence dementia die ik zelf de beste vind. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
*begint gedwee aan de download* |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |